Zobacz wątek - Szprychy yamaha yz85 tył-16 cali
NAS Analytics TAG

Szprychy yamaha yz85 tył-16 cali

Enduro, Cross
_________

Szprychy yamaha yz85 tył-16 cali

Postprzez porast111 » 16/9/2013, 19:13

Witam,
jestem totalnym laikiem więc jeśli pisze w złym dziale to przepraszam. Kupiłem yamahe yz85 z 2006r i jest w takcie remontu i chciałbym wymienić w niej szprychy ,jednak nie mam prawie 500zł za szprychy oferowane do tego motocykla na stronie. A poprzednie były za duże i zapieczone na amen... jak możecie to dajcie mi namiary na jakieś tanie szprychy które bd pasować i ciężko mi powiedzieć jaka ma byc długość szprych ,koło to 16 cali .
Pozdrawiam
porast111
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 11/9/2013, 18:33


Postprzez henio12323 » 16/9/2013, 19:22

piszesz - pisz na przyszłosc w dziale offroad. skoro nie masz kasy to po co wymieniasz ? one nie są taniem, szprychy są dosyc drogie, jedna szprycha kosztuje koło 8-10 zł nyple po kilka zł 3-5 pewnie. szpych jest niecałe 40 pewnie to sobie policz ;) bez sensu moim zdaniem wymieniac, jak juz chcesz na picuś glancuś zrobić moto, to zdejmij oponke, napsikaj WD 40 na noc, zaopatrz sie w dobry klucz i porozkręcaj całe koło, potem wszystko wyczysc - szprychy da sie na prawde fajnie doczyscic, nyple wsadź w jakies preparaty od rdzy albo jakies WD 40. poskładasz i bedzie jak trzeba. bez sensu od razu wymieniac. swoją drogą jak jesteś laikiem - to nie zabierał bym sie za to, po 1 bedzie ci trudno zapleść od nowa koło, choc to najprostsza rzecz później napiąc odpowiednio szprychy bedzie trudno dla kogos kto nie ma pojęcia o co tu chodzi. i mozesz sobie tym sposobem fajnie pokrzywić koło.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Street4Fun » 16/9/2013, 21:52

Jak rozkręcisz zbyt dużo szprych, koło musisz oddawać do specjalisty, bo tego się nie robi na domowe sposoby.