Co zrobić gdy WK nie chce zarejestrować zdławionego motocykl
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
lagiboy napisał(a):Andy weź se zobacz ile kW ma versys 650, przeczytaj wszystko jeszcze raz i może wtedy zaskoczysz co Fugu miał na myśli. I przeczytaj uważnie ustawę.
JakÄ… ustawÄ™? O A2? A co to ma do rejestracji motocykla?
Do was jak do ściany. Nie ma znaczenia co to za motocykli i do ilu jest dławiony.
Pytanie było o rejestracje w WK. Nie o to, czy można czy nie poruszać się takim motocyklem na A2.
WK nie ma prawa odmówić rejestracji zablokowanego motocykla ze wszystkimi papierami w porządku.
Suzuki SV650s k7
- Karol20
- Bywalec
- Posty: 595
- Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16
lagiboy napisał(a):Andy weź se zobacz ile kW ma versys 650, przeczytaj wszystko jeszcze raz i może wtedy zaskoczysz co Fugu miał na myśli. I przeczytaj uważnie ustawę.
Zmienia postacrzeczy ?
Masz na rynku in stawy dlawiace
1. Do 25 kW
2.do 35 kW
3. 98 KM
4. 109 KM - Francja
A teoretyczne rozwazania na temat ekstrawagancju mozna sob w buty wlozyc
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Na luzaku. Jeśli motocykl ma 70kW to można go zdusić do 35 kW, nie mniej. Jeśli ma 50kW to do 25, nie mniej. Jeśli ma 48kW to do 24, nie mniej. Możesz sobie 60kW, 50kW nawet 48kW zdusić do 35kW ale nie możesz 60 czy 70 zdławić do 25kW bo nie przejdzie... Dlatego tez 100KM motocykli nie zarejestrujesz na A2, bo przepis nie daje możliwości ograniczania mocy poniżej 50% mocy pierwotnej i rejestracji do kat A2. Jak masz pełne A to sobie możesz nawet turbobuse zdusić do 1kW i jeździć ale zarejestrowany musi być pod pełne A.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
W WK pokazali mi pismo - odpowiedź z Urzędu Dozoru Technicznego i chyba ośrodków homologacyjnych, gdzie jest napisane, że nie przewiduje się zmiany mocy w pojazdach, które posiadają homologację WE :-/ Trzeba by rozszerzyć świadectwo homologacji, a to załatwić może chyba tylko producent albo importer pojazdu. Macie jakieś pomysły?
- ChevLucas
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 23/9/2013, 12:42
Najprostsze obejście. Zarejestrować jako SAM-a.
Swoją drogą ciekawe, będę musiał pogadać w WK.
Swoją drogą ciekawe, będę musiał pogadać w WK.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
ChevLucas napisał(a):... jakieś pomysły?
Pytanie tylko czy motocykl byl sprowadzony z kraju EU czy kupiony w PL. Gdybys mial znajomego w Niemczech to mozna by tam przetransportowac motocykl, zalozyc blokade w ASO. Koszt 250,- € ewentualnie moze byc jeszcze ca. 50 w LBV za wpis w papiery. Po przyjezdzie
´
Potem przerejstrowanie na polskie papiery, troche zachodow i kosztow.
Tego sprzeta bym sprzedal tak jak stoi, w zamian sciagnal bym cos zdlawionego z EU

| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości