Zobacz wątek - Kawasaki kx 125 91r Muł nie wkreca sie tak jak trzeba pomocy
NAS Analytics TAG

Kawasaki kx 125 91r Muł nie wkreca sie tak jak trzeba pomocy

Enduro, Cross
_________

Postprzez hadzi » 23/12/2011, 21:08

Powiem tak moto przed remontem chodziło lepiej niż po remoncie.Znam się troche na tym i po swietach bede prubował regulować gaznik;P
hadzi
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 22/12/2011, 21:58


Postprzez hadzi » 27/12/2011, 15:13

Witam ponownie;) disiaj sprawdzałem czy zawór wydechowy się otwier no i jednak się otwiera do końca ale jest coś w tym dziwnego gdy dodam nawet nie do połowy manetki gazu to zawór jest już otwarty do końca ( a więc pytanie czy nie za szybko się otwiera i czy nie zamula mojej kawy?) A i co do gaznika to regulowałem go w ciepłym garażu i moto ładnie się wkręca na obroty i ładnie z nich zchodzi ale gdy tak leciutko gazu dodam do jest buu.(iglica na srodkowym rowku)
hadzi
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 22/12/2011, 21:58


Postprzez kris514 » 27/12/2011, 15:43

Czegoś nie rozumiem piszesz ze motor ładnie się wkręca ale gdy dodasz gazu to robi buuuu a przecież jedno wyklucza drugie na moim chomiku jest zdjęcie z praca gaźnika(która dysza działa przy roznej) pracy gazem
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez hadzi » 27/12/2011, 15:55

Hm jak by to wytłumaczyć jak lekko szarpnę manetką to z robi buu ale jak dam więcej gazu to ładnie się wkręca;) i co z tym zaworem czy jak za szybko się otworzy to moze zamulac moto? u mnie otwiera sie cały gdy dodam prawie do połowy mnetki gazu.
hadzi
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 22/12/2011, 21:58

Postprzez barek253 » 27/12/2011, 17:45

zawor powinien sie otwierac dopiero na wyzszych obrotach wiÄ™ skoro na niskich jest otwarty to cos jest nie tak
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez kris514 » 27/12/2011, 18:31

mówisz że jak dodasz pół manetki gazu to się otwiera zawór szczerze to bez obciążenia motor całkiem inaczej reaguje na gaz i musisz się po prostu wsłuchać czy jest ok czy nie
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 27/12/2011, 19:08

na postoju zawór sie otwiera po nawet lekkim szarpnieciu manetki.

co do tego szarpania manetką i zmulenia - moze to byc wina xle wyregulowanego gaźnika
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez hadzi » 28/12/2011, 10:42

Dzięki wszystkim za pomoc przynajmnie jedno się wyjasniło że to nie wina zaworu;)Teraz pobawię się z gaznikiem;P a może jest nadal za bogata mieszanka paliwo powietrze? i trzeba wykrecic troszkę tą srubkę od mieszanki? a jeszcze jedno gdy ją mocniej wkręce i moto przegazuję to prawie że gaśnie ale obroty trzyma;D
hadzi
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 22/12/2011, 21:58

Postprzez grunder » 28/12/2011, 12:55

Na odległość to ciężko tak zdiagnozować. Jak za bogate to przykręć troszkę, pół obrotu np śrubki od paliwa. Jak wykręcasz to więcej dawki jak wkręcasz to mniej. No to jak ją gazujesz i gaśnie to się dusi i może jej brakować dawki (jaki kolor swiecy? jest mokra?). Wyczyść świece i do zabawy.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez kris514 » 28/12/2011, 13:23

sprobuj wkrecic srubke od paliwa o jakies 1/2 obrotu moze mniej ja w exc 125 miałem tak samo i teraz jest na 3/2 obrotu wykrecona i motoe chodzi pieknie
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez lapfactor » 28/12/2011, 19:24

to są wyraźne objawy za ubogiej mieszanki lub co mniej prawdopodobne za bogatej podnoś iglicę od góry a i jeszcze jedno do jasnej cholery ta śrubka to śrubka od wolnych obrotów i nie regulujesz właściwie gaźnika tylko wolne obroty silnika możesz sb nią kręcić i w jedną i w drugą a dużo to nie zmieni najwyżej będzie gasł lub miał wysokie obroty nie bądź uparty co ci szkodzi spróbować zmienić ustawienie iglicy najpierw w górę zawsze jak jest kłopot z regulacją gaźnika to nie zakładamy co się stało tylko sprawdzamy żeby być w 100 % że nie zatrzesz i przestawiamy iglicę o ząbek do góry jeśli się polepszy idziemy tym krokiem dalej jeśli pogorszy obniżamy o jeden w stosunku do wyjściowego ustawienia proste tylko trochę chęci trzeba :wink:
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez kris514 » 28/12/2011, 19:54

mowisz ze nie pomorze ale u mnie pomogło bo jak sprawdzałem w serwisowce to wyszło ze na mojej wysokosci nad poziomem morza to moto było ustawione do 49*c
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 28/12/2011, 21:04

lapfactor - gaźnik ma 2 regulacje śrubkowe. od wolnych obrotów, i od składu ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez lapfactor » 28/12/2011, 21:18

ale to są wolne obroty :wink: nie ma to większego znaczenia i bardziej prawdopodobne jest że poważne zmiany w gaźniku coś poprawią a nie kręcenie śrubkami a w niektórych gaźnikach to jest nawet pokrętło co pokazuje jak mało istotną i banalną rzeczą to jest .... ja ustawiam sobie co jazdę inaczej tą śrubkę zależy jak mam ochotę w dany dzień pojeździć i ją ustawia się zawsze na włączonym silniku....
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez kris514 » 28/12/2011, 22:03

znaczy sie ja regulowałem ta srubka od skladu mieszanki na biegu jałowym a mowisz ze to nic nie zmieni przy tym mule na samym dole działa dysza pomocnicza potem działa ta regulacja potem ustawienie iglicy a na koncu dysza głowna wiec jak mi moto muliło na bardzo niskich obrotach i zwiekszyłem dawke paliwa ta regulacja to zredukowałem mulenie moto
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 28/12/2011, 22:05

lol

po co majstrowac co wyjazd przy srubce od składu mieszanki ?
masz jedną srubke od wolnych obrotów. tego nie ma co zaczepiac, to sie ustawia na koniec regulacji - niektórzy nawet ustawiaja to sobie zeby moto gasło po glebie :D ( nie wazne o tym ) i masz druga srubke od składu mieszanki. wkręcasz do konca, i odkręcasz o odpowiednia ilosc obrotów zgodnie z serwisówka. a potem ustawiasz jeszcze pod dane warunki i ogólnie pod dany moto. czyli np wykręcasz o pół obrotu i 1/4 obrotu w jedna albo w druga w zaleznosci od stanu technicznego, pogody itp. przy takim załozeniu iglica ma byc na srodku. jezeli moto jest po tuningu ( wydech, dopręzony silnik, big bore itp ) mozna zmienic dysze i ustawienie na iglicy...
jak zaczniesz kręcic srubką od składu na oslep to mozesz dac za duzo powietrza - moto bedzie ładnie pracowało, na wysokich moze nieco przerywac ale w ten sposób mozna sobie przegrzać silnik ;D łatwo poznac złą regulacje po swiecy - wtedy jest biała, z kolei jak odkręcisz srubke za lekko, bedzie sie "zalewał" i swieca bedzie czarna i mokra.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez hadzi » 29/12/2011, 15:30

Regulowałem dzisiaj gaznik przestawiałem iglice w rużne rowki<regulowałem powietrze i bez żadnego rezultatu moto przy gwałtownym szarpnięciu manetką buczy (na biegu jałowym) więc postanowiłem oddać moto temu mechanikowi co go robił i niech teraz on się głowi.
hadzi
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 22/12/2011, 21:58

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości




na górê