Zobacz wÄ…tek - 250 2 t jaki ?
NAS Analytics TAG

250 2 t jaki ?

Enduro, Cross
_________

Postprzez Marcin1324 » 18/8/2013, 09:35

Motur git, chyba ten sam silnik co w nowszych ktmach mylę się czy nie ?? właściwie zrobisz remoncik i wyjdzie ci z 4500-5000k może się opłacało, ale mimo to gratuluje. Co do części obie korby są dobre tłok wossner też ok. może być też prox, wiseco, vertex. nie zakładaj tanich części jak chcesz mieć spokój na trochę dłuższy czas :D bo tak i tak za niedługo nadejdzie kolejny remoncik :D

Ps. ten OHLINS z tyłu jest standardowy w tym roczniku. A to jest twoje pierwsze moto ?

yeah to mój 301 post :D
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła


Postprzez marek1122 » 18/8/2013, 18:48

Nie, pierwsze nie ;) Ja też uważam że zakup udany bo nawet kupując pseudo po remoncie nie mam pewności co do jego wykonania. Silnik już mam rozebrany i teraz jakby wychodziło na to że moto był robiony w serwisie bo w ramie napęd był ktm, silnik ma jeszcze malowane plomby(śruby), ogólnie wewnątrz idealnie ;) jak bd gotów zrobię fotki i wrzucę filma jak chodzi.

Części już zawiezione teraz pozostało tylko czekać Wink
Ostatnio edytowano 1/9/2013, 08:42 przez marek1122, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
marek1122
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 17/1/2012, 21:29
Lokalizacja: Lubięcin


Postprzez marek1122 » 18/9/2013, 19:29

Moto zrobione pali ładnie tylko muszę wyregulować gaźnik bo go zalewa. Czytając na necie znalazłem, że ponoć KTM dawał większe dysze. Jak patrzyłem u siebie:
główna 182 albo 185
od wolnych 55
iglica na 4 rowku z góry
od składu mieszanki 1,5 obrotu jak w serwisówce
świeca nowa
Zmniejszałem poziom paliwa w gaźniku i jest już lepiej tylko, że pocisnę na ostatnim biegu idzie jak szatan, zatrzymam się 1 strzał z gazu i gdy jeszcze raz sobie strzele z gazu jakbym chciał na koło to dusi się lecę z biegami wyżej jest lepiej aż w końcu jest elegancko. Znów zwalniam jedynka idzie jeszcze raz i znów się dusi.
marek1122
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 17/1/2012, 21:29
Lokalizacja: Lubięcin

Postprzez Marcin1324 » 19/9/2013, 10:50

może za mało paliwa w gaźniku tzn. za mały poziom. napisz jeszcze ile cie kosztował remont wszystko co i jak.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez MJR128 » 19/9/2013, 11:11

Sprawdź drożność odpowietrzenia baku.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez marek1122 » 19/9/2013, 13:05

Remont:
Wstawienie tulei, tłok (wossnera 449zł) korba(420 lub 429zł wossnera + przebicie(50zł) i klocki hamulcowe tył(95zł) razem 1400zł po rabacie. Czas oczekiwania około 1,5 tygodnia.
Odpowietrzenie baku jest ok. Pobawię się jeszcze raz z gaźniczkiem i napisze co i jak, może uda mi się filma skręcić to zapodam.

Zwiększyłem poziom paliwa i opuściłem iglice na 2 rowek od góry. Różnica jest nieziemska :twisted: tylko ciężko pali jak postoi chwile, chyba że go przechyle aż się gaźnik przeleje to od strzała. Zmieni się dysze jeszcze na mniejsze i powinno być wszystko ok.
marek1122
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 17/1/2012, 21:29
Lokalizacja: Lubięcin

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê