Dobry motor na co dzień do 6000 zł +/-
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Dobry motor na co dzień do 6000 zł +/-
Witam mam 22 lata 75kg wagi , wzrost 180cm. Jeżdżę na weekendzie gdzieś dalej z kolegami w niedziele w wolnej chwili jakieś trasą trochę górek , polne drogi, las trasa ma z 30km nie kiedy. A tak w normalne dni w czasie wolnym do lasu na 1h i do domu. Nadszedł czas na kupno motoru o większej mocy i pojemności. Jazda motorem nie jest mi obca zaczynałem na Hondzie cr125 , i nie dawno sprzedałem suzuki 350 35km można poszaleć ale na moje tereny było trochę za słabe przy podjeździe do górki i małym rozpędzie potrzebowałem więcej mocy. Jak to na Podkarpaciu teren jest nie łatwy i są strome podjazdy. Zamierzam sobie kupić jakiegoś crossa. Dysponuje kwotą 6000zł +/- . Teraz pytam się was co byś cie mi polecili. Potrzebuje motoru dosyć taniego w utrzymaniu i mało awaryjny żeby nie skończył mnie finansowo na częściach. Wiem że po każdym sezonie trzeba coś zmienić. Mam na oku : YAMAHA wr450 , Honda Crf 450 , YAMAHA YZF 400 , Yamaha YZF 426 , - YZ 426 , Albo jakieś suzuki. Co byście mi polecili i czym mam się kierować przy zakupie takiego motoru.
Ostatnio edytowano 14/10/2012, 16:10 przez matrix1441, łącznie edytowano 1 raz
- matrix1441
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 7/3/2009, 19:02
Za takie pieniądze kupisz trupa jak 4t lepiej uzbierać do 7k i kupić suzuki drz 400 bez papierów nie ma częstych remontów moto idealne 

- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
aha ale jakąś crf lub yzf może by znalazł w dobrym stanie. Po wymianie podstawowych rzeczy .
np:
http://allegro.pl/honda-crf-450-2004r-k ... 02664.html
http://otomoto.pl/yamaha-yzf-400-M3387009.html
http://otomoto.pl/yamaha-yzf-400-M3357686.html
http://allegro.pl/yamaha-yzf-426-okazja ... 42007.html
Niby piszą że trochę rzeczy zostało powymieniane w nim . Ale w tamtych rejonach polski raczej motor nie może być tak bardzo skatowany jak na podkarpaciu . Bo na prawdę u nas motory w dupę dostają.
Czym się mam sugerować przy kupnie takiego motoru z z pośród tych motorów co wymieniłem który byl by lepszy w jeździe i w utrzymaniu.
np:
http://allegro.pl/honda-crf-450-2004r-k ... 02664.html
http://otomoto.pl/yamaha-yzf-400-M3387009.html
http://otomoto.pl/yamaha-yzf-400-M3357686.html
http://allegro.pl/yamaha-yzf-426-okazja ... 42007.html
Niby piszą że trochę rzeczy zostało powymieniane w nim . Ale w tamtych rejonach polski raczej motor nie może być tak bardzo skatowany jak na podkarpaciu . Bo na prawdę u nas motory w dupę dostają.
Czym się mam sugerować przy kupnie takiego motoru z z pośród tych motorów co wymieniłem który byl by lepszy w jeździe i w utrzymaniu.
- matrix1441
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 7/3/2009, 19:02
400,426 nie patrz bo to się ponoć sypie jak cholera
kupic kupisz ale to jest full cross taka crf i zaraz Ci sie coÅ› sypnie i beda koszta czego nie chcesz
może lepiej poświęcić spalanie i wziąśc jakiegoś ktma exc 200/250
kupic kupisz ale to jest full cross taka crf i zaraz Ci sie coÅ› sypnie i beda koszta czego nie chcesz
może lepiej poświęcić spalanie i wziąśc jakiegoś ktma exc 200/250
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
Dobrze. Czytałem po innych forach że te 400 i 426 się sypią bo są starsze. Ale taka np: Yamaha wr 450 lub Honda Crf 450 po 2001 r zadbany motor i wymieniane części na bieżąco raczej powinien trochę pojeździć. Co kilkanaście moto godzin wymieniać olej , filtr . I przy takiej jeździe jak ja jeżdżę w tyg zrobię 30km i to nie zawsze jak mam czas. Nie będę go katował w błocie. To nie wierze że nie wytrzyma taki motor . Tyle że wr jest ciężka w utrzymaniu a CRF znalazł by po roku 2003r - 2004r za 6000zł . Widziałem też KTM EXC 360cm za 5000zł 70km. Jest to motor bardzo wytrzymały takiego motoru się nie da zarżnąć . Tylko jak się kupuje taki motor wypłatę trzeba mieć z 3000zł . W nowszych motorach Co parę motogodzin czy jeździsz rekreacyjnie czy go katujesz musisz ten olej , filter wymienić ( i tak wymieniasz w sezonie z 3 razy ) . A ole kosztuje około 80zł Nie wspomnę o tłoku jak trzeba będzie kupić , lub napęd. Sąsiad kupił Suzuki Rmz 450 dał 9000zł przywiózł pojechał się na pola przewieść na misce olejowej pajączek trzeba było pospawać olej się leje , korek rozpieprzony niczym nie zawadził. Opony za niedługo też wymieniał parę rzeczy powymieniał , oleje filtry itd. I nie kupił za 5000zł motoru tylko za 9000zł. Myślę że te motory w jakiś tam latach są lepsze niż te najnowsze crossy przynajmniej dla kieszeni. POWIEDZCIE MI CO JEST LEPSZE CZY " WR , CRF , YZF ) Do jakiego motoru są tańsze części , i się tak nie sypie .
- matrix1441
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 7/3/2009, 19:02
Nie chciał bym raczej 2t ponieważ miałem Cr125 i jak nalałem pełny bak i przyjeżdżałem do domu po 1,5h jeździe to było mniej niż pół baku . To bym na paliwo nie zarobił albo by trzeba było w plecaku bańkę z paliwem. A jak miałem Suzuki 350 nalałem pełny bak to jeździłem i jeździłem. Też 2t w moje tereny się nie nadaje bo trzeba go kręcić do odcięcia czym mu dajesz więcej gazu tym lepiej jedzie. A w moich terenach właśnie tak się nie da na całej piździe jeździć.
- matrix1441
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 7/3/2009, 19:02
Porównujesz różne motocykle. WR- hard enduro, CRF YZF- full cross. Na twoje potrzeby radzilbym Ci kupić WR
EXC 125
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
tylko on dał 9k i moze mu silnik pojeździć 2 lata, ty kupisz za 5k, dokupic pewnie trzeba bedzie naped, opony, klocki plus zapewne za ta cene silnik będzie do remontu a tam masz zawory, tłocze,k rozrząd i to nie są tanie rzeczy a jeszcze gorzej jak ci korbunia bokiem wyleci na przełaj wtedy to kaplica bo tanie 4t prawie zawsze są do remontu a jezdża tylko na podwórku u sprzedawcy
na twoja jazde wrka.crfka to full cross czestszy serwis jak wr cześci cenowo to samo i motor sie nie sypie jak był dbany i będzie dbany
na twoja jazde wrka.crfka to full cross czestszy serwis jak wr cześci cenowo to samo i motor sie nie sypie jak był dbany i będzie dbany
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
Powiem ci tak że jak dobrze poszukam pokarze mi gość części co wymienił w nim , był zadbany . To albo wr albo CRf chyba kupię. I tak coś do 6000zł muszę kupić a do wiosny jest dużo czasu na pewno coś się znajdzie nigdzie się nie pali do sezonu dużo czasu dobrze poszukasz to wszystko znajdziesz
- matrix1441
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 7/3/2009, 19:02
co z tego że do yzf starej czy crf wydasz mało na paliwo. jak wydasz kilka tysi na remont co rok xd ja bym sobie odpuscił stare 4T. starsze niz 2005 to juz padliny z wyczynówek. niestety. kupic mozna mogą smigac nawet fajnie, ale jak sie zaczna sypac to sie nie wypłacisz. dozbieraj troche kasy i kup jakies enduro - mniej pali niz wyczynówka jak tak ci zalezy na spalaniu, kosztuje moze troszke drozej w samym zakupie, ale potem eksploatacja bedzie tansza. WR jak cie moge, EXC ciezko dorwac chyba ze 2T. a 2T przy ednuro nie pala tyle co w crossówke. swoja droga nie dziw sie że katowana crossówka w lesie duzo pali - ona nie jest stworzona do tego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- matrix1441
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 7/3/2009, 19:02
i co da ci moto zza granicy ? spoko kupisz kilka set zł taniej. ale wraz mozesz kupic trupa ;P w pl przynajmniej mozesz go sprawdzic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości