RM 250 96r. - Problem z silnikiem
Posty: 13
• Strona 1 z 1
RM 250 96r. - Problem z silnikiem
Witam wszystkich forumowiczów
Mam problem z silnikiem w Suzuki...
Mianowicie.. Po odpaleniu trzyma wolne obroty, wszystko jest fajnie..
Ale jak na stojaku (nie wspomnę już o normalnej jeździe) wbiję bieg i dodam gazu to motocykl się dławi na potęgę. Przerywa, szarpie..
Iskra jest, ale po wykręceniu świecy jest cała mokra.. Tak jakby nie przepalała paliwa.
Gaźnik przeczyszczony dwukrotnie. Myślę, że jest OK.
Czy może być to moduł lub cewka WN świecy?
Pozdrawiam
mrozowski.
Mam problem z silnikiem w Suzuki...
Mianowicie.. Po odpaleniu trzyma wolne obroty, wszystko jest fajnie..
Ale jak na stojaku (nie wspomnę już o normalnej jeździe) wbiję bieg i dodam gazu to motocykl się dławi na potęgę. Przerywa, szarpie..
Iskra jest, ale po wykręceniu świecy jest cała mokra.. Tak jakby nie przepalała paliwa.
Gaźnik przeczyszczony dwukrotnie. Myślę, że jest OK.
Czy może być to moduł lub cewka WN świecy?
Pozdrawiam
mrozowski.
-
mrozowski - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 20/7/2010, 23:10
- Lokalizacja: GW
a teraz pytanie jak było wcześciej tak samo??
rozumiem że obroty wolne dalej trzyma??
jeśli tak to sprawdź dysze
rozumiem że obroty wolne dalej trzyma??
jeśli tak to sprawdź dysze
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
cos robiłes ? czy od kupna tak masz ? moze byc cos z elektryka, ale żeby konkrertniej pomóc musisz podskoczyc do mechanika jak sam nie umiesz nic posprawdzać. bo na forum za duzo nie pomożemy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
mi sie wydaje też że problem może byś w elektryce. Troche chęci + serwisówka i miernikiem sobie sprawdzisz czy masz dobrą prądnice
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Motocykl kupiłem do remontu, na chodzie (odpaliłem przed kupnem, jeździł) tyle, że tłok się kończył.
Zrobiłem remont.
Po remoncie odpalił, chodził nierówno, wyczyściłem ładnie gaźnik i problem nierównych obrotów zniknął.
Po remoncie nie jeździłem na nim, bo czekałem na nową linkę sprzęgła. Czekałem z docieraniem.
Przed założeniem linki sprzęgła wymyłem myjką ciśnieniową cały motocykl i od tego czasu zaczął się cyrk...
Na początku po umyciu nie mogłem go odpalić. Po wykręceniu świecy okazało się, że iskry nie ma. Dałem mu wyschnąć i dwa dni później odpalił jak powinien, od pierwszego strzała.
Jako iż miałem założoną już linkę to postawiłem go na stojak, wbiłem bieg i się zaczęło...
Prychanie, szarpanie, wkręcanie się na obroty z dużym trudem...
Wczoraj byłem jeszcze podłubać, ale nic nie wymodziłem.
Na moje oko (nie jestem "szpecem") ,ale wygląda tak jakby świeca nie przepalała całego paliwa, bo tłok jest mokry. Nie jest to woda, bo tej nie ubywa w chłodnicy.
Fajka jest w średnim stanie, ale sprawdzając miernikiem stwierdzam, że jest cała, ma przejście. Nie wiem jak z cewką i modułem, nie wiem jak zapłon czy jest ok? Dzisiaj z kolegą, który serwisuje motocykle będziemy musieli to sprawdzić.
Dziękuje Wam za odpowiedzi
EDIT
Dzisiaj przed chwilą podskoczyłem do garażu sprawdzić na innej świecy i problem dalej zostaje tak jak był.
Zrobiłem remont.
Po remoncie odpalił, chodził nierówno, wyczyściłem ładnie gaźnik i problem nierównych obrotów zniknął.
Po remoncie nie jeździłem na nim, bo czekałem na nową linkę sprzęgła. Czekałem z docieraniem.
Przed założeniem linki sprzęgła wymyłem myjką ciśnieniową cały motocykl i od tego czasu zaczął się cyrk...
Na początku po umyciu nie mogłem go odpalić. Po wykręceniu świecy okazało się, że iskry nie ma. Dałem mu wyschnąć i dwa dni później odpalił jak powinien, od pierwszego strzała.
Jako iż miałem założoną już linkę to postawiłem go na stojak, wbiłem bieg i się zaczęło...
Prychanie, szarpanie, wkręcanie się na obroty z dużym trudem...
Wczoraj byłem jeszcze podłubać, ale nic nie wymodziłem.
Na moje oko (nie jestem "szpecem") ,ale wygląda tak jakby świeca nie przepalała całego paliwa, bo tłok jest mokry. Nie jest to woda, bo tej nie ubywa w chłodnicy.
Fajka jest w średnim stanie, ale sprawdzając miernikiem stwierdzam, że jest cała, ma przejście. Nie wiem jak z cewką i modułem, nie wiem jak zapłon czy jest ok? Dzisiaj z kolegą, który serwisuje motocykle będziemy musieli to sprawdzić.
Dziękuje Wam za odpowiedzi
EDIT
Dzisiaj przed chwilą podskoczyłem do garażu sprawdzić na innej świecy i problem dalej zostaje tak jak był.
-
mrozowski - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 20/7/2010, 23:10
- Lokalizacja: GW
po myciu myjka mogo zassac wody do airboxa. przepatrz cały filtr, wyczysc jeszcze raz gaźnik. jak moto leciwe to moze miec gdzies nieszczelnosc. mi np w CR podobnie sie działo bo woda dostawała sie przez linke gazu, a raczej gume przy wejsciu linki do gaźnika. wystarczyło tasma zakleic i problem znikł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
I wyjaśniło się..
Okazuje się, że jest to dość poważne, na pewno dużo bardziej niż bym się tego spodziewał.
Mianowicie - tłok jest od innego silnika...
Przez to te wszystkie problemy...
Dlaczego? Różni się ponoć budową od tłoka, który był wsadzony wcześniej (szczerze mówiąc nawet nie zwróciłem na to uwagi wsadzając go do cylindra). Osoba, u której zamawiałem tłok wysłała mi nie od tego rocznika... Różni się wyciętymi oknami... Teraz nie ma nawet mowy o wymianie czy zwrocie bo jest używany...
Muszę kupić nowy tłok..
Idąc tym tropem zrobię od razu remont dołu żeby mieć święty spokój i nie być zaskakiwany przez podobne niespodzianki.
Nowa korba, zregeneruje wał, wymienię łożyska i uszczelniacze..
Będzie święty spokój..
Dzięki wszystkim za chęć pomocy, jestem mile zaskoczony, że nie zbyliście mnie odpowiedziami typu: "użyj szukaj, milion razy było na forum" czy coś w tym stylu.
Dzięki jeszcze raz.
Pozdrawiam
Tomek
Okazuje się, że jest to dość poważne, na pewno dużo bardziej niż bym się tego spodziewał.
Mianowicie - tłok jest od innego silnika...
Przez to te wszystkie problemy...
Dlaczego? Różni się ponoć budową od tłoka, który był wsadzony wcześniej (szczerze mówiąc nawet nie zwróciłem na to uwagi wsadzając go do cylindra). Osoba, u której zamawiałem tłok wysłała mi nie od tego rocznika... Różni się wyciętymi oknami... Teraz nie ma nawet mowy o wymianie czy zwrocie bo jest używany...
Muszę kupić nowy tłok..
Idąc tym tropem zrobię od razu remont dołu żeby mieć święty spokój i nie być zaskakiwany przez podobne niespodzianki.
Nowa korba, zregeneruje wał, wymienię łożyska i uszczelniacze..
Będzie święty spokój..
Dzięki wszystkim za chęć pomocy, jestem mile zaskoczony, że nie zbyliście mnie odpowiedziami typu: "użyj szukaj, milion razy było na forum" czy coś w tym stylu.
Dzięki jeszcze raz.
Pozdrawiam
Tomek
-
mrozowski - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 20/7/2010, 23:10
- Lokalizacja: GW
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości