Pierwszy cross?
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Pierwszy cross?
Witam, co mi polecacie. Mam 20 lat, 186, wiec raczej 85 odpadaja
Myśle że tak do 4-5 tys.

Myśle że tak do 4-5 tys.
-
alowin21 - Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 10/10/2007, 00:19
- Lokalizacja: Otwock
1 napisz gdzie chcez tym jezdzic, 2 napisz ile masz kasy na utrzymanie w sezonie. 3 napisz jak chcesz tym jezdzic, amatorsko czy turystycznie, czy chcesz krecic czasowki itp itd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio12323
1. Głównie lasy, żwirownie, czasami tory.
2. Ciężko powiedzieć, dla tego zastanawialem sie nad 4 suwem, slyszalem ze mniej awaryjne.
3. Myślę że nie będę się ograniczał do jazdy turystycznej, spróbuje wszystkiego, ale chyba takowa jazda najbardziej mnie interesuje
Myśle nad KXF 250 albo kx 125
2. Ciężko powiedzieć, dla tego zastanawialem sie nad 4 suwem, slyszalem ze mniej awaryjne.
3. Myślę że nie będę się ograniczał do jazdy turystycznej, spróbuje wszystkiego, ale chyba takowa jazda najbardziej mnie interesuje

Myśle nad KXF 250 albo kx 125
Ostatnio edytowano 2/9/2012, 00:53 przez alowin21, łącznie edytowano 1 raz
-
alowin21 - Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 10/10/2007, 00:19
- Lokalizacja: Otwock
remont jak dla amatora tłoczek po 40mth 380zł
korbowód co 2 tłoki 350zł
łożyska wąłu co 2 tłoki 200-300zł
uszczelki 120zł
do tego nicasil jak się skończy powłoka chyba że jest tuleja 800-1200zł nicasil 300zł - tuleja
oraz dochodzÄ… jeszcze smary, ktore duzo kosztujÄ….
I podstawa jest normalne dbanie o motocykl
Ps. to jest kosztorys na full crossa 125cc !!!
korbowód co 2 tłoki 350zł
łożyska wąłu co 2 tłoki 200-300zł
uszczelki 120zł
do tego nicasil jak się skończy powłoka chyba że jest tuleja 800-1200zł nicasil 300zł - tuleja
oraz dochodzÄ… jeszcze smary, ktore duzo kosztujÄ….
I podstawa jest normalne dbanie o motocykl
Ps. to jest kosztorys na full crossa 125cc !!!
aktualnie bez motoru 

- Scyzor1989
- Świeżak
- Posty: 226
- Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
- Lokalizacja: Gorzow
Na Twoje potrzeby hard enduro będzie lepsze. Idealne do lasu a i na tor też można wjechać. Koszty utrzymania podobne.
- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
jak bedziesz jezdzic czesciej po lasach to lepiej hard enduro ale z drugiej strony ciezko ci bedzie jezdzic hard-em na torze. Jezeli chcesz kupic full crossa do lasu to odradzal bym, poniewaz te motory sa przystosowane na tor i w lesie tylko sie je katuje !!!
aktualnie bez motoru 

- Scyzor1989
- Świeżak
- Posty: 226
- Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
- Lokalizacja: Gorzow
Hard enduro służy do lasu ale i na torze (dla amatorskiej jazdy) zupełnie wystarcza wiem bo jeździłem
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
jedynie hard enduro tyle że za takie grosze nie kupisz takiego moto
jedynie możesz szukać exc125 ale tez ciężko i w super stanie nie będzie więc trzeba będzie dokłądać
więc rozwiązanie jakie widze to doskładac albo kupic coś pokroju yamahy dt125
jedynie możesz szukać exc125 ale tez ciężko i w super stanie nie będzie więc trzeba będzie dokłądać
więc rozwiązanie jakie widze to doskładac albo kupic coś pokroju yamahy dt125
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
dokladnie nie szukaj wycyznowki full crossa do lasu. hard enduro lepiej ale nie za ta cene ( kupic moto to ulamek ceny utrzymania )
co do sypliwosci za tra kase nie kupisz zadnej igly, zeby byla 1000% pewna. czy to 4T czy 2T. 4T nie sypie sie mniej tylko rzadziej, ale podczas remontu jest spory wydatek. jednym slowem w 2T robisz czesto a tanio, w 4T rzadko a drogo. na edno wychodzi po kilku latach
tez proponje DT 125 za ta cene na lasy itp ( na tor tez da sie wjechac )
co do sypliwosci za tra kase nie kupisz zadnej igly, zeby byla 1000% pewna. czy to 4T czy 2T. 4T nie sypie sie mniej tylko rzadziej, ale podczas remontu jest spory wydatek. jednym slowem w 2T robisz czesto a tanio, w 4T rzadko a drogo. na edno wychodzi po kilku latach
tez proponje DT 125 za ta cene na lasy itp ( na tor tez da sie wjechac )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
http://allegro.pl/husqvarna-wre-wr-125- ... 71030.html a cos takiego?
-
alowin21 - Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 10/10/2007, 00:19
- Lokalizacja: Otwock
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
w skrocie soft enduro - sprzet na asfalt z mozliwoscia wjazu w teren
hard enduro - sprzet w teren z mozliwoscia wjazdu w miasto
full cross - typowa torowka tylko na tor mx
i koszta utrzymania sa kolejno w sofcie najtansze w fullu najdrozsze
DT WRE LC2 podobne moto
hard enduro - sprzet w teren z mozliwoscia wjazdu w miasto
full cross - typowa torowka tylko na tor mx
i koszta utrzymania sa kolejno w sofcie najtansze w fullu najdrozsze
DT WRE LC2 podobne moto
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości