Zobacz wątek - Pytanie Chiński cross 250.
 
NAS Analytics TAG

Pytanie Chiński cross 250.

Enduro, Cross
_________

Pytanie Chiński cross 250.

Postprzez matikupiec » 21/4/2014, 22:12

Siema, tak jak w temacie mam pytanie odnośnie Chińskiego Crossa 250 loncin. Mianowicie chodzi mi o ramę w tym motocyklu. Na innych forach czytałem że ta rama po paru jazdach się sypie, Prawda to. ?

Jeżeli nie jeździłeś tą crossówką nie wypowiadaj się.

Z góry dziękuje. ;)
Avatar użytkownika
matikupiec
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 1/4/2014, 19:08
Lokalizacja: Busko Zdrój ;)


Postprzez henio12323 » 21/4/2014, 23:15

są rózne sprzety i rózne ramy, te tanie chinskie to padliny straszne, i zalezą od szczęscia, niektóre wytrzymują sporo, inne potrafia nie wytrzymać metrowego skoku pod cięzszym kierowca :)

p.s nie jeździłem ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez matikupiec » 21/4/2014, 23:22

Dzięki za wypowiedź. Ja nie będe skakał może na max 20cm, a waże 60kg. ;d. Mam chińskiego crossa 125 już 4 lata i sie trzyma dobrze. Jedynie wymieniany olej,zębatki,łańcuch. ;d Chodzi mi o takie coś dokładnie http://otomoto.pl/loncin-tracker-cross- ... 89059.html
Motorynka Pony 50 > Bemi 110 > Mrf 140 > Exc 200> Yz 125
Avatar użytkownika
matikupiec
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 1/4/2014, 19:08
Lokalizacja: Busko Zdrój ;)

Postprzez henio12323 » 22/4/2014, 09:04

125tki są zwykle duzo lepsze od 250tek, maja najlepsze silniki ogólnie są lepsze i wytrzymalsze. miałem 150tke ito była porazka. główka ramy trzymała się na 4 krótkich spawach, żeby na tym sensownie jeździc musiałbym rame powzmacniać bo bym sie bał wyjechac za podówko!

jak dla mnie to temat jest prosty - bezsens troche, bo za tÄ… cene masz juz dobry sprzet markowy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez sylwek199888 » 22/4/2014, 10:29

za 2500 można już kupić jakąś dt 125, która jest w 100% lepsza od tego co podałeś ;)
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez matikupiec » 22/4/2014, 23:06

@UP
Kolego ja nie pytam który motor jest lepszy od którego. Pytam tylko czy ta rama się tak łamie jak inni mówią.
Ps. Yamaha DT 125 za 2,5k ? Chyba z 89r. ;)
Motorynka Pony 50 > Bemi 110 > Mrf 140 > Exc 200> Yz 125
Avatar użytkownika
matikupiec
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 1/4/2014, 19:08
Lokalizacja: Busko Zdrój ;)

Postprzez Effendi » 23/4/2014, 08:10

I uwierz, że ta z 89r. byłaby lepsza niż ten chiński złomek, a gdybyś dobrze poszukał to znalazłbyś spokojnie DT'kę sporo nowszą, po dołożeniu 500zł, tak żebyś miał 3000zł możesz już naprawdę przebierać w DT, Kawasaki KMX albo KTM LC2. I tak, rama w chińczykach to jest tragedia, strach jechać na niej gdzieś dalej, bez pospawania jej na własną rękę każdy wyjazd to strach, że coś w niej pęknie.
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
Effendi
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
Lokalizacja: Białystok

Postprzez matikupiec » 23/4/2014, 10:43

Jeździłeś / widzałeś że rama pęka ? w 250cc ?
Motorynka Pony 50 > Bemi 110 > Mrf 140 > Exc 200> Yz 125
Avatar użytkownika
matikupiec
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 1/4/2014, 19:08
Lokalizacja: Busko Zdrój ;)

Postprzez 0lzon » 23/4/2014, 16:55

Mój kumpel ma loncina 250 i bardzo ładnie mu to chodzi, sam się dziwiłem.
Silnik jest praktycznie bezawaryjny, tylko leje paliwo i jeździ.
Z ramą też sie mu nic nie dzieje ale nie jeździmy jakoś ekstremalnie, jedynie lagę skrzywił.
Kawasaki KMX 125
Avatar użytkownika
0lzon
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 23/3/2014, 13:36

Postprzez kris514 » 23/4/2014, 16:57

Mi pękła w diabolini xb-31, w tego modelu sprzętach (to jest to samo co 200) z czasem rama się wygina po dodaniu gazu (otwory 9mm a śruby 8mm), amorek tył pada po pierwszym szybszym ruchu ( w środku jest taki jakby dmuchany plastik który się wygniata i pęka o ciśnienie płynu, w chińskiej 200 wyrwało mi wszystkie szprychy w tylnym kole przy skoku może z 30 cm, plastiki (szczególnie z tyłu) źle wyprofilowane (przy glebie wbijają ci się w nogę) odstają nie wiadomo po co i po pierwszej glebie pękają. W xb-31(chińska 250) nie wytrzymywały śruby w tylej zębatce co jeśli nie zostało szybko naprawione kończyło się rozerwaniem piasty jeśli chcesz to się w to pakuj aczkolwiek jeśli miałbym wybierać między dt 125 a chińską 250 wybrał bym dt
Jeszcze wracając do 200 to brakuje tam prowadnicy łańcucha (o co łańcuch co chwilę spada) i przy delikatnym hamowaniu rozerwało mi zacisk hamulcowy (a co jeśli musiał bym wtedy wyhamować?)

Edit:
ten z aukcji takowÄ… prowadnicÄ™ posiada
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê