Zobacz wątek - zły stan moto na egzaminie? mógłbym się gdzieś odwołać?
NAS Analytics TAG

zły stan moto na egzaminie? mógłbym się gdzieś odwołać?

Przepisy, prawo
_________

zły stan moto na egzaminie? mógłbym się gdzieś odwołać?

Postprzez socios » 25/8/2008, 17:30

Dzisiaj się trochę w******** na jazdach ( tak w ogóle to robie kurs) ze względu na stan moto. Wcześniej jak robiłem 8 to wrzucałem 2 i jechał sam, ja tylko skręcałem. Dzisiaj motor szarpał i gasł na niskich obrotach, ledwo co udawało mi sie robić ósemke. Jak powiedziałem o tym temu gościowi to powiedział, że coś są nie tak gaźniki ustawione bo ostatnio źle im chodzi ale on tego nie umie zrobić, nie zna się i w ogóle nie chce popsuć. Jak pojechałem na miasto to mi motor zgasł na skrzyżowaniu jak stałem w kolejce, normalnie na luzie sobie stałem i już nie odpalił, musialem go spychać na chodnik, tam odpaliliśmy z popychu i dojechałem do ośrodka. Potem dali mi drugi motor (125 bo innego nie mieli i jeszcze gorzej chodził) Jak znowu mu powiedziałem, że coś nie tak jest to mi powiedział że musze go jakoś opanować bo na egzaminie też nie dostane idealnie wyregulowanego moto i to różnie może być.... i w ogóle tam też są takie motory.

I chciałem się spytać jak to jest, a jak mi się taki trafi to mogę jakoś się odwołać czy coś?

Jeszcze mam proste pytanie odnośnie jazdy, niestety ja nie mam doświadczenia. Czy motor na 1 albo 2, z puszczonym gazem powinien normalnie jechać ( jak jeździłem wcześniej to mi równo, powoli jechał a teraz na mniejszych obrotach zaczynał szarpać i jak nie podkręciłem to gasł)?Bo może to ja wtedy miałem za łatwo....
socios
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 23/4/2008, 01:09


Postprzez Invi » 25/8/2008, 20:46

Ja tam miałem świetny kurs: Instruktor zapalony motocyklista, na jazdy przyjeżdżał R1, podczas jazdy po mieście jechał na motocyklu jako pasażer (dzięki temu wyłapywał nawet małe błędy), na ostatniej jeździe pozwolił odkręcić (oczywiście na pustej uliczce na którą nie mogło nic wjechać. Kto z was miał 120km/h na kursie w mieście? :D ).

Co do pytania to ja jeździłem nową YBR250 a na egzaminie miałem identyczną wszystko idealnie ustawione wrzucałem jedynkę i robiłem ósemkę bez gazu.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12


Postprzez k_e_i » 26/8/2008, 11:08

jak tym motorem i bez gazu to raczej na egzaminie wrzucales 2 a nie jedynke :) bo na 2 to tak ladnie chodzi ze praktycznie sam jedzie a Ty tylko skrecasz na jedynce tym motorem trzeba sie troche pobawic gazem zeby ja zrobic, ogolnie znacznie latwiej na 2
Avatar użytkownika
k_e_i
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 5/5/2008, 08:14
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Urbud » 26/8/2008, 15:19

Na 125 robisz na 2 bez gazu, a na 250 robisz na 1 bez gazu.Oczywiscie dotyczy moto dobrze wyregulowanych.Ja robilem na Yamaha YBR 125 i 250.
Motorynka>Skuter>Simson>Suzuki rg80>obecnie GPZ 500s
Avatar użytkownika
Urbud
Świeżak
 
Posty: 253
Dołączył(a): 13/2/2008, 22:31
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Kiriosik » 26/8/2008, 16:39

Mnie instruktor ostrzegł przed ustawionymi złymi obrotami (chodzi tutaj głównie do ósemki), i pokazał wcześniej co i jak się ustawia (kręcić śrubką) by zmniejszyć/zwiększyć obroty. 1500 obr. (na luzie), 2 bieg i ósemka sama się kreśli, motocykl suzuki gn250;p
Avatar użytkownika
Kiriosik
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 24/7/2008, 11:44
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez CROwMAN » 26/8/2008, 19:39

hehehe "D Nice "D heheh no ale oni w sumie na to leją czy moto jest prawne czy nie , tzn. Wiedzą że chyba coś się dzieje ale oni maja takiego lenia że nawet tego nie zgłaszają . Ty masz jechać i najlepiej nie narzekać . A co do * jechałem na GN250 też 2 i na niskich obrotach sam krecił ;) . POZDRO
Avatar użytkownika
CROwMAN
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44

Postprzez gray wolf » 26/8/2008, 20:05

socios - taka rada: jeżeli nauczysz się pracować gazem i sprzęglem na ósemkach to nie beda Ci straszne "złe wyregulowania" czy za niskie lub za wysokie obroty biegu jałowego. Po prostu po kilku kółeczkach wyczujesz moto i przejedziesz ósemki bez problemu. 8)
"Człowiek bez pasji jest martwy"
gray wolf
Świeżak
 
Posty: 165
Dołączył(a): 8/6/2008, 07:59
Lokalizacja: z nienacka

Postprzez Artur_ » 27/8/2008, 15:25

Ja na kursie miałem Suzuki GN250 - szarpał, ale dało się opanować (na I biegu). Na egzaminie miałem jak nówkę CBF250 (miała być suzuka) - 8 przejechana na I, slalom na II. W zapasie mieli jakąś 125-tkę - ale była schowana.
Artur_
Świeżak
 
Posty: 358
Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez mar111cin » 27/8/2008, 15:34

herezja siÄ™ tutaj szerzy.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Gs-stefan » 28/8/2008, 08:22

ja zdawalem w wordzie egzamin ... i jechalem ta takim motorze ze ................ szkoda mowic wogole wlaczalem 1 bieg puszczalem sprzeglo a n praktycznie stal -.- mowilem egzaminatorowi ze nie bede na nim zdawal ... on mowi twoja sprawa ale sie wzialem w garsc sobie podciagnalem sprzeglo ... i zdalem za 1 razem ^^
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez CeBeRek » 30/8/2008, 01:00

Ja na kursie miałem rozpadającego się grata, a na egzaminie tak pięknie wyregulowany, że bajeczka.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia



Powrót do Prawo



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê