Zobacz wątek - Poszczerbiony tłok- honda cr 85 - co robic !?
NAS Analytics TAG

Poszczerbiony tłok- honda cr 85 - co robic !?

Enduro, Cross
_________

Postprzez barek253 » 22/12/2011, 15:32

nie nałozyłem silikon dookoła dyfuzora w środku w tym co nachodzi bezpośrednio na wyjscie w cylindrze
zrobiłem taka jakby uszczelke z silikonu zostawiłem żeby troche wyschło i nałozyłem i trzymało bez zarzutu
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez Cytrusowy96' » 30/12/2011, 17:14

Udało mi się znaleźć czas w święta. Umyłem motocykl, rozebrałem i ujrzałem pięknie poszczerbiony tłok (dolna część z jednej strony jest ułamana) problem w tym że nigdzie nie widać resztek porozrywanego tłoka, tak jakby wpadły do wału ...
Co myślicie rozbierać ?
Cytrusowy96'
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 5/11/2011, 15:32
Lokalizacja: Polska


Postprzez barek253 » 30/12/2011, 17:31

no a jak inaczej.musisz te szczątki wyciągnąć a przy okazji spr. łożyska itp.
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 30/12/2011, 17:53

jak chcesz mozesz rozebrac silnik - ale skoro wszystko jest na 1 rzut oka ok, i nie masz kasy na dodatkowe rozbieranie to nie rób tego. ja przynajmniej bym nie robił. wazne jednak jest zeby była pewność że nie ma zadnych resztek tłoka. najlepiej silnik wyjac z ramy i przepłukać np ropą. (albo ropą z olejem )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez barek253 » 30/12/2011, 17:59

ale uszczelki to 100 da i będzie pewność że skrzynia itp są ok chyba warto niż rozkładać silnik za miesiąc
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Cytrusowy96' » 30/12/2011, 21:03

hmm, chyba najpierw zdejmę silnik z ramy i przepłuczę go ropą tak jak henio piszę a jak to nic nie da to rozbiorę - jeśli już trzeba będzie rozbierać to z której strony radzicie zacząć -od dźwigni zmiany biegów z napędem czy od (prawej) sprzęgło i hamulec ? Problem wydał się większy niż przypuszczałem : ) Ale dzięki za rady;)
Cytrusowy96'
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 5/11/2011, 15:32
Lokalizacja: Polska

Postprzez henio12323 » 30/12/2011, 21:53

jak rozbierac to z obu stron ;P a od której zacząc - obojetne ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kris514 » 30/12/2011, 22:09

chciałem dodać że nie koniecznie te kawałki siedzą w silniku mogły wypaść przez wydech
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Damianooo1998 » 31/12/2011, 08:59

Ja na twoim miejscu rozebrałbym ten silnik i tak zaczym przyjdą ci części będziesz czekał, a rozpołowienie silnik(nie wiem jak tobie) ale mi to 30 min w DT zajmie.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości




na górê