jaki cross
Posty: 13
• Strona 1 z 1
jaki cross
http://allegro.pl/ktm620-honda-crf450-s ... 71164.html . http://moto.allegro.pl/husqvarna-te-410 ... 05154.html który z nich lepszy.Będzie głownie używany do małych wyskoków podjazdów pod górki jazdy po piachu czyli do jazdy o poligonie .Jakie są ich spalania i awaryjności
- rek38
- Świeżak
- Posty: 78
- Dołączył(a): 13/6/2011, 19:28
- Lokalizacja: wołomin
to zalezy. na jazde w terenie kazdy sie nadaje ;D KTM to sprzęt nie do zabicia. nie jest wyżyłowany jak wersja EXC czy SX. wiec nie wymaga az tyle serwisu, ale w zamian nie jest taki mocny i jest troche cięzki. aczkolwiek na lesna turystyke i polatanie sie nadaje. na forum ktma koles wstawił jednego dnia fotki jak taplał w błocie i ganiał po piachu, z kolei za kilka dni wstawił fotke spod fabryki KTMa w Austrii gdzie pojechał na kołach oczywiscie
honda CRF to sprzęt wyczynowy, na 1 moto moze byc za mocny, po 2 to jest sprzęt robiony pod tor MX, wiec pałowanie po dłuch prostych to męczarnia ;D no i oczywiscie utrzymanie kosztuje sporo, akurat spalanie to najmniejszy problem, bo wiecej kasy idzie w remonty, oleje i inne graty. huska to sprzęt pod zawody CC czyli rajdy nie po torze a po lesnych sciezkach, czyli podjazdy, lekkie hopki, ma dłuzsze przełozenai względem CRFy ale nadal jest to sprzęt wyczynowy. bardzo fajnie nadawal by sie na twoją jazde, (choc tez utrzymanie sporo kosztuje, ale nie tyle co CRF) aleee jedno ale
to jest huska na dodatek stara. cena nie jest niska bez powodu. sprzęty nie bardzo wytrzymały próby czasu, i sypią sie na potęge. na pewno nie zepsuje ci sie pierwszego dnia
ale bedziesz miał na pewno w przyszlosci problemy z czyms 




KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ja na Twoim miejscu raczej bym unikał starego LC4 albo Huski. To dobre sprzęty ale jak trafisz na model skarbonkę to może ona nie mieć dna. W tej kasie lepiej poszukać Suzy DR 350 albo kawy KLX bądź czegoś w 2t.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Landryss25 napisał(a):Ja na Twoim miejscu raczej bym unikał starego LC4 albo Huski. To dobre sprzęty ale jak trafisz na model skarbonkę to może ona nie mieć dna. W tej kasie lepiej poszukać Suzy DR 350 albo kawy KLX bądź czegoś w 2t.
Czyli co DRki i KLXy są bezawaryjne i nie ma możliwości trafienia w zużyty silnik?
Twoje porównanie jest głupie.
Zarówno LC4 jak i inne mogą być zajechane, lub w bardzo dobrej kondycji.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Ciężko też określić spalanie w takich maszynach, bo nie raz lecisz spokojnie po szutrze a nie raz grzebiesz w błocie pół godziny. Wszystko zależy od stylu jazdy terenu. Ja bym patrzył na stan techniczny, koszt i dostępność części, a nie martwił się ze spali Ci tam trochę mniej czy więcej.
-
slavvoj - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 9/11/2011, 11:21
- Lokalizacja: Gorlice
wydasz 35 zł na benzyne i równowartosc serwisu wyjdzie plus 20 zł
nie zapłacisz tego od razu ale przyjdzie czas remontu np silnika i nazbiera sie grubsza kasa
co do klx dr / a huska ktm. przede wszystkim DR i KLx to sprzety lajtowne i często ludzie uzywają tego do turystyki. nikt z kolei ni kupuje wyczynowe huski żeby do koscioła podjechac w niedziele
to sprzęty do katowania, i niestety takie ciezko znalesc w dobrym stanie ;/ KTMy to samo, tylko że to sąna tyle mocne sprzęty że raczej szybko nie padna. kumpel kupił mozna powiedziec trupa za 3500 i gania aż miło
ma jakies drobne wady, troche ciezko odpala itp wiadome bolączki ktma. ale jeździ i jeszcze nie padło mu nic żeby całkiem unieruchomic moto. a ma go juz dłuzszy czas ;D




KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
on kupił nie pamietam wiem że wersja 620 jeszcze, zwykła standardowa
na czarnym silniku, z duzym obiegiem oleju. sam nawet rozwazam zakup 2 moto wlasnie lc4, sprzęt kuloodporny do turystyki lesnej jak dla mnie idealne. jak ganialismy po trasach kilkadziesiat - 200 km lasami, wzdłuż rzek, wiec i przeprawy i podjazdy i dłuugie proste. to od mojego 525 wcale nie odstawał, wiadomo nie pałowalismy sprzętów ile fabryka dała, tylko turystyczna jazda, ale kazde podgonienie i lc4 jechała równo 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 81 gości