sx 144
Posty: 12
• Strona 1 z 1
dane fabryczne masz w ksiazkach serwisowych itp moto jak moto. jak kazdy inny ktm. ale nieco nietypowy. mocniejsza wersja 125 ccm. jak dla mnie lepiej kupic albo 125 albo 250 ;P bo wiecej czesci silnikowych jest do tego. 144 to moto bardziej juz pod zawody ale jak sie nie scigasz to bez sensu sie w to pchac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
http://www.sklep.motox.pl (otwórz link) tam mają części do sx 144.
-
Naszim - Świeżak
- Posty: 409
- Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
- Lokalizacja: Warszawa
Trochę bez sensu piszecie. Jaki problem z częściami? Żyjemy w XXI wieku. Wystarczy mail do serwisu KTMa i najpóźniej po 3 dniach dostajemy wszystko to, czego dusza zapragnie do naszego motocykla. Generalnie 144/150 od 125 różni się pojemnością i to wszystko.
Według obecnie obowiązującego regulaminu motocrossowego, 144/150 podlega już klasie MX1, więc nie wiem, czy to najlepsze rozwiązanie obecnie, żeby te motocykle do sportu stosować, ale pomijawszy. Generalnie sprzęt pod każdym względem przypomina tradycyjną setę, z tą różnicą, że jest od niej znacznie mocniejszy. Ogromnym plusem w porównaniu z młodszym bratem, jest na pewno zdecydowanie lepszy dolny i średni zakres obrotów. Krzywa oddawania mocy i momentu obrotowego w przypadku rozwierconego SXa stanowi jedynie jego zaletę. Poza tym, nie ma co się rozpisywać. Najlepszy obraz tego jak jest w rzeczywistości najlepiej sprawdzić na własnej skórze. Po prostu przesiąść się z 125 na 144/150 i samemu stwierdzić czy jest lepiej, czy też nie.
Będzie, że swoje chwalę, trudno. 144/150 na prawdę lepiej jeżdżą niż sety.
Według obecnie obowiązującego regulaminu motocrossowego, 144/150 podlega już klasie MX1, więc nie wiem, czy to najlepsze rozwiązanie obecnie, żeby te motocykle do sportu stosować, ale pomijawszy. Generalnie sprzęt pod każdym względem przypomina tradycyjną setę, z tą różnicą, że jest od niej znacznie mocniejszy. Ogromnym plusem w porównaniu z młodszym bratem, jest na pewno zdecydowanie lepszy dolny i średni zakres obrotów. Krzywa oddawania mocy i momentu obrotowego w przypadku rozwierconego SXa stanowi jedynie jego zaletę. Poza tym, nie ma co się rozpisywać. Najlepszy obraz tego jak jest w rzeczywistości najlepiej sprawdzić na własnej skórze. Po prostu przesiąść się z 125 na 144/150 i samemu stwierdzić czy jest lepiej, czy też nie.
Będzie, że swoje chwalę, trudno. 144/150 na prawdę lepiej jeżdżą niż sety.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
prawda jest taka że w wyczynówkach czy 4T czy 2T to i tak jest strach. 4T racja jak domin pisze lekko gazu i koło od razu idzie w góre. ale domin - kipcio ma tez racje - wkręc mocnego 2T na obroty nie wiadomo wtedy co sie dzieje oba moto są niebezpieczne i nie ma lepszego do nauki. to wyczynówka i tyle.
ale z kipciem sie nie zgodze w kwesti nie ma co brac małej pojemnosci xd ja zaczynałem od 50 - 125 - 250 itd i to jest wg mnie najlepsze. jak bym od razu skoczył na 250 w wyczynówce dłuuugo bym ją opanowywał. chyba że dla ciebie jazda po lesie na pełnym gazie to jazda wyczynowa na torze na pewno szybko nie ogarniesz moto ;P i kazda 125 bedzie szybsza - bo jest łatwiejsza do opanowania.
manhatan masz racje wg obecnego. ale wiem że 144 były robione żeby startowac w klasie 125 ccm. i tu tylko 1 rzecz po co wyciskać ze 125 pojemnosc 144 ? jak komuś mało mocy na 125 niech kupi 250 ;D a nie wyciska 10 poty z małej setki. fakt że moze 250 to juz inna waga i inne prowadzenie. ale nikt tu chyba nie lata full wyczynowo prawda jest taka że 144/150 to wyzyłowana 125, wiekszy cylek reszta bebechów to samo. jak 125 i tak szybko sie zuzywa to 144 bedzie sie sypała jeszcze szybciej.
ale z kipciem sie nie zgodze w kwesti nie ma co brac małej pojemnosci xd ja zaczynałem od 50 - 125 - 250 itd i to jest wg mnie najlepsze. jak bym od razu skoczył na 250 w wyczynówce dłuuugo bym ją opanowywał. chyba że dla ciebie jazda po lesie na pełnym gazie to jazda wyczynowa na torze na pewno szybko nie ogarniesz moto ;P i kazda 125 bedzie szybsza - bo jest łatwiejsza do opanowania.
manhatan masz racje wg obecnego. ale wiem że 144 były robione żeby startowac w klasie 125 ccm. i tu tylko 1 rzecz po co wyciskać ze 125 pojemnosc 144 ? jak komuś mało mocy na 125 niech kupi 250 ;D a nie wyciska 10 poty z małej setki. fakt że moze 250 to juz inna waga i inne prowadzenie. ale nikt tu chyba nie lata full wyczynowo prawda jest taka że 144/150 to wyzyłowana 125, wiekszy cylek reszta bebechów to samo. jak 125 i tak szybko sie zuzywa to 144 bedzie sie sypała jeszcze szybciej.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
tylko tak wsiadasz na ćwiare 250 dajesz gaz do połowy i się nie zabijesz bo jeszcze nie ma tej mocy. 450 4t troche gazu i możesz leżeć.
również nie zgadzam się że od razu mocne motory. jak ktoś chce jeździć po prostych to i 500 w 2t jakoś tam pojedzie ale na torze nie opanuje 125 w 2t nie mówiąc już o większych. znam już nie jednego typa co mi mówił że on ma 250 w 2t i 60km i ciśnie go do oporu a jak przyszło co do czego to był królem prostej a w zakręcie jechał na połowie gazu lub całkiem wciskał sprzęgło i się toczył przez ten zakręt.
również nie zgadzam się że od razu mocne motory. jak ktoś chce jeździć po prostych to i 500 w 2t jakoś tam pojedzie ale na torze nie opanuje 125 w 2t nie mówiąc już o większych. znam już nie jednego typa co mi mówił że on ma 250 w 2t i 60km i ciśnie go do oporu a jak przyszło co do czego to był królem prostej a w zakręcie jechał na połowie gazu lub całkiem wciskał sprzęgło i się toczył przez ten zakręt.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
- domin195
- Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14
noo dokładnie sporo osób własnie tak gania na prostej przyciska.
ale nadal co do wyczynoiwej cwiarki w 2T to prawda że do połowy gazu nie jedzie. tylko że ona połowe gazu osiągi ułamki sekund dłuzej niz 4T jak siadłem na najnowsza CR 250 na tym wtrysku dodatkowym w gaźniku. masakra idzie w zasadzie jak mój ktm. tylko ta charakterystyka inna. na koło rwie juz od najnizszych obrotów zbiera sie jak 4T. jednak moc szczytową osiąga przy najwyzszych obrotach czyli sprawa wygląda tak jak bys podpiął przyczepke ciezką to z dołu by nie miał siły ale jak bys wkręcił - to nie ma problemu z ciągnieciem. z kolei kto podpina przyczepke pod wyczyna xd on od razu nie ma obciazenia wiec na obroty sie wspina błyskawicznie. przy czym jak juz wejdzie to jest taki wariat że 4T przy tym to poukładany motorek
ale nadal co do wyczynoiwej cwiarki w 2T to prawda że do połowy gazu nie jedzie. tylko że ona połowe gazu osiągi ułamki sekund dłuzej niz 4T jak siadłem na najnowsza CR 250 na tym wtrysku dodatkowym w gaźniku. masakra idzie w zasadzie jak mój ktm. tylko ta charakterystyka inna. na koło rwie juz od najnizszych obrotów zbiera sie jak 4T. jednak moc szczytową osiąga przy najwyzszych obrotach czyli sprawa wygląda tak jak bys podpiął przyczepke ciezką to z dołu by nie miał siły ale jak bys wkręcił - to nie ma problemu z ciągnieciem. z kolei kto podpina przyczepke pod wyczyna xd on od razu nie ma obciazenia wiec na obroty sie wspina błyskawicznie. przy czym jak juz wejdzie to jest taki wariat że 4T przy tym to poukładany motorek
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości