Zobacz wÄ…tek - sx 144
 
NAS Analytics TAG

sx 144

Enduro, Cross
_________

sx 144

Postprzez eragon89 » 4/9/2011, 09:08

Chciałbym wiedziec wszystko o KTM SX 144 nie chodzi mi o dane fabryczne tylko opinie. Miał ktos stycznosc z tym sprzetem. Chciałbym sprobowac cos nowego i moze to to ;)
CRF250R
eragon89
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 19/6/2011, 09:07


Postprzez henio12323 » 4/9/2011, 09:43

dane fabryczne masz w ksiazkach serwisowych itp :P moto jak moto. jak kazdy inny ktm. ale nieco nietypowy. mocniejsza wersja 125 ccm. jak dla mnie lepiej kupic albo 125 albo 250 ;P bo wiecej czesci silnikowych jest do tego. 144 to moto bardziej juz pod zawody ale jak sie nie scigasz to bez sensu sie w to pchac :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez eragon89 » 4/9/2011, 11:30

ale zawsze to jakas odmiana od zwyklej 125 ;p jesli bd to dalej tak zwinny motor to moze byc zajebisty sprzet ;D
CRF250R
eragon89
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 19/6/2011, 09:07

Postprzez Naszim » 4/9/2011, 12:21

może mniej popularny sprzęt ale części się da znaleźć. są sklepy które jak nawet nie mają danej części na pewno mogą ją zamówić.
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kipcio8 » 4/9/2011, 19:35

jak dla mnie nie ma co kupowac małej pojemności ja uczyłem sie na 250 2t i żyje nie narzekam na brak mocy itp.
kipcio8
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 11/2/2011, 21:55
Lokalizacja: kletno

Postprzez domin195 » 4/9/2011, 19:40

no bo na 2t łatwiej. jak nie odkręcisz nie pojedziesz a jak np, kupił by 450 która niby ma tyle samo koni to się zabije bo tam lekko doda gazu i będzie leżał.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez Naszim » 5/9/2011, 13:15

http://www.sklep.motox.pl (otwórz link) tam mają części do sx 144.
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Manhatan » 5/9/2011, 19:12

Trochę bez sensu piszecie. Jaki problem z częściami? Żyjemy w XXI wieku. Wystarczy mail do serwisu KTMa i najpóźniej po 3 dniach dostajemy wszystko to, czego dusza zapragnie do naszego motocykla. Generalnie 144/150 od 125 różni się pojemnością i to wszystko.

Według obecnie obowiązującego regulaminu motocrossowego, 144/150 podlega już klasie MX1, więc nie wiem, czy to najlepsze rozwiązanie obecnie, żeby te motocykle do sportu stosować, ale pomijawszy. Generalnie sprzęt pod każdym względem przypomina tradycyjną setę, z tą różnicą, że jest od niej znacznie mocniejszy. Ogromnym plusem w porównaniu z młodszym bratem, jest na pewno zdecydowanie lepszy dolny i średni zakres obrotów. Krzywa oddawania mocy i momentu obrotowego w przypadku rozwierconego SXa stanowi jedynie jego zaletę. Poza tym, nie ma co się rozpisywać. Najlepszy obraz tego jak jest w rzeczywistości najlepiej sprawdzić na własnej skórze. Po prostu przesiąść się z 125 na 144/150 i samemu stwierdzić czy jest lepiej, czy też nie.

Będzie, że swoje chwalę, trudno. 144/150 na prawdę lepiej jeżdżą niż sety.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez kipcio8 » 5/9/2011, 21:38

Domin Haha Co ty piszesz ;D haha Chyba nie jeździłeś nigdy na 250 2t to jest dopiero zabijaka a nie 450 :D
kipcio8
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 11/2/2011, 21:55
Lokalizacja: kletno

Postprzez henio12323 » 5/9/2011, 21:49

prawda jest taka że w wyczynówkach czy 4T czy 2T to i tak jest strach. 4T racja jak domin pisze lekko gazu i koło od razu idzie w góre. ale domin - kipcio ma tez racje - wkręc mocnego 2T na obroty nie wiadomo wtedy co sie dzieje :D oba moto są niebezpieczne i nie ma lepszego do nauki. to wyczynówka i tyle.
ale z kipciem sie nie zgodze w kwesti nie ma co brac małej pojemnosci xd ja zaczynałem od 50 - 125 - 250 itd i to jest wg mnie najlepsze. jak bym od razu skoczył na 250 w wyczynówce dłuuugo bym ją opanowywał. chyba że dla ciebie jazda po lesie na pełnym gazie to jazda wyczynowa :D na torze na pewno szybko nie ogarniesz moto ;P i kazda 125 bedzie szybsza - bo jest łatwiejsza do opanowania.

manhatan masz racje wg obecnego. ale wiem że 144 były robione żeby startowac w klasie 125 ccm. i tu tylko 1 rzecz po co wyciskać ze 125 pojemnosc 144 ? jak komuś mało mocy na 125 niech kupi 250 ;D a nie wyciska 10 poty z małej setki. fakt że moze 250 to juz inna waga i inne prowadzenie. ale nikt tu chyba nie lata full wyczynowo ;) prawda jest taka że 144/150 to wyzyłowana 125, wiekszy cylek reszta bebechów to samo. jak 125 i tak szybko sie zuzywa to 144 bedzie sie sypała jeszcze szybciej.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez domin195 » 6/9/2011, 14:15

tylko tak wsiadasz na ćwiare 250 dajesz gaz do połowy i się nie zabijesz bo jeszcze nie ma tej mocy. 450 4t troche gazu i możesz leżeć.

również nie zgadzam się że od razu mocne motory. jak ktoś chce jeździć po prostych to i 500 w 2t jakoś tam pojedzie ale na torze nie opanuje 125 w 2t nie mówiąc już o większych. znam już nie jednego typa co mi mówił że on ma 250 w 2t i 60km i ciśnie go do oporu a jak przyszło co do czego to był królem prostej a w zakręcie jechał na połowie gazu lub całkiem wciskał sprzęgło i się toczył przez ten zakręt.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez henio12323 » 6/9/2011, 21:23

noo dokładnie :D sporo osób własnie tak gania :P na prostej przyciska.
ale nadal co do wyczynoiwej cwiarki w 2T to prawda że do połowy gazu nie jedzie. tylko że ona połowe gazu osiągi ułamki sekund dłuzej niz 4T :P jak siadłem na najnowsza CR 250 na tym wtrysku dodatkowym w gaźniku. masakra :D idzie w zasadzie jak mój ktm. tylko ta charakterystyka inna. na koło rwie juz od najnizszych obrotów zbiera sie jak 4T. jednak moc szczytową osiąga przy najwyzszych obrotach czyli sprawa wygląda tak jak bys podpiął przyczepke ciezką to z dołu by nie miał siły ale jak bys wkręcił - to nie ma problemu z ciągnieciem. z kolei kto podpina przyczepke pod wyczyna xd :D on od razu nie ma obciazenia wiec na obroty sie wspina błyskawicznie. przy czym jak juz wejdzie to jest taki wariat że 4T przy tym to poukładany motorek :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê