Jakie Enduro? (opisane)
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Jakie Enduro? (opisane)
Szukam motoru enduro 350-450 w 4t do 10-11tyś. Chciałbym żeby motor nie był drogi w użytkowaniu/remoncie. Zamierzam nim jeździć po łąkach, lasach i bezdrożach. Wiadomo musi być lekki. Zastanawiałem się nad HONDĄ CRF450X Tylko nie wiem jak z zawieszeniem, najlepiej by było żeby było miększe.Jakieś rady?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Groszek2233
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 30/10/2013, 14:51
Czyli jeżeli ma być lekki to szukasz raczej czegoś w stylu hard enduro, no i tu masz kilka enduraków do wyboru, wszystkie są mniej więcej podobne, 3 z nich pod swoimi skrzydłami ma KTM, a mianowicie są to KTM exc, Husqvarna, Husaberg FE(chyba już nie będzie produkowany, zastąpi go husqvarna) oraz Yamaha WR, ciężko jest coś z tego wybrać bo wszystkie są do siebie meega podobne, różnica jest praktycznie tylko w cenie. Do jazdy po lasach itp będą one najlepszym wyborem, a także wpasowują się w Twój budżet, każdy z nich może być wdzięczną maszyną jeżeli będzie się o niego dbało i nie będzie to trup. Co do Hondy CRF 450X to gdybym miał wybierać to bym pozostawił ją jako ostatni wybór, tutaj masz o niej artykuł http://www.scigacz.pl/Honda,CRF450X,moc ... 18321.html, zresztą nie wiem czy znajdziesz w zadowalającym stanie CRF-x za tą kasę.
Edit: nie zauważyłem, że chcesz aby moto było tanie w eksploatacji, te wyżej wymienione przeze mnie są naprawdę drogie w utrzymaniu, minimum 1500 zł rocznie.[/img]
Edit: nie zauważyłem, że chcesz aby moto było tanie w eksploatacji, te wyżej wymienione przeze mnie są naprawdę drogie w utrzymaniu, minimum 1500 zł rocznie.[/img]
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
- Effendi
- Świeżak
- Posty: 248
- Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
- Lokalizacja: Białystok
no to albo nie drogi
albo wycyznowy ;P crf X, ktmy EXC, yamahy WR itp itd to wyczynówki ale enduro wiec tansze niz crossówki, maja zawieszenie wyczynowe do enduro wiec do lasu, bezdroża, podjazdy - idealne. czy miekkie, na pewno nie jest to turystyczny sprzet kanapa jak i zawieszenie nie są komfortowe tylko zapewniają jak najwięcej przyczepności, a z racji tego że zawieszenie jest dosyc wyczynowe, to trzeba je zgrać z kierowca, standardowo są dedykowane do kierowców o wadze 65-85 kg wraz z ubiorem wiec jak wazysz mniej albo wiecej i chcesz miec super przystosowany zawias musiał bys zmienic minimum spręzyny. motocykle są lekkie i mocne i drogie w utrzymaniu jak kolega napisał 1500 to minimum. jak sie ostro i często lata to spokojnie mozna i po 5000 zł ładowac w sezon.
jak szukasz tanszego sprzetu to np suzuki DRZ 400 sporo tansze, zawieszenie spoko daje rade, jedynie troche cięzsze sątakie motki, ale dla amatora do lasu bez skakania czy wspinania sie pod pionowe podjazdy daje rade w 100% i jest sporo tansze w eksploatacji. podobne np ktm lc4 400

jak szukasz tanszego sprzetu to np suzuki DRZ 400 sporo tansze, zawieszenie spoko daje rade, jedynie troche cięzsze sątakie motki, ale dla amatora do lasu bez skakania czy wspinania sie pod pionowe podjazdy daje rade w 100% i jest sporo tansze w eksploatacji. podobne np ktm lc4 400
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości