Wybór pierwszego enduro
			Posty: 21
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
Wybór pierwszego enduro
Witam jestem nowym uzytkownikiem tego forum . Poszukuje enduro z homologacja w 2t. Zastanawialem sie nad ktm exc 125  lub husqvarna wr 125
nie wiem tylko jak czesci do nich moze doradzicie jakis inny z gory dziekuje .
				
			nie wiem tylko jak czesci do nich moze doradzicie jakis inny z gory dziekuje .
- dodik6
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 21/2/2011, 12:58
- Lokalizacja: Bydgoszcz
huske juz smiało mozna brac za tą kase  na ktma nieco trzeba dołozyc zeby był w mozliwym stanie technicznym
 na ktma nieco trzeba dołozyc zeby był w mozliwym stanie technicznym
				 na ktma nieco trzeba dołozyc zeby był w mozliwym stanie technicznym
 na ktma nieco trzeba dołozyc zeby był w mozliwym stanie technicznymKTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
edytuj posty.
częsci i tak jak kupujesz to bierzesz z serwisu albo z allegro wiec czesci są. rama w ktmach jest praktycznie ta sama. 125 250 moze sie nie róznic duzo. plastiki i podzespoły są na pewno te same.
ale co do pojemnosci. było porównanie 125 do 200. niby 200 mocna, lekka. ale i tak kazdy wolałby kupic 125 ccm
				częsci i tak jak kupujesz to bierzesz z serwisu albo z allegro wiec czesci są. rama w ktmach jest praktycznie ta sama. 125 250 moze sie nie róznic duzo. plastiki i podzespoły są na pewno te same.
ale co do pojemnosci. było porównanie 125 do 200. niby 200 mocna, lekka. ale i tak kazdy wolałby kupic 125 ccm

KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no włąsnie to takie cos czego nie da sie opisac. po prostu mało kto chce kupować takiego nietypa. jak moto to 125 albo 250. po 2 co z tego że ma przyspieszenie lepsze ?  nie na przyspieszeniu sie jeździ. najpierw wypadało by ogarnac przyspieszenie 125 ccm
 nie na przyspieszeniu sie jeździ. najpierw wypadało by ogarnac przyspieszenie 125 ccm 
				 nie na przyspieszeniu sie jeździ. najpierw wypadało by ogarnac przyspieszenie 125 ccm
 nie na przyspieszeniu sie jeździ. najpierw wypadało by ogarnac przyspieszenie 125 ccm 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
rozumiem prawdopodobnie chodzi ci o sposob sterowania lekkosc elastycznosc itd.    niby tak  ale czy wedlug was na 200 sie nie naucze dobrze jezdzic?  jezdzilem juz na dt 50 i jak pierwszy raz wsiadlem odrazu brakowalo mi mocy  takze nie wiem
  takze nie wiem
				
			 takze nie wiem
  takze nie wiem- dodik6
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 21/2/2011, 12:58
- Lokalizacja: Bydgoszcz
bo to 50 ccm  róznice miedzy 200 a 125 nie bedą tez jakies wielkie. i jak juz pisałem to taki nietyp. osobiscie bym wolał zamiast 200 wybrac 250 ;P ale na 250 nie masz doswiadczenia dlatego radził bym 125 ccm
 róznice miedzy 200 a 125 nie bedą tez jakies wielkie. i jak juz pisałem to taki nietyp. osobiscie bym wolał zamiast 200 wybrac 250 ;P ale na 250 nie masz doswiadczenia dlatego radził bym 125 ccm
				 róznice miedzy 200 a 125 nie bedą tez jakies wielkie. i jak juz pisałem to taki nietyp. osobiscie bym wolał zamiast 200 wybrac 250 ;P ale na 250 nie masz doswiadczenia dlatego radził bym 125 ccm
 róznice miedzy 200 a 125 nie bedą tez jakies wielkie. i jak juz pisałem to taki nietyp. osobiscie bym wolał zamiast 200 wybrac 250 ;P ale na 250 nie masz doswiadczenia dlatego radził bym 125 ccmKTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Jeśli nie chcesz startować w zawodach, to nie widzę problemu w 200. Tylko takie maszyny raczej nie będą w Twoim budżecie. Argument typu "taki nietyp" możesz spokojnie zignorować, bo nic nie wnoszą do tematu. 
Jeśli chodzi o wyczynowe 125 i 200, to na początku na pewno oba Cie stłamszą ale przyzwyczaisz się Niestety nie mam porównania 125 z 200, a teścik masz na scigaczu (http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,200,2010, ... 12500.html). Sam osobiście miałem kupić exc 200 ale ktoś mi go sprzątnął sprzed nosa.
 Niestety nie mam porównania 125 z 200, a teścik masz na scigaczu (http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,200,2010, ... 12500.html). Sam osobiście miałem kupić exc 200 ale ktoś mi go sprzątnął sprzed nosa. 
Podsumowując, jeśli znajdziesz moto w dobrym stanie, to bierz - nieważne czy 125 czy 200, choć za taką kwotę może nie być łatwo.
				
			Jeśli chodzi o wyczynowe 125 i 200, to na początku na pewno oba Cie stłamszą ale przyzwyczaisz się
 Niestety nie mam porównania 125 z 200, a teścik masz na scigaczu (http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,200,2010, ... 12500.html). Sam osobiście miałem kupić exc 200 ale ktoś mi go sprzątnął sprzed nosa.
 Niestety nie mam porównania 125 z 200, a teścik masz na scigaczu (http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,200,2010, ... 12500.html). Sam osobiście miałem kupić exc 200 ale ktoś mi go sprzątnął sprzed nosa. 
Podsumowując, jeśli znajdziesz moto w dobrym stanie, to bierz - nieważne czy 125 czy 200, choć za taką kwotę może nie być łatwo.
- barnabab
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 9/2/2011, 13:57
no i mi tez o to chodziło  każdy niby mówi że 200 fajna ale i tak brał by 125 albo 250 ;P nie pamietam jaka tam sytuacja była z częsciami..ale cos mi sie obiło że niektóre częsci ma z 250 a niektóre ze 125.. i te częsci ze 125 lubiły szybciej padac. nie pamietam o co chodziło
 każdy niby mówi że 200 fajna ale i tak brał by 125 albo 250 ;P nie pamietam jaka tam sytuacja była z częsciami..ale cos mi sie obiło że niektóre częsci ma z 250 a niektóre ze 125.. i te częsci ze 125 lubiły szybciej padac. nie pamietam o co chodziło  ale warto mieć to na uwadze. no ale i tak przede wszystkim liczy sie stan techniczny
 ale warto mieć to na uwadze. no ale i tak przede wszystkim liczy sie stan techniczny 
				 każdy niby mówi że 200 fajna ale i tak brał by 125 albo 250 ;P nie pamietam jaka tam sytuacja była z częsciami..ale cos mi sie obiło że niektóre częsci ma z 250 a niektóre ze 125.. i te częsci ze 125 lubiły szybciej padac. nie pamietam o co chodziło
 każdy niby mówi że 200 fajna ale i tak brał by 125 albo 250 ;P nie pamietam jaka tam sytuacja była z częsciami..ale cos mi sie obiło że niektóre częsci ma z 250 a niektóre ze 125.. i te częsci ze 125 lubiły szybciej padac. nie pamietam o co chodziło  ale warto mieć to na uwadze. no ale i tak przede wszystkim liczy sie stan techniczny
 ale warto mieć to na uwadze. no ale i tak przede wszystkim liczy sie stan techniczny 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ja w zawodach nie bede brac udzialu ja chce poprostu poszalec nim na drogach szutrowych, po lasach i polach tylko po mi jest potrzebny tak na prawde  
 
Może jeszcze ktos podpowie co lepsze? bede brac pod uwage takze 125 oczywiscie
				
			 
 
Może jeszcze ktos podpowie co lepsze? bede brac pod uwage takze 125 oczywiscie
- dodik6
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 21/2/2011, 12:58
- Lokalizacja: Bydgoszcz
			Posty: 21
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 74 gości
