Zobacz wątek - yamaha dt 125 ogólnie
 
NAS Analytics TAG

yamaha dt 125 ogólnie

Enduro, Cross
_________

yamaha dt 125 ogólnie

Postprzez dwojak110 » 26/4/2014, 17:09

witam wszystkich posiadam od dwóch tygodni yamaha dt 125 z 2000r i mam z nią problem bo jest strasznie zamulona nie ciągnie od dołu i wg straszny muł, słyszałem coś o zaworze wydechowy ale nie mam pojęcia jak się za to zabrać dodam też tylko żę instalacja z niej jest wywalona bo nie ma akumulatora, stacyjki idt. czy to wpływa na coś? Chciał bym poznać wasze opinie

pozdro
dwojak110
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 23/4/2012, 18:59


Postprzez henio12323 » 26/4/2014, 17:25

moze wpływac, przede wszystkim czym sterowany jest zawór ? elektroserwem ? powrzucaj jakies fotki silnika i zaworu samego. jak masz pokrywke po lewej stronie cylindra, to mozesz ją sciągnąc odpalic i pogazowac powinno cos się dziać

2 sprawa byc moze gaxnik wymaga regulacji. masz w niej zrobiony jakis tuning ? inny wydech ? jakis wiekszy gaźnik ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez dwojak110 » 26/4/2014, 17:35

właśnie wiem żę powinno się coś dziać a on się nie rusza druga sprawa to że nie ma 6 biegu tuningu jako tagiego nie ma tylko tyle że końcówka gianelli jest
dwojak110
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 23/4/2012, 18:59


Postprzez henio12323 » 26/4/2014, 22:03

noo i zobacz czy po odpaleniu i przegazowaniu te linki pracujączy nie, powinny, jak nie pracują znaczy że zawór wydechowy masz ciągle otwarty albo zamknięty, jak słaby ma dół to moze byc ciągle otwarty i wtedy to norma że dołu nie ma. też regulacja gaźnika swoją droga moze pomóc, i jeszcze mozesz zrobic taki test - zdejmij pokrywe airboxa, i przejedź się zobacz czy jest jakaś róznica, czasami po tuningu ( a wydech chyba cały nieoryginalny chyba że ktos sie bawił w usuwanie farby ) airbocx nie przepuszcza odpowiedniej ilosci powietrza


i na przyszłosc edytuj posty ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez dwojak110 » 27/4/2014, 00:28

Zrobilem tak jak mòwiÅ‚eÅ› i jest lipa bo sie nie rusza:/ i co w takiej sytuacji moge z tym zrobić, jutro ogarne jeszcze ten airbox. Zastanawia mnie również brak tego 6 biegu ale to narazie nie jest aż tak ważne zależy mi naj bardziej na tym zaworze..
dwojak110
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 23/4/2012, 18:59

Postprzez henio12323 » 27/4/2014, 07:55

nie ogarniaj bo jak zawór nie działa to najpowazniejsza przyczyna

przede wszystkim mozesz wypiąc linki i zobaczyc czy to się w ogóle obraca płynnie, jak tak to pół sukcesu, i to jest sterowane taką pewnie puszką do której idą linki, tam jest serwo, zobacz czy w ogóle tam dochodzą jakies przewody, jak mówisz że cos w elektryce grzebane może wywalona elektryka i nic nie działa. a jak sie nie znasz to oddaj do mechanika, bo bedziesz dumał nad tym tydzien gdzie mechanik Ci to sprawdzi w 10 minut
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez dwojak110 » 27/4/2014, 12:49

porobiłem kilka zdjęć tej całej elektryki no i nie wiem teraz co mam o tym myśleć bo dużo kostek jest tam nie podłączonych, raczej ciężko będzie teraz dojść co do czego
http://zapodaj.net/d99bee1501465.jpg.html
http://zapodaj.net/7c188c96b6dd4.jpg.html
http://zapodaj.net/277ddbaa09fb4.jpg.html
http://zapodaj.net/cefd7525de9eb.jpg.html
dwojak110
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 23/4/2012, 18:59

Postprzez dwojak110 » 27/4/2014, 13:39

A możliwe jest to że nie ma w niej modułu i to może być wina tego że ten zawór nie działa??
dwojak110
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 23/4/2012, 18:59

Postprzez Bartek_SIDI » 27/4/2014, 21:39

Nie możliwe, gdyby nie było modułu moto by wgl nie odpalało. Ja bym szedł w stronę elektroserwa. Albo udał się do dobrego elektryka z tą instalacją.
KX250F 2007r. :D
Bartek_SIDI
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 20/3/2014, 12:50
Lokalizacja: Barlinek

Postprzez henio12323 » 27/4/2014, 22:06

tak to jest kupic zgracone moto i potem bez zadnej wiedzy dochodzic co i jak ;D no niestety duzo Ci nie doradze, w takich DT to nie jest też taka prosta sprawa z tym serwem, bo tam nie idą 2 przewody, tylko kilka, i one idą z modułu zapłonowego chyba wiec dojsc czasami co do czego łatwo nie jest, no ale jak kostki nie są poprzypinane to popatrz gdzie je mozna przypiąc, zobacz jeszcze tą puszke do której idą linki, to jest te elektroserwo i tam popatrz też co i jak

ogólnie to w tych Dt po przekręceniu kluczyka od razu powinno byc otwarcie i zamkniecie zaworu, przy kazdym przekręceniu kluczyka, taki test czy cos, no i aku musi byc wtedy wiadomo, podepnij jakies aku zobacz czy takie cos u ciebie sie bedzie działo.

jak sie nie znasz to lepiej oddaj komus, bo nie da sie w jasny i prosty sposób wytłumaczyć co zrobic żeby działało
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez dwojak110 » 28/4/2014, 19:55

wiem z tym modułem strzeliłem gafę niby schemat sb ściągnąłem i teraz będę musiał dochodzić co gdzie i jak bedzie z tym spory problem ale myśle że z miernikiem i pomocą fachowca sb poradzę :)
dwojak110
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 23/4/2012, 18:59



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê