KTM 125sx 2005
Posty: 6
• Strona 1 z 1
KTM 125sx 2005
Kilka pytań ktm 125sx 2005
Jestem amatorem jesli chodzi o motory. Mam swojego pierwszego ktm 125 sx i nie wiem z jakiego powodu jest problem z odpaleniem go po wiekszej przerwie w jezdzie przewaznie w weekend kiedy chce pojezdzic musze sie nakombinowac zeby go odpalic. Potem jak ju jest cieply to pali od kopa. Ma ktos jakis pomysl co to moze byc??
Moze gaznik zasyfiony bo nie mam filtra paliwa wezyk biegnie bezposredni z baku do gaznika. powinienem zalozyc jakis filterek??
I jeszcze jedno w okolicy tylnej sprezyny tlumik jest polaczony ze soba taka czarną jakby guma która jest nie szczelna i kapie mi z tamtad olej (mieszanka 1:50) mam sie tym nie martwic czy to cos zlego??
Jestem amatorem jesli chodzi o motory. Mam swojego pierwszego ktm 125 sx i nie wiem z jakiego powodu jest problem z odpaleniem go po wiekszej przerwie w jezdzie przewaznie w weekend kiedy chce pojezdzic musze sie nakombinowac zeby go odpalic. Potem jak ju jest cieply to pali od kopa. Ma ktos jakis pomysl co to moze byc??
Moze gaznik zasyfiony bo nie mam filtra paliwa wezyk biegnie bezposredni z baku do gaznika. powinienem zalozyc jakis filterek??
I jeszcze jedno w okolicy tylnej sprezyny tlumik jest polaczony ze soba taka czarną jakby guma która jest nie szczelna i kapie mi z tamtad olej (mieszanka 1:50) mam sie tym nie martwic czy to cos zlego??
- Romek W.
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 18/5/2014, 18:53
- Lokalizacja: Dobra k.limanowej
To wyczyść gaźnik, mało w którym jest ten filterek (ale się leje paliwo ze sprawdzonego źródła), zobaczył bym jak wygląda tłok (bo nie piszesz kiedy zmieniamy czy coś), dodatkowo podczas czyszczenia sprawdził bym ustawienia gaźnika (jakie dysze, iglica ile śrubka wykręcona) i porównał to z serwisówką(znajdziesz na moim chomiku) dodatkowo możesz sprawdzić czy kranik trzyma. Oczywiście odpalasz go ze ssaniem? Ta guma ma chronić właśnie przed tym kapaniem i chyba tylko tyle może zaszkodzić ( można bez problemu zastąpić ją kawałkiem gumy z rury od chłodnicy samochodowej ) jaki olej i gdzie latasz?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Gaznika sam nie wyczyszcze moze poprosze sasiada on od dawna jezdzi i tylko na ktm ale ciezko go zlapac.
Odpalam zawsze na ssaniu potem pali od kopa jak juz zlapie (jeszcze przed chwila sprawdzalem)
Tłok nie wiem kiedy byl zmieniany i nie pytalem przy kupnie bo nie mialem pojecia o tym ale moto jest od goscia z mojej okolicy ktory sie tym zajmuje i warto od niego kupic co nie zmienia faktu ze roznie bywa...
Malo smigam bo sie go troche boje:) zresta jestem tylko w weekendy. Trasy malo wymagajace glownie proste polne drogi czasem do kumpla wpadne i tyle:)
olej Castrol Power 1 Rancing 2t
Odpalam zawsze na ssaniu potem pali od kopa jak juz zlapie (jeszcze przed chwila sprawdzalem)
Tłok nie wiem kiedy byl zmieniany i nie pytalem przy kupnie bo nie mialem pojecia o tym ale moto jest od goscia z mojej okolicy ktory sie tym zajmuje i warto od niego kupic co nie zmienia faktu ze roznie bywa...
Malo smigam bo sie go troche boje:) zresta jestem tylko w weekendy. Trasy malo wymagajace glownie proste polne drogi czasem do kumpla wpadne i tyle:)
olej Castrol Power 1 Rancing 2t
- Romek W.
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 18/5/2014, 18:53
- Lokalizacja: Dobra k.limanowej
kolego to wyczynówka, musisz sam nauczyc się wielu rzeczy, sciągnij sobie ksiązke serwisową i ją prześledź chociaz troche.
takie rzeczy jak stan tłoka, gaźnika, swiecy, korbowodu, f.powietrza musisz miec obcykane, bo inaczej problem z odpalaniem to bedzie najmniejszy proiblem
jak tłok zarznięty to możliwe że ciezko odpala - bo to norma. sprawdź filtr powietrza, kiedy ostatnio prałeś i nasączałes spłynem.
jak sie nie znasz to albo popros kogos żeby Ci ktoś przy tobie zrobił pierwszy przegląd, przynajmniej przez wydech zajrzał do tłoka, sprawdził filtr powietrza, swiece, luzy itp, żebys potem sam umiał cokolwiek zdiagnozować
rozumiem że gaxnika nie chcesz sie tykać - ogólnie sama praca jest bardzo prosta, rozkręcasz i skręcasz kilka śrubek, problem sie zaczyna w momencie gdy chcesz go wyczyscic a nie nawrzucac wiecej syfu, trzeba umiec to robic w czystosci, a jeszcze jakby był dostep do ultradzwi,eków to juz całkim nieźle
takie rzeczy jak stan tłoka, gaźnika, swiecy, korbowodu, f.powietrza musisz miec obcykane, bo inaczej problem z odpalaniem to bedzie najmniejszy proiblem

jak tłok zarznięty to możliwe że ciezko odpala - bo to norma. sprawdź filtr powietrza, kiedy ostatnio prałeś i nasączałes spłynem.
jak sie nie znasz to albo popros kogos żeby Ci ktoś przy tobie zrobił pierwszy przegląd, przynajmniej przez wydech zajrzał do tłoka, sprawdził filtr powietrza, swiece, luzy itp, żebys potem sam umiał cokolwiek zdiagnozować
rozumiem że gaxnika nie chcesz sie tykać - ogólnie sama praca jest bardzo prosta, rozkręcasz i skręcasz kilka śrubek, problem sie zaczyna w momencie gdy chcesz go wyczyscic a nie nawrzucac wiecej syfu, trzeba umiec to robic w czystosci, a jeszcze jakby był dostep do ultradzwi,eków to juz całkim nieźle

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
kristofsx.com sprobuj tutaj jak nie ma akurat do 125 sx to google.pl i szukaj
co do tłoka chodziło mi że takie informacje jak stan tłoka korbowodu itp musisz miec pewne, nie powinno sie jeździc motocyklem z niewiadomą przeszłoscią bo w każdej chwili cos moze strzelic ;D
poczytaj tą ksiązke serwisową, masz dwie user manual, i engine manual , w pierwszej masz podstanowe informacje i tą ksiązke powinienes mniej wiecej ogarniać, bo ona mówi po prostu co robic, jak dbac, jak myc, co zalewać i wszystkie inne istotne kwestie, w engine manualu masz co robić żeby rozebrac po czesci podiagnozować i poskładac silnik. jest np sciągniecie cylindra, jak wykonac pomiar tłoka/cylindra jakie luzy musi miec wszystko rozpisane, a na koncu jak to poskładac.

co do tłoka chodziło mi że takie informacje jak stan tłoka korbowodu itp musisz miec pewne, nie powinno sie jeździc motocyklem z niewiadomą przeszłoscią bo w każdej chwili cos moze strzelic ;D
poczytaj tą ksiązke serwisową, masz dwie user manual, i engine manual , w pierwszej masz podstanowe informacje i tą ksiązke powinienes mniej wiecej ogarniać, bo ona mówi po prostu co robic, jak dbac, jak myc, co zalewać i wszystkie inne istotne kwestie, w engine manualu masz co robić żeby rozebrac po czesci podiagnozować i poskładac silnik. jest np sciągniecie cylindra, jak wykonac pomiar tłoka/cylindra jakie luzy musi miec wszystko rozpisane, a na koncu jak to poskładac.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości