Zobacz wątek - Mandat 500zl Brak Uprawnien
NAS Analytics TAG

Mandat 500zl Brak Uprawnien

Przepisy, prawo
_________

Mandat 500zl Brak Uprawnien

Postprzez stawa » 1/8/2011, 02:09

Witam,

dzisiaj dostałem mandat od panów policjantów za jazdę bez uprawnień na 500zł.
Jestem uczniem liceum co wiąże się z tym że nie posiadam środków aby w 7 dni od wystawienia mandatu go zapłacić.
Wiem że takich wątków było sporo ale są stare, a przepisy mogły ulec zmianie.

Co się stanie jeżeli nie zapłacę mandatu w terminie?
Boje się że urosną odsetki i kwota zmieni się o jedno zero więcej?
Ile około trzeba czekać aby ktoś się do mnie odezwał w tej sprawie?

Z góry dziekuje za pomoc.
stawa
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17/9/2009, 15:52


Postprzez DoNKuciN » 1/8/2011, 08:12

Znajomy nie płacił mandatu 4 miechy- dostał 500zł ale za cos innego.
Później dostał pismo ze wejdzie komornik jak nie odda, doliczyli mu chyba 20 albo 30zł odsetek ; )

Mandat można kredytować- płacisz na poczcie
DoNKuciN
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 9/4/2010, 14:20
Lokalizacja: ŁDZ


Postprzez sonycbr77 » 1/8/2011, 08:28

mandaty tylko sa kredytowane teraz, jezeli pracujesz to z urzedu skarbowego mandat przyjdzie do firmy i beda sciagac z firmy jesli nie pracujesz to pan z urzedu przyjdzie do ciebie do domu najwczesniej po miesiacu, teraz szybciej przychodza wiem sam po sobie heh tak czy inaczej nie wywiniesz sie juz
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez Hyde » 1/8/2011, 10:36

Czegoś tutaj nie rozumiem. Jest sprzęt, jest paliwo, a na mandat nie ma pieniędzy, tak?

Co do samego mandatu, nie musisz go płacić w ciągu 7 dni. Na blankiecie masz serię i nr mandatu, jego kwotę oraz adres urzędu wojewódzkiego (dla pewności sprawdź zawsze dane przelewowe na stronie w swojego urzędu wojewódzkiego w zakładce płatności za mandat karny).