Husqvarna czy DT ??
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Husqvarna czy DT ??
Witam. Interesują mnie dwa motorki Husqvarna wre125 i Yamaha DT125. Chciałbym sie dowiedzieć coś więcej o nich , ponieważ jestem zainteresowany kupnem. Motorki są w podobnych cenach i rocznikach.
Z tego co wiem i słyszałem to husqa ma troche więcej koni , ale również słabszy silnik - podobnież jest mało wytrzymały i łatwo jest go zajechać.
A DT to znowu przeciwieństwo
mam racje czy może sie mylę
który waszym zdaniem motor lepszy ? mozecie je troche porównać ? z góry dzięki
Z tego co wiem i słyszałem to husqa ma troche więcej koni , ale również słabszy silnik - podobnież jest mało wytrzymały i łatwo jest go zajechać.
A DT to znowu przeciwieństwo


który waszym zdaniem motor lepszy ? mozecie je troche porównać ? z góry dzięki

- Explod
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 7/2/2013, 16:53
- Lokalizacja: Kalisz
troche tak. bo DT to był motocykl robiony pod soft enduro. z kolei huska WRE ma przeszczepiony silnik od WR oczywiscie po kastracji, czyli ma rodowód z WRki. i zawsze wieksza moc jest równoznaczna z gorszą wytrzymałoscią. ale nie jest tak że DTtka przelatasz 5 sezonów a WRE jeden... róznice nie są wielkie. WRka ma przewage też tym że ma lepsze zawieszenie itp. troche lepiej sie więc prowadzi w terenie. wiekszą wadą z kolei jest brak częsci, ( i znów niech nikt nie wyskakuje że wszystko jest, bo jest ale nie tak łatwo dostępne jak do DT, sporo częsci jest tylko nowych, albo sciąganych z włoch za duzo wiekszą kase niz częsci do DT które mozna kupic prawie w kazdym kiosku... )
wiec oba moto dobre, jezdnie WRE nieco lepsza, DT za to popularniejsza i mniej kłopotliwa z późniejszym serwisem. reszta decyzji należy do ciebie
wiec oba moto dobre, jezdnie WRE nieco lepsza, DT za to popularniejsza i mniej kłopotliwa z późniejszym serwisem. reszta decyzji należy do ciebie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
WRE przelatasz więcej niż jeden sezon, co ok. 7500 km wymiana tłoka, i to tyle. Silnik ten sam co w sm125s, różni się modułem, głowicą, wałem, i typem smarowania - poprowadzony został dozownik.
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
używaj tematów podwieszonych.
Ostrzeżenie.
Ostrzeżenie.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości