1) moto jak zadbane i odpowiednio serwisowane jest praktycznie bezawaryjne, wiec model jest ok
2) zaczynasz z motorem jazde, czy motocyklem ? zaczynasz wiec po co sie pchasz na torową wyczynową 250tke ? spoko ale gdyby to był 4T i wersja EXC
ja bym sie nie pchał w tak duzego 2T bo nie ogarniesz. zwłaszcza że chcesz smigac crossówką po piachu. poluj lepiej na enduro czyli EXC, duzo lepiej sie sprawdzi jako 1 moto, jest mniej wściekłe, ale i tak nie raz cię zaskoczy nawet 125 ccm. i też da sie pobawic na torze MX
3) po co szukasz jak się mozesz uszkodzić ? i nie ogarniesz a zamulając niszczysz motocykl
4) żywotność tłoka w tym terenie co podałeś jest bardzo trudna do określenia to torowa maszyna 40 mth na torze i tłok do wymiany. jak bedziesz katował po lasach na prostych, a potem na torze zamulał te czasy mogą byc rózne
5) to zalezy od dbania, od uzytego tłoka, od pasowania itp itd. niektórzy robią 2 tłok i cylinder won, a niektórzy duzo więcej
6) jak kazdym ktmie wady i zalety, sprzegło hydrauliczne, co jest i wadą i zaletą jak sie zacznie sypać. generalnie typowych wad nie ma bo by nie wyjechał z fabryki
7) 1 bak po torze to około 1 mth i około 40 kilometrów. w innym terenie to zalezy od jazdy a to jest średni przelicznik
po quadzie wiesz przynajmniej po której stronie jest dzwignia zmiany biegów i hamulec - a pojęcia o jeździe w terenie nie masz najmniejszego
także jak chcesz to kupuj ale jak dla mnie to ogromny bezsens. sam miałem 250 w 2T jako amator i wiem jak to jest. moto albo jest mulone, albo katowane bezsensownie na prostej w lesie. ( gdzie tak samo mozna by jechac np jakims duzym 4T typu yamaha xt 600 ;P a wychodzi nieporównywalnie taniej ) po torze nie ogarniesz bo wiekszosc zawodników boi sie przesiadac na 250 w 2T. no i sprawa terenu - crossówki są generalnie na tor. jak masz tyle kasy to kup sobie enduro typu ktm EXC 450, nawet te starsze 2007 rok. bedzie ci sie 10X lepiej jeździło, mniejsze spalanie, mniejsze koszta niz utrzymanie SXa w lesie.