specjalisci od zawieszeń przybywajcie
Posty: 4
• Strona 1 z 1
specjalisci od zawieszeń przybywajcie
Siema
zamierzam podkręcic sobie zawieszenie w mojej crce na bardziej pro
cały zestaw ohlinsa przód i tył nie wypalił
mam możłiwosc nabycia sprężyny ohlinda z seri TTX możliwe ze nawet 2 do crfki 250, do cr mysle że też podejdzie, jak nie to w ludzi pójdzie
ale do sedna
jak się oblicza naprężenie owej sprężyny aby była dobra pod moją wagę? co musze wiedziec, ew jakie dane musze przyjąc aby wszystko było na tip top, abym nie kupił za miękkiej ani za twardej?
dane sprężyny 2012 06310-07/46 (46N/mm)
zamierzam podkręcic sobie zawieszenie w mojej crce na bardziej pro
cały zestaw ohlinsa przód i tył nie wypalił
mam możłiwosc nabycia sprężyny ohlinda z seri TTX możliwe ze nawet 2 do crfki 250, do cr mysle że też podejdzie, jak nie to w ludzi pójdzie
ale do sedna
jak się oblicza naprężenie owej sprężyny aby była dobra pod moją wagę? co musze wiedziec, ew jakie dane musze przyjąc aby wszystko było na tip top, abym nie kupił za miękkiej ani za twardej?
dane sprężyny 2012 06310-07/46 (46N/mm)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Sama sprężyna w porównaniu do zestawu hydraulicznego za wiele nie da.
Sprężyna musi być dobrana do wagi i możliwości zawodnika. To nie jest żadna modyfikacja. To jest standard.
Jedyne co może być inne w sprężynie od TTXa, to może być progresywna. W MX progresywne się dosyć przydają.
Sprężynę dobierasz tak, żebyś mieścił się w zakresie SAG. Jak jesteś amatorem to raczej powinieneś się mieścić w Sagu.
Jak jesteś kozak to możesz trochę zmieniać parametry w stronę zwiększenia twardości sprężyny.
Sprężyna musi być dobrana do wagi i możliwości zawodnika. To nie jest żadna modyfikacja. To jest standard.
Jedyne co może być inne w sprężynie od TTXa, to może być progresywna. W MX progresywne się dosyć przydają.
Sprężynę dobierasz tak, żebyś mieścił się w zakresie SAG. Jak jesteś amatorem to raczej powinieneś się mieścić w Sagu.
Jak jesteś kozak to możesz trochę zmieniać parametry w stronę zwiększenia twardości sprężyny.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
-
rosa - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1190
- Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
- Lokalizacja: Sopot
z tą moją amatorką różnie bywa, czasami jestem za amatorski, a czasami czuje dyskomfort w pewnych miejscach, zalezy od toru, kondycji i fantazji
a co do tego kalkulatorka zobaczymy co ma ciekawego w sobie jutro na spokojnie
ps: sprężyna nabyta, jak przyjdzie to zobaczymy co jest warta
pozdro
a co do tego kalkulatorka zobaczymy co ma ciekawego w sobie jutro na spokojnie
ps: sprężyna nabyta, jak przyjdzie to zobaczymy co jest warta
pozdro
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości