Zobacz wÄ…tek - Derbi Senda
NAS Analytics TAG

Derbi Senda

Enduro, Cross
_________

Derbi Senda

Postprzez XMasterX » 26/7/2013, 17:37

Siema;) mam chęć kupić Derbi Sendę, na co mi polecacie patrzeć przy zakupie ? a i jeżeli cylinder jest zatarty to co mogę jeszcze sprawdzić ?
XMasterX
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 5/6/2013, 16:25


Postprzez kris514 » 26/7/2013, 18:00

mozesz ocenic praktycznie wszystko :D przy zakupie oczywiscie cylek w gore i korbe sprawdzic
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez XMasterX » 26/7/2013, 18:35

Cylek w górę ? ;D w razie czego się zmieni XD


Ale problem jest z korbą, jak sprawdzić czy nie jest skręcony ?
XMasterX
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 5/6/2013, 16:25

Postprzez kris514 » 26/7/2013, 19:02

korbę można sprawdzić po zdjęciu cylindra i tłoka, o co ci chodzi z tym skręconym?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez XMasterX » 26/7/2013, 19:19

No wgl jak mogę sprawdzić stan wału ( korby ) na miejscu :) a nie da się jakoś inaczej bez rozbierania motoru ? mam na myśli sprawdzenie go na miejscu.

A skrzynia biegów ? tylko czy biegi nie wyskakują ? ;]
XMasterX
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 5/6/2013, 16:25

Postprzez Marcin1324 » 26/7/2013, 19:23

jak gościu będzie miły to ci pozwoli zdjąć cylinder, to masz 20 min roboty.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez XMasterX » 26/7/2013, 19:30

Więc jak, ściągam górne plastiki, cylinder i co dalej ? jak sprawdzić ?
XMasterX
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 5/6/2013, 16:25

Postprzez kris514 » 26/7/2013, 20:08

luz sprawdza się opierając dłonie o kartery, wyciąga się możliwie wysoko korbowód łapie za jego główkę i wykonuje delikatne ruchy góra dół
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez XMasterX » 26/7/2013, 20:42

Ja pie_rdziele xd może dam radę;D no cóż, wielkie dzięki;p

kris wysłalem Ci coś na PW:D
XMasterX
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 5/6/2013, 16:25

Postprzez henio12323 » 26/7/2013, 22:08

sciagasz cylinder, ruszasz góra dół i sprawdzasz. ale szczerze wątpie żeby ktoś ci dał robić to podczas oglądania... z drugiej strony. nawet jak trafisz sztuke do remontu to taki remont kosztuje grosze. akurat teraz mam aprilke 50tke.. i robie remont silnika po ktmie byłem przyzwyczajony do zostawiania w silniku kilka stówek ( wktmie to nawet tysięcy ) a tutaj, tłoki zaczynaja sie od 25 zł. korbowody po 50 zł nawet mozna kupic chinskie bo chinskie cylek plus tłok za niecałą stówke, ceny są na tyle rozsądne że nawet w ciemno można powymieniać, kilka dobrych tysiecy km nawet na najtanszej chinszczyźnie da sie polatać i zawsze to pewność co było robione
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 26/7/2013, 22:27

No zobaczyłem no i co? po zdjęciu to ja sobie mogę oceniać jak dla mnie za stare na taką cenę
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê