Jakie badania lekarskie? i co z daltonizmem?
• Strona 1 z 1
Jakie badania lekarskie? i co z daltonizmem?
Witam, byłem dziś się zapisać na kurs i instruktor kazał mi zrobić dwa badania - u okulisty i ogólne u innego lekarza. Czy to nie dziwne że dwa muszę robić osobno? Oba są po 50 zł.
Inne pytanie. Otóż podobno jestem daltonistom. Jak dostaje te kolorowe plansze to mam problem z odczytaniem numerków. Normalnie potrafię rozróżniać podstawowe kolory, czasem mam tylko problem z odcieniami ale jeżdżę od 4 lat autem i nigdy mi to nie przeszkadzało. Czy mogą mi przez to nie wypisać zezwolenia?
Aha i czy jak badanie będzie negatywne to będę za nie płacił?
Prosiłbym o szybkie odpowiedzi bo jutro o 9.30 mam wizytę:) Pozdrawiam
Inne pytanie. Otóż podobno jestem daltonistom. Jak dostaje te kolorowe plansze to mam problem z odczytaniem numerków. Normalnie potrafię rozróżniać podstawowe kolory, czasem mam tylko problem z odcieniami ale jeżdżę od 4 lat autem i nigdy mi to nie przeszkadzało. Czy mogą mi przez to nie wypisać zezwolenia?
Aha i czy jak badanie będzie negatywne to będę za nie płacił?
Prosiłbym o szybkie odpowiedzi bo jutro o 9.30 mam wizytę:) Pozdrawiam
- golas7
- Świeżak
placisz za wykonanie badania, a nie za jego wynik... chyba ze... chcesz miec napewno wynik pozytywny... ale to raczej 50 zl nie starczy
poza tym dla wlasnego bezpieczenstwa lepiej idz do jednego i drugiego i zrob rzetelne badania

poza tym dla wlasnego bezpieczenstwa lepiej idz do jednego i drugiego i zrob rzetelne badania

Instruktor nauki jazdy A,B - Poznańhttp://szkola-motocyklowa.blogspot.com/ - Twoje kompendium wiedzy
- adam_tomasz
- Moderator
Re: Jakie badania lekarskie? i co z daltonizmem?