Witam mam problem otóż posiadam Kawasaki KX 250 2T 1998r. Motocyklem jezdze 2 sezon. Odkad go kupiłem jazda nim jest dziwna ponieważ wydaje mi sie ze nie jedzie tak jak powinna jechac typowa 250 w 2T. Nie jest to wersja na nikasilu tylko przeróbka na tuleje żeliwną oraz ma mały problem ponieważ ma uszkodzony mechanizm zaworu wydechowego i zawór jest ustawiony na pełne otwarcie i cały czas jest otwarty. W tym roku został przeprowadzony cały generalny remont silnika tj. : Szlif cylindra plus nówka tłok Wiossner, nowa korba Wiossner, nowe łożyska łożyska wału C4 bardzo wysokiej jakośći, nowa świeca sportowa NGK Iridium. Motocykl po remoncie chodzi wspaniale nie słychac absolutnie żadnych nie powolanych dzwieków z silnika tylko spalanie
Motocykl pali od pierwszego kopa na biegu jałowym wkreca sie tak ze cała rama sie trzesie i silnik jakby miał zaraz wybuchnąć heheh
Lecz gdy włącze bieg i rusze to motocykl ma wiekszą moc na niskich i średnich obrotach a na wyokich tak jakby miał jakąś dziure w mocy ponieważ przyspiesza ale nie czuc jakiegoś super strzała mocy. wydaje mi sie może być to wina gaźnika mze byc rozkalibrowany ponieważ słabo reaguje na zmiany w regulacji dawki powietrza. Czy ktoś ma jakiś pomysł na uruchomienie tych 56KM żeby je uruchomic
bede wdziezny za wszelkie porady. Pozdrawiam