HONDA CR 80 USTAWIENIE ZAWIESZENIA TYŁ PRZÓD
Posty: 6
• Strona 1 z 1
HONDA CR 80 USTAWIENIE ZAWIESZENIA TYŁ PRZÓD
Witam wszystkich moim pierwszym motorem jest Honda cr 80 na duzych kołach 19-16 ,nie jestem mechanikiem ale moj brat cos tam ogarnia,
ZAWIESZENIE TYLNIE
mam pytania odnosnie ustawien zawieszenia cos kiedys gdzies podpatrzyłem w ustawieniu zawieszenia tylniego ze ma byc roznica 10cm(miedzy zmiezonym punktem a-koniec wahacza a pkt b np na srubie w plastiku bocznym przy obciązeniu i bez obciążeniu)zmierzyłem i wyszło mi 5cm-wydaje mi się ze to za mało .pewnie w róznych motocyklach róznie ma byc to na ile to ustawic ?
ZAWIESZENIE PRZOD (twardy teren 70% 30%mięki)
mam z przodu na lagach regulacie s-soft h-hard wyczytalem ze przy przekrecaniu na którąs z tych ustawien powinło się słyszec takie klikniecie i po nim ie poznawało ze oba amortyzatory są równo ustawione,ja czegos takiego nie mam kręce, do konca soft lub hard i temu mi sie wydaje ze nigdy ich tak samo nie ustawie cos jest nie tak czy tak ma byc w tym modelu marce,i jak proponujecie je ustawic na taki teren jak wyzej napisalem
głupie pytanie ale jak odpowietrzacie i co ile trzeba odpowietrzac,lac olej do amortyzatorów,i czy ma sie w ogole olej nie wydostawac ?
z góry dziękuje za odp prosze o cierpliwosc
Pozdrawiam
ZAWIESZENIE TYLNIE
mam pytania odnosnie ustawien zawieszenia cos kiedys gdzies podpatrzyłem w ustawieniu zawieszenia tylniego ze ma byc roznica 10cm(miedzy zmiezonym punktem a-koniec wahacza a pkt b np na srubie w plastiku bocznym przy obciązeniu i bez obciążeniu)zmierzyłem i wyszło mi 5cm-wydaje mi się ze to za mało .pewnie w róznych motocyklach róznie ma byc to na ile to ustawic ?
ZAWIESZENIE PRZOD (twardy teren 70% 30%mięki)
mam z przodu na lagach regulacie s-soft h-hard wyczytalem ze przy przekrecaniu na którąs z tych ustawien powinło się słyszec takie klikniecie i po nim ie poznawało ze oba amortyzatory są równo ustawione,ja czegos takiego nie mam kręce, do konca soft lub hard i temu mi sie wydaje ze nigdy ich tak samo nie ustawie cos jest nie tak czy tak ma byc w tym modelu marce,i jak proponujecie je ustawic na taki teren jak wyzej napisalem
głupie pytanie ale jak odpowietrzacie i co ile trzeba odpowietrzac,lac olej do amortyzatorów,i czy ma sie w ogole olej nie wydostawac ?
z góry dziękuje za odp prosze o cierpliwosc

- hondacr1989
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43
witamy
bez sensu troche pytac sie na forum.. jak takich tematów swietnie opracowanych w necie jest pełno. w dodatku sama ksiązka serwisowa zazwyczaj dobrze to opisuje
nizej podam linki do odpowiedniej stronki. na jej podstawie smiało mozna wyregulowac moto pod siebie. co do odpowietrzania, to odpowietrza sie kiedy sie chce
po 10 minutach jazdy potrafią juz troche syknąć. a wieksza róznica cisnienia jest odczuwalna. kumpel ma kxf i nigdy nie był pewnie odpowietrzany
i chodził po prostu nie tak jak trzeba, po odpowietrzeniu zaczał normalnie pracowac ;d olej sie nie leje, tylko wymienia. serwisówka opisuje jaki. ale jak USD to pewnie jakis 5W. olej jak sie wydostaje np uszczelnaiczami to znaczy że są nieszczelne ;D wiec wymagan a jest wtedy regeneracja.
http://www.motox.com.pl/garaz-motox-com ... rok-1.html
http://www.motox.pl/garaz-motox-com-pl- ... ednie.html




http://www.motox.com.pl/garaz-motox-com ... rok-1.html
http://www.motox.pl/garaz-motox-com-pl- ... ednie.html
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Teraz cos tam poczytalem na tym forum jest to chyba lepiej wytłumaczone z tym tylnim zawieszeniem niz na motox tak mi sie wydaje,no o wymianie oleju mowa,ale chodzi mi o to czy uszczelniacz ma byc suchy na zewnątrz ?bo nie widze zeby sie jakos specjalnie lało ale on jest mokry jak przejade palcem po nim,nie mam ksiązki serwisowej do tego modelu wiem ze jest na necie do kupienie po angielsku jest droga a wyszukac ją w necie graniczy z cudem chodzi mi o ta hayesa.Regeneracja amortyzatora polega na wymianie oleju i uszczelniaczy czy cos jeszcze?
- hondacr1989
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43
na pewno w necie cos jest z serwisówek za free
co do lania to po prostu jak widzisz że golenie ( chromowane rurki) są mokre od oleju - to czas wymienic. jnak uszczelniacz mokry sie robi to tez znaczy że w krótkim czasie całkiem padnie i olej bedzie lał na potęge. wymiana obejmuje wymiane uszczelniacza olejowego, i ewentualnie przeciw pyłowego w zaleznosci od tego w jakim jest stanie. oczywiscie nowy olej, i warto wszystko rozebrac i poczyscic w srodku i zdiagnozować panewki. masz jakies osłony na zawieszenie ? czy uszczelniacze są na wierzchu ? który rok tej CR?

co do lania to po prostu jak widzisz że golenie ( chromowane rurki) są mokre od oleju - to czas wymienic. jnak uszczelniacz mokry sie robi to tez znaczy że w krótkim czasie całkiem padnie i olej bedzie lał na potęge. wymiana obejmuje wymiane uszczelniacza olejowego, i ewentualnie przeciw pyłowego w zaleznosci od tego w jakim jest stanie. oczywiscie nowy olej, i warto wszystko rozebrac i poczyscic w srodku i zdiagnozować panewki. masz jakies osłony na zawieszenie ? czy uszczelniacze są na wierzchu ? który rok tej CR?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- hondacr1989
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości