Zobacz wÄ…tek - Redukcja w motocyklu z silinikiem 2T
NAS Analytics TAG

Redukcja w motocyklu z silinikiem 2T

Enduro, Cross
_________

Postprzez fredi143022 » 26/3/2014, 13:51

trochÄ™ to wszystko skomplikowane :D
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33


Postprzez Street4Fun » 26/3/2014, 17:29

Nic w tym skomplikowanego, silnik ma cały czas otrzymywać pewną część mieszanki do smarowania, więc masz dwa wyjścia : - na sprzęgle
- lub na "gazie"

Nie ma czegoś takiego jak pyrkanie, albo dajesz w palnik, albo na sprzęgło, żadna mecyja.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk


Postprzez fredi143022 » 26/3/2014, 18:46

a możecie mi wytłumaczyć dlaczego jak zjeżdżam na sprzęgle to powinienem jechać na wyższym biegu ? Nie znam sie na mechanice ale przecież jak wciskam sprzegło to elementy sie "odzębiają" i obroty nie rosną.
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez henio12323 » 26/3/2014, 19:40

chodzi o to że masz wałek od sprzegła który sie jest sprzezony z kołem za pomocą przekładni, i teraz jak masz niski beig to wałek sie kręci duzo szybciej. sprzegło co prawda spokojnie to rozsprzegli ale tarcze i przekładki trą o siebie duzo szybciej niz np na wyzszym biegu,.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez fredi143022 » 27/3/2014, 15:58

a dajmy ze jade z jakiejś góry 50 km/h to wystarczy że bede zjezdzał na 4 biegu czy lepiej na najwyższym ?
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez henio12323 » 27/3/2014, 20:38

omg... ale pytania zadajesz, przecież nikt o zdrowych zmysłach nie kontroluje prędkosci i nie przelicza prędkosci do biegu itp itd. zjezdzasz na takim na jakim ci wygodnie, żeby zawsze była mozliwosc puszczenia sprzegła i dodanie gazu, nie ma co wbijac za wysokiego ale też niezdrowe jest staczac sie na jedynce.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez fredi143022 » 28/3/2014, 17:22

a tak poza tematem czym różni się zawieszenie upside down od tego zwykłego ? Bo z tego co widze to te starsze wersje hm cre mają to zwykłe a te nowsze mają upside down (zawieszenia są tej samej firmy)
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez henio12323 » 28/3/2014, 21:11

w usD są lagi odwrócone, grubsza częsc lagi jest montowana w półkach, w zwykłym zawieszeniu grubsza częsc lagi jest przykręcana do samego koła.

to pod względem wizualnym. pod względem technicznym róznią się charakterystyka pracy i masą. USD są lzejsze, zwykle wchodzi mniej oleju itp itd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez mati22252 » 28/3/2014, 23:34

Głównie chodzi o zmniejszenie masy nieresorowanej czyli tej przed sprężynami i tłumikami. Czyli w tym wypadku rury są nie resorowane USD
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości




na górê