HONDA CR 80 USTAWIENIE ZAWIESZENIA TYŁ PRZÓD
• Strona 1 z 1
HONDA CR 80 USTAWIENIE ZAWIESZENIA TYŁ PRZÓD
Witam wszystkich moim pierwszym motorem jest Honda cr 80 na duzych kołach 19-16 ,nie jestem mechanikiem ale moj brat cos tam ogarnia,
ZAWIESZENIE TYLNIE
mam pytania odnosnie ustawien zawieszenia cos kiedys gdzies podpatrzyłem w ustawieniu zawieszenia tylniego ze ma byc roznica 10cm(miedzy zmiezonym punktem a-koniec wahacza a pkt b np na srubie w plastiku bocznym przy obciązeniu i bez obciążeniu)zmierzyłem i wyszło mi 5cm-wydaje mi się ze to za mało .pewnie w róznych motocyklach róznie ma byc to na ile to ustawic ?
ZAWIESZENIE PRZOD (twardy teren 70% 30%mięki)
mam z przodu na lagach regulacie s-soft h-hard wyczytalem ze przy przekrecaniu na którąs z tych ustawien powinło się słyszec takie klikniecie i po nim ie poznawało ze oba amortyzatory są równo ustawione,ja czegos takiego nie mam kręce, do konca soft lub hard i temu mi sie wydaje ze nigdy ich tak samo nie ustawie cos jest nie tak czy tak ma byc w tym modelu marce,i jak proponujecie je ustawic na taki teren jak wyzej napisalem
głupie pytanie ale jak odpowietrzacie i co ile trzeba odpowietrzac,lac olej do amortyzatorów,i czy ma sie w ogole olej nie wydostawac ?
z góry dziękuje za odp prosze o cierpliwosc
Pozdrawiam
ZAWIESZENIE TYLNIE
mam pytania odnosnie ustawien zawieszenia cos kiedys gdzies podpatrzyłem w ustawieniu zawieszenia tylniego ze ma byc roznica 10cm(miedzy zmiezonym punktem a-koniec wahacza a pkt b np na srubie w plastiku bocznym przy obciązeniu i bez obciążeniu)zmierzyłem i wyszło mi 5cm-wydaje mi się ze to za mało .pewnie w róznych motocyklach róznie ma byc to na ile to ustawic ?
ZAWIESZENIE PRZOD (twardy teren 70% 30%mięki)