Zobacz wÄ…tek - 250 2 t jaki ?
NAS Analytics TAG

250 2 t jaki ?

Enduro, Cross
_________

250 2 t jaki ?

Postprzez marek1122 » 9/8/2013, 19:53

Witam wszystkich

Otóż planuję zakup nowego sprzęta tylko nie wiem jakiej firmy.
Fundusz 4500 zł. Przeglądałem allegro i tablice były różne oferty do 2000r
Znajomy polecał RM albo KX tylko w KX ponoć skrzynie siadają(parę aukcji było właśnie z problemem ze skrzynią) może CR albo YZ? Moce są przybliżone tylko różnią się charakterystyką jej oddawania. Moto tak do latania po torze terenie itp.
Co polecacie ?
marek1122
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 17/1/2012, 21:29
Lokalizacja: Lubięcin


Postprzez henio12323 » 9/8/2013, 21:19

odpusc sobie. skoro nie wiesz co wybrać, to na pewno nie masz doswiadczenia. po co ci 250 w 2T? moto jest przez ciebie nie do ogarnięcia. na tor wym nie wjedziesz, bo nie odkręcisz gazu nawet do połowy. a po lesie - bez sensu kupowac crossówka, lepiej dorwać jakies enduro.

jak sie uparłeś, to obojętne jest co kupisz czy yz czy cr - aby stan techniczny był ok.

tylko radze posłuchać osoby która nie jedno moto w życiu miała. 250 w 2T na praktycznie pierwsze moto - bez sensu. dodam że 95% zawodników w Polsce nie chciało by tym jeździć. każdy jak już to wybiera 4takty, a zwykle to zostaje przy mniejszej pojemnosci, bo po prostu wtedy mozna szybciej jeździc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez marek1122 » 10/8/2013, 12:51

Chcę kupić 250 bo będzie zawsze żywotniejsze(a na tym też mi zależy) od 125, lepiej będzie się zbierać z dołu i nie chcę żeby zabrakło mi mocy. Jeździłem znajomego 450 na torze nie bardzo mi to pasowało ze względu na to że jeździłem tylko 2t. Jak dla mnie w jeździe 250 2t a 450 w 4t je duża różnica bynajmniej jakoś łatwiej, lepiej mi się jeździ.

Dzięki za wypowiedź
marek1122
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 17/1/2012, 21:29
Lokalizacja: Lubięcin

Postprzez barek253 » 10/8/2013, 13:15

Tylko właśnie henio pamiętaj że to zawodnicy i ludzie którzy są ogarnięci w temacie...
Inny przeciętnym riderom wydaje się że 250 nic im nie zrobi ale i tak nie będa jej wykorzystywać...
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez marek1122 » 10/8/2013, 16:08

Sponiewierać może każdy sprzęt. Niewykorzystanie w pełni mocy przenosi się na dłuższą eksploatacje. Na pewno wybór zostanie przy 250 tylko teraz nie wiem czy KX RM YZ czy CR. KX(dość młodsze roczniki nawet 2001) i RM są w przystępnych cenach. Zależy mi na dostępności części i awaryjności. A jak jest z endurakami KTM EXC (nie GS) starsze roczniki poniżej 2000 200 ccm do 360 ccm? Bo gdzieś kiedyś czytałem o tym, że może być problem z częściami.
marek1122
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 17/1/2012, 21:29
Lokalizacja: Lubięcin

Postprzez henio12323 » 10/8/2013, 17:33

to akurat jestes nie doinformowany ;D bo 250tka wcale nie jest duzo zywotniejsza. zwłaszcza jak chcesz katowac ją po lesie. ja miałem CR 250, no niby jeździłem wydawało mi sie że ostro latałem. ale jak patrze na filmiki z czasów CRki... ja kilku % jej potencjału nie uzywałem, moto przez to pracował na złych partiach obrotów, dostawał w tyłek tak samo jak pod ręką zawodnika. wiec remonty szły często. żadna oszczędność. chcesz do lasu ? kup enduro, nawet jakiesz większe. bedzie 5X tańsze. ktmy EXC starsze sprzed 00 roku to czasem kłopotliwa sprawa o ile wersja EXC taka co juz szła np w 99 roku to jeszcze nie problem. ale przejsciowe modele EXC które były praktycznie identyczne jak EGSy, to padaki. 360 to nietyp i raczej nie ma co sie pchac, 125 200 250 300 to jeszcze jade rade. ile masz kasy na zakup ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 10/8/2013, 22:23

Nie lepiej kupić 125 i mieć frajde z jazdy. Jak będziesz chciał jeździć ta 250 po lesie to myślę że masz kolegów którzy pomogą ci wozić paliwo :D Kolega kupił na 1 moto własnie yamahe yz 250 sprzedał po 3 może 4 wypadach
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez marek1122 » 11/8/2013, 08:46

Fundusz to 4500 zł może bd koło lub 5000 zł.
Kiedyś chodził mi po głowie zakup LC4 400ccm? Tylko one trochę ważą :? Albo Dr 350?
Jednak ciÄ…gle przemawia do mnie 2t.
marek1122
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 17/1/2012, 21:29
Lokalizacja: Lubięcin

Postprzez henio12323 » 11/8/2013, 13:39

do mnie kiedys też 2T przemawiał, nawet nie tak dawmo pisałem że chciałbym mieć drugiego 2takta, ale teraz jak mysle o jęczeniu 2T w terenie to masakra ;D 4T wypad na cały dzien, z i tak dosyc głosnym wydechem wracam zmęczony fizycznie, a pamiętam jazda kilka godzin na 2T i łeb pękał. lc4 lepsza opcja, DRtka to samo. i szczerze ja za tą kase wolałbym dorwać cos typu yamaha DT 125, wiem że yz a DT to róznica olbrzymia, ale mimo to DTtka w lesie lepiej sie sprawdzi, jest smiesznie tania w porównaniu z yz w utrzymaniu, pali stosunkowo tyle co nic :D i daje rade. ew jak juz chcesz 2T i 250 to honda CRM 250. moto wygładzoną ma charakterystyke względem crossówek, wiec na las duzo lepiej. a tak w ogóle moge dać ci namiary bo kumpel za 4500 sprzedaje suzuki rmx 250, czyli 2T 250 ccm, z papierami opłacona, po remontach rocznik nie wiem ale cos niewiele przed 00 rokiem robiona chyba.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez marek1122 » 11/8/2013, 21:00

A z kÄ…d ta rmx ? Najlepiej nie zarej. bo prawka nie mam.
marek1122
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 17/1/2012, 21:29
Lokalizacja: Lubięcin

Postprzez henio12323 » 11/8/2013, 21:06

no tak, ale z papierami zawsze łatwiej sprzedać, pozatym duzo lepiej przy kontroli bedzie jak moto bedzie zarejestrowane opłacone itp itd. niz golas bez OC ani przeglądu. dokładnie Włodawa ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez marek1122 » 11/8/2013, 22:01

Niestety odpada bo az ponad 600km w jedną ;( i tak jest z większością ofert, że są daleko ;/
Dzięki za propozycje ale zawsze coś ;/

Znalazłem ciekawą ofertę

Husqvarna WRE 125 2005 na chodzie za 3800zł ? Jedzie to jakoś?
marek1122
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 17/1/2012, 21:29
Lokalizacja: Lubięcin

Postprzez marek1122 » 12/8/2013, 21:42

Oraz LC4 620 za 3000 zł 93' ?
marek1122
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 17/1/2012, 21:29
Lokalizacja: Lubięcin

Postprzez henio12323 » 12/8/2013, 22:42

WRE to to samo co DT praktycznie, 3000 zł to nie duzo... ale ciekawe czy nie padaczka bo cena na to wskazuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez marek1122 » 13/8/2013, 19:49

LC4 nieaktualne znalazłem teraz YZ 250 93' za 2800 tylko wyskakuje 1 bieg i coś ze sprzęgłem nie odbija czy coś. Nie tak dużo zrobić można, już nie jeden moto robiłem tylko jak z częściami do tego, czy dostałbym np wodzik i tryb tego 1 biegu?

http://tablica.pl/oferta/yamaha-yz-250- ... 435fac93e8 nie patrzcie na rocznik bo to na pewno nie 99
marek1122
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 17/1/2012, 21:29
Lokalizacja: Lubięcin

Postprzez henio12323 » 13/8/2013, 20:40

no i co kupisz padło yz, wydasz drugie tyle w remkont. to lepiej od razu kupic zdrowe moto. dostaniesz wszystkie czesci ale za jakąkase, odpusc sobie wyczynówki bo cie chłopie nie stać. a jak jestes uparty to po co sie w kólko o to samo pytasz i dostajesz te same odpowiedzi...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez marek1122 » 13/8/2013, 22:03

Na remonta zawsze coś zarobie tak pytałem po prostu. Ale tak myśląc to jednak najlepszym rozwiązaniem bd kupno sprawnego moto i tyle. Domyślam się co myślisz henio czytając to wszystko ;) lepiej poczekać i tyle. Główny problem to to, że jaka by nie była oferta to wszystko jest od 200 wzwyż km ode mnie :/

Tak to już jest tu mi kumple mówią, na forum co innego piszą, na dobrą sprawę pokieruję się henio twoimi radami to będzie najlepsze rozwiązanie, bo nic nie jest lepsze niż doświadczenie, dzięki wielkie ;) za jakiś czas się odezwę jak bd już miał całą sumkę.

Pzdr i jeszcze raz dzięki
marek1122
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 17/1/2012, 21:29
Lokalizacja: Lubięcin

Postprzez henio12323 » 13/8/2013, 22:10

no i moim zdaniem słusznie, wiec jak to jest bo też miałem moto, suzuki rm, kupiłem tanio tez myslałem, costam umiem to zrobie remont itp itd. moto było tak dorżnięte, że łozyska na wale to musiałem na żyletki wsadzać bo inaczej latały. moto chodziło jak sieczkarnia, po wymieniae tłoka strzeliła korba i ogólnie to wiecej robiłem jak jeździłem. jak jechało to fajnie, ale spalał potworne ilosci paliwa. itp itd. no ogólnie porazka nie sprzęt. zamiast tego mogłem kupic sobie yamahe DT nawet tą starą, i by jeździła i jeździła, a jakby padła to 300 zł i cały remont.

co do kilometrów 200 to jeszcze nie duzo ;P ja na swoje moto pół roku czekalem żeby nie jechac na drugi koniec polski i żeby cena była niezła.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez marek1122 » 13/8/2013, 22:21

Hehe może w końcu mi się uda, bd czaił na jakieś lc4 zobaczymy może coś znajdę. Ja mam tak, że jak coś mi za dobrze idzie to w pewnym momencie się ****** jak to mówią polak mądry po szkodzie ;)
dla mnie dystans to można powiedzieć, że jest nie istotny bo sam mogę pojechać oczywiście puntem 1.2 hehe już chyba nim ze 4 moto przywiozłem hehe ;) ale wolałbym przyczepkę, cóż trza jakoś sobie radzić :)
Dzięki henio jeszcze raz
marek1122
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 17/1/2012, 21:29
Lokalizacja: Lubięcin

Postprzez marek1122 » 18/8/2013, 07:51

I stałem się szczęśliwym posiadaczem KTM SX 250 2t 97' z Niemiec. Do wymiany jest tłok, korba i cylinder zrobić, klocki z tyłu i tylna zębatka. Dałem za niego 2950 zł myślę, że mimo tego nie dużo moto nie ma żadnych luzów, ładny zadbany, wymieniony amor centralny na OHLINS'A :) suchy nie poci się jaki i lagi też suche nie pocą się.

A tak on wyglÄ…da tylko jedno ale zawsze coÅ›:

http://img838.imageshack.us/img838/4393/i6h9.jpg

A przy okazji jaką mieszankę stosować 1:40 czy 1:30 jakby była tuleja?
Korby Hot Rodsa są dobre czy Proxa brać? Tłok Wossnera, są jakieś Namurowe wymysły i widziałęm jak montują ale nie przekonują mnie one mimo że są tańsze.
marek1122
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 17/1/2012, 21:29
Lokalizacja: Lubięcin

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości




na górê