Zobacz wątek - Co zrobić gdy WK nie chce zarejestrować zdławionego motocykl
NAS Analytics TAG

Co zrobić gdy WK nie chce zarejestrować zdławionego motocykl

Przepisy, prawo
_________

Postprzez lagiboy » 23/7/2014, 15:09

Andy weź se zobacz ile kW ma versys 650, przeczytaj wszystko jeszcze raz i może wtedy zaskoczysz co Fugu miał na myśli. I przeczytaj uważnie ustawę.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35


Postprzez Karol20 » 23/7/2014, 15:23

lagiboy napisał(a):Andy weź se zobacz ile kW ma versys 650, przeczytaj wszystko jeszcze raz i może wtedy zaskoczysz co Fugu miał na myśli. I przeczytaj uważnie ustawę.


JakÄ… ustawÄ™? O A2? A co to ma do rejestracji motocykla?

Do was jak do ściany. Nie ma znaczenia co to za motocykli i do ilu jest dławiony.

Pytanie było o rejestracje w WK. Nie o to, czy można czy nie poruszać się takim motocyklem na A2.


WK nie ma prawa odmówić rejestracji zablokowanego motocykla ze wszystkimi papierami w porządku.
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16


Postprzez andy7 » 23/7/2014, 15:38

lagiboy napisał(a):Andy weź se zobacz ile kW ma versys 650, przeczytaj wszystko jeszcze raz i może wtedy zaskoczysz co Fugu miał na myśli. I przeczytaj uważnie ustawę.


Zmienia postacrzeczy ?

Masz na rynku in stawy dlawiace

1. Do 25 kW

2.do 35 kW

3. 98 KM

4. 109 KM - Francja

A teoretyczne rozwazania na temat ekstrawagancju mozna sob w buty wlozyc
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez lagiboy » 23/7/2014, 16:09

Na luzaku. Jeśli motocykl ma 70kW to można go zdusić do 35 kW, nie mniej. Jeśli ma 50kW to do 25, nie mniej. Jeśli ma 48kW to do 24, nie mniej. Możesz sobie 60kW, 50kW nawet 48kW zdusić do 35kW ale nie możesz 60 czy 70 zdławić do 25kW bo nie przejdzie... Dlatego tez 100KM motocykli nie zarejestrujesz na A2, bo przepis nie daje możliwości ograniczania mocy poniżej 50% mocy pierwotnej i rejestracji do kat A2. Jak masz pełne A to sobie możesz nawet turbobuse zdusić do 1kW i jeździć ale zarejestrowany musi być pod pełne A.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez Karol20 » 23/7/2014, 16:55

lagiboy napisał(a):ale zarejestrowany musi być pod pełne A.


To cos mnie ominelo. Wprowadzili dowodu z wbita kategoria? Teraz mozna rejestrowac motocykl na kategorie?

Daj ustawe.
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16

Postprzez lagiboy » 23/7/2014, 18:43

pisałem na szybko... Ty musisz mieć kat A żeby tym jeździć.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez ChevLucas » 30/7/2014, 11:11

W WK pokazali mi pismo - odpowiedź z Urzędu Dozoru Technicznego i chyba ośrodków homologacyjnych, gdzie jest napisane, że nie przewiduje się zmiany mocy w pojazdach, które posiadają homologację WE :-/ Trzeba by rozszerzyć świadectwo homologacji, a to załatwić może chyba tylko producent albo importer pojazdu. Macie jakieś pomysły?
ChevLucas
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 23/9/2013, 12:42

Postprzez ChevLucas » 2/8/2014, 11:19

Może by spróbować w jakimś innym WK? Znacie jakieś sprawdzone, gdzie nie będą stwarzać problemów?
ChevLucas
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 23/9/2013, 12:42

Postprzez madcap » 2/8/2014, 11:45

Najprostsze obejście. Zarejestrować jako SAM-a.

Swoją drogą ciekawe, będę musiał pogadać w WK.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez ChevLucas » 2/8/2014, 17:49

Zastanawiałem się nawet nad tym, ale da się tak zarejestrować pojazd, który jest tak na prawdę wyprodukowany przez Kawasaki?
ChevLucas
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 23/9/2013, 12:42

Postprzez andy7 » 2/8/2014, 18:35

ChevLucas napisał(a):... jakieś pomysły?


Pytanie tylko czy motocykl byl sprowadzony z kraju EU czy kupiony w PL. Gdybys mial znajomego w Niemczech to mozna by tam przetransportowac motocykl, zalozyc blokade w ASO. Koszt 250,- € ewentualnie moze byc jeszcze ca. 50 w LBV za wpis w papiery. Po przyjezdzie
´
Potem przerejstrowanie na polskie papiery, troche zachodow i kosztow.

Tego sprzeta bym sprzedal tak jak stoi, w zamian sciagnal bym cos zdlawionego z EU

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez lagiboy » 2/8/2014, 21:15

andy7 napisał(a):Tego sprzeta bym sprzedal tak jak stoi, w zamian sciagnal bym cos zdlawionego z EU :wink:


To jest chyba najszybsza i najmÄ…drzejsza droga.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Poprzednia strona


Powrót do Prawo



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê