Niechcą uznać gwarancji !!!!
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Niechcą uznać gwarancji !!!!
Witam.Mam taki problem,mam Rometa CRS 50 kturego dostałem w niechcianym prezencie
.Romet cały czas sie psuje juz 3 raz zepsuła sie w nim SKRZYNIA BIEGÓW i za tym 3 razem kolesie z serwisu niechcą mi uznac gwarancji twierdząc,że to moja wina
.Ja nim mało jeżdze i nie karam a ten szit tak sie psuje.Nie wiem co mam robic zeby chcieli uznac mi tą gwarancje.Pomużcie koledzy.POZDRO


- Damianosek
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 7/10/2008, 17:27
Brali go do serwisu,rozebrali i twierdzą że to moja wina.Byłem u rzecznika praw konsumenta i ta pani muwiła że jest cos takiego że jak sie za 3 razem zepsuje ta sama cześć to mają prawo dać nowy silnik albo nowy motor.Ale muwiła też ze powinno pisać tak w książeczce gwarancyjnej a jak nie pisze to nic nie da sie zrobić i musze płacić 

- Damianosek
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 7/10/2008, 17:27
Kolego, witaj w klubie. Kupiłem podobny shit - skuter dla żony w zeszłym sezonie. Też się regularnie psuje i mam problemy z uznaniem gwarancji.
Ale zapoznałem się uważnie z ustawą o gwarancji konsumenckiej. Ustawa stanowi jasno, że w ramach gwarancji masz prawo do wymiany przedmiotu, jeśli nie jest możliwa jego naprawa. Musisz rejestrować w książce serwisowej każdej pojedynczej naprawy, a jeśli dostajesz odmowę to na piśmie. To jest podstawa do roszczenia.
Musisz mieć jeszcze świadomość jednej rzeczy - możesz żądać wymiany od gwaranta (Romet Motors Polska) i od sprzedawcy. Od Ciebie zależy od kogo zaczniesz, ale zgodnie z ustawą od sprzedawcy możesz nawet w ostateczności wyegzekwować zwrot pieniędzy za motocykl (od gwaranta nie ma tej możliwości).
Jak pisali koledzy - zbieraj kwity.
Ale zapoznałem się uważnie z ustawą o gwarancji konsumenckiej. Ustawa stanowi jasno, że w ramach gwarancji masz prawo do wymiany przedmiotu, jeśli nie jest możliwa jego naprawa. Musisz rejestrować w książce serwisowej każdej pojedynczej naprawy, a jeśli dostajesz odmowę to na piśmie. To jest podstawa do roszczenia.
Musisz mieć jeszcze świadomość jednej rzeczy - możesz żądać wymiany od gwaranta (Romet Motors Polska) i od sprzedawcy. Od Ciebie zależy od kogo zaczniesz, ale zgodnie z ustawą od sprzedawcy możesz nawet w ostateczności wyegzekwować zwrot pieniędzy za motocykl (od gwaranta nie ma tej możliwości).
Jak pisali koledzy - zbieraj kwity.
Michał
Kawasaki ER-5
Kawasaki ER-5
-
michalw80 - Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 14/9/2007, 20:46
- Lokalizacja: Mysiadło k/Warszawy
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości