Jakie enduro 2T z rozrusznikiem?
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Jakie enduro 2T z rozrusznikiem?
Witam.Obecnie śmigam na Husce CR 125 99r.Ale chciałbym kupić motocykl który jedzie od dołu
a nie szarpie samą górą Potrzebuje do hard enduro i koniecznie z rozrusznikiem.
W przedziale cenowym 8-12k.
a nie szarpie samą górą Potrzebuje do hard enduro i koniecznie z rozrusznikiem.
W przedziale cenowym 8-12k.
-
ukji - Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 17/12/2013, 19:04
- Lokalizacja: Bieszczady
jaka pojemność ?
ktm exc ma rozrusznik ale tylko w nowszych. i większych niz 125 ccm do takich troche bezsens rozrusznik bo ręką mozna odpalic ;P co innego przełamać ćwiarke. huski też powinny miec rozruchajec na standardzie ( model WR oczywiscie )
ktm exc ma rozrusznik ale tylko w nowszych. i większych niz 125 ccm do takich troche bezsens rozrusznik bo ręką mozna odpalic ;P co innego przełamać ćwiarke. huski też powinny miec rozruchajec na standardzie ( model WR oczywiscie )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Bierz exc 250 po 2008 chyba mają rozruszniki do 12tysi powinnes wyrwać jakąś sztuke Nie pchaj się znowu w 125 i nie słuchaj ze 250tka cie zmiecie moze troche ale nie mozna stac w miejscu tylko sie rozwijać.
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
zalezy gdzie kolega smiga, ile ma lat ile wzrostu itp. 250tka dla nastolatka to porażka, pozamiata nim raz dwa. nawet jak to bedzie wersja ze zmiennymi mapami i z najsłabsza mapą - wtedy dostaje z dołu kopa i tak cyz siak wyrywa.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Mimo wszystko polecam się przesiąść na coś mocniejszego ewentualnie exc 200 ale tak szczerze po co Ci 2t z rozrusznikiem ? to sie odpala ręką mozna powiedzieć nawet cwiarke latwo odpalic nie tak jak np wielkie 4t typu lc4 ttr klx itp
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
rozruznik to czasem bardzo dobra opcja.
http://www.youtube.com/watch?v=VxBzvziYAdk
nie wiem nie chce mi sie szukać znowu ale koło 20 minuty jest pokazany podjazd i niektórzy zawodnicy - dodam że pro zawodnicy mają wybebeszone rozruchajce na rzecz masy. i mimo wszystko odpalic taki sprzęt na podjeździe to mordęga. to samo jak w błocie stanie czy kałuży większej bez rozrusznika czasami masakra ;D i nie chodzi tutaj o to czy ciezko czy lekko ale o sama mozliwosc pochylenia sie czy kopniecia. dobra też sprawa na torze na zawodach- ja miałem sytuacje że nim podniosłem moto po glebie to juz moto odpalone było
no akurat 125 i ponizej to wystarczy noge połozyc i odpala od ciezaru buta praktycznie ale juz wzwyz trzeba sie przyłozyc i jeszcze w garazu pół biedy ale w trudnym terenie - rozrusznik to czasem zbawienie o 4T nie wspomne
http://www.youtube.com/watch?v=VxBzvziYAdk
nie wiem nie chce mi sie szukać znowu ale koło 20 minuty jest pokazany podjazd i niektórzy zawodnicy - dodam że pro zawodnicy mają wybebeszone rozruchajce na rzecz masy. i mimo wszystko odpalic taki sprzęt na podjeździe to mordęga. to samo jak w błocie stanie czy kałuży większej bez rozrusznika czasami masakra ;D i nie chodzi tutaj o to czy ciezko czy lekko ale o sama mozliwosc pochylenia sie czy kopniecia. dobra też sprawa na torze na zawodach- ja miałem sytuacje że nim podniosłem moto po glebie to juz moto odpalone było
no akurat 125 i ponizej to wystarczy noge połozyc i odpala od ciezaru buta praktycznie ale juz wzwyz trzeba sie przyłozyc i jeszcze w garazu pół biedy ale w trudnym terenie - rozrusznik to czasem zbawienie o 4T nie wspomne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Rozrusznik do 2t to może przydatna sprawa ale głownie na zawodach typu cross-country gdzie liczy sie szybki start i wiadomo ze lepiej sie odpali na rozruch w 4t to bardzo wazna rzecz ale mimo wszystko 2t latwo odpalic wedlug mnie i to bardzo kumple stare Crki 250 pala na 2 machy bez wiekszych przeszkod to co dopiero nowe sprzety ale nie wiem czy warto sie wypowiadac heniu jak autor sie nie odzywa
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
Kolega henio12323 dobrze prawi.Zapomniałem dopisać że oczywiście większa niż 125
Teraz coś o sobie.Jeżdżę od czterech miesięcy i 125 kupiłem tylko po to aby się nauczyć podstaw bo wcześniej nie jeździłem na żadnym motorze.Mam 195cm wzrostu,93kg wagi i przeżyłem na tym świecie już 33 lata.
Na początek moja 125 była ok.Bzykało się po lasach i łąkach a teraz na zimę za kolcowałem ją
i brykam z kolegÄ… jeszcze bardziej intensywnie.
I z wyprawy na wyprawę ( a robimy do 30 kilometrów) kolega zaciąga mnie w coraz trudniejsze
tereny.Strome kręte podjazdy z rowami na 60cm po LKT-ach Wszystko na strasznym błocie.Jak utknę w takim rowie na przechyle to odpalić i ruszyć 125 graniczy z cudem.
Kolegi Husqvarna WR 250 2004r idzie jak czołg.Czasami się wymieniamy i czuję się jakbym
się przesiadł z malucha 126P do jeep wranglera
Motor ma być właśnie takiego "hard enduro" a nie na tor.4T odpadają ze względu na wagę i koszta ekspatriacji.
Teraz coś o sobie.Jeżdżę od czterech miesięcy i 125 kupiłem tylko po to aby się nauczyć podstaw bo wcześniej nie jeździłem na żadnym motorze.Mam 195cm wzrostu,93kg wagi i przeżyłem na tym świecie już 33 lata.
Na początek moja 125 była ok.Bzykało się po lasach i łąkach a teraz na zimę za kolcowałem ją
i brykam z kolegÄ… jeszcze bardziej intensywnie.
I z wyprawy na wyprawę ( a robimy do 30 kilometrów) kolega zaciąga mnie w coraz trudniejsze
tereny.Strome kręte podjazdy z rowami na 60cm po LKT-ach Wszystko na strasznym błocie.Jak utknę w takim rowie na przechyle to odpalić i ruszyć 125 graniczy z cudem.
Kolegi Husqvarna WR 250 2004r idzie jak czołg.Czasami się wymieniamy i czuję się jakbym
się przesiadł z malucha 126P do jeep wranglera
Motor ma być właśnie takiego "hard enduro" a nie na tor.4T odpadają ze względu na wagę i koszta ekspatriacji.
-
ukji - Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 17/12/2013, 19:04
- Lokalizacja: Bieszczady
4T jest podobne pod względami kosztów no jedynie waga na ciezki teren typowo techniczny jakies 2T jest zwykle lepsze ale z kolei jest mase terenów gdzie 2T słabo sie zachowuje względem 4T pod względem " przyjemnosci " z jazdy ;D ja mam 525 i też sie taplam w błocie, jakies podjazdy nawet pionowe scianki to nie problem dla tego czołga i 30 km - zalezy jaki teren czasami sie robi kilometr w godzine a czasami 40 km z początku też u nas były wyjazdy max 10 km od domu gdzie sie robiło po 40 km dziennie teraz spoko sie trzaska po 200 na jeden dzienny wyjazd ;D wiec wszystko pomału wyjdzie ;D a im dalej tym wieksza zabawa sie zaczyna
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości