husqvarna sm 125
Posty: 3
• Strona 1 z 1
husqvarna sm 125
Witam. Co powiecie o tym sprzęcie?
1.ile powinna lecieć taka huska na seryjnych przełożeniach?? 2. Jakie są blokady i jak je zdjąć??
3. Jaka kompresja powinna być od nowości??
4.polećcie jakiś manometr dobry ale nie za drogi 5. ( regulacja gaźnika ma wpływ na kompresję?? da się jakoś oszukać tą czynność??
6. Jak sprawdzić stan tych podzespołów
tłok
nicasil
-korbowód
-łożyska na wał i zimeringi
-tarcze sprzegłowe
Dzięki z góry za info ;] Pozdrawiam
1.ile powinna lecieć taka huska na seryjnych przełożeniach?? 2. Jakie są blokady i jak je zdjąć??
3. Jaka kompresja powinna być od nowości??
4.polećcie jakiś manometr dobry ale nie za drogi 5. ( regulacja gaźnika ma wpływ na kompresję?? da się jakoś oszukać tą czynność??
6. Jak sprawdzić stan tych podzespołów
tłok
nicasil
-korbowód
-łożyska na wał i zimeringi
-tarcze sprzegłowe
Dzięki z góry za info ;] Pozdrawiam
- oskarkrk
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 10/4/2011, 20:32
- Lokalizacja: kraków
1) nie wiem poszukaj w necie 2) tez w necie powinno byc odnosnie konkretnych modeli itp 3) tez dokładnej nie znam wartosci ale sciagnij serwisówke tam bedziesz miał no i podstawa jest miec serwisówke przy uzytkowaniu takiego moto pewnie koło 12. ale równei dobrze moze miec 11.5 ważne zeby poniżej 10 nie było
4) tu też ci niestety nie pomoge. ale zasada zwykle jest taka - im wiecej dasz tym dokładniejszy masz pomiar. 5) nie regulacja nie ma bezposredniego wpływu. hmm w jakim sensie oszukać ? kto sie zna na danym modelu to po "twardości " kopki powie ci czy kompresja jest dobra. 6) nicasilu nie sprawdzisz zadną metodą prócz wizualnej. korbowód - również najlepiej sprawdzic luzy czyli bez zdjęcia cylka nic nie zobaczysz. aczkolwiek jak byłby z luzami słychać bylo by pukanie. wał - najszybciej jest sciągnać pokrywke magneta i poruszac wałem góra dół. nie powinno nawet drgnąć. tarcze sprzęglowe - najpewniej sciagnąc tarcze i mierzyć xd ale ogólnie jak masz tarcze na nic to moto przy odkręceniu gazu sie nie buja a łapie obroty i chodzi troche jak skuterek (chodzi o łapanie obrotów i oddawanie prędkosci ). no i jak jest silnik rozgrzany i wbijasz jedynke na sprzegle a moto ci sie toczy znaczy że tez juz na nic jest sprzegło ( lub koszyk sprzęgłowy zewnętrzny )
4) tu też ci niestety nie pomoge. ale zasada zwykle jest taka - im wiecej dasz tym dokładniejszy masz pomiar. 5) nie regulacja nie ma bezposredniego wpływu. hmm w jakim sensie oszukać ? kto sie zna na danym modelu to po "twardości " kopki powie ci czy kompresja jest dobra. 6) nicasilu nie sprawdzisz zadną metodą prócz wizualnej. korbowód - również najlepiej sprawdzic luzy czyli bez zdjęcia cylka nic nie zobaczysz. aczkolwiek jak byłby z luzami słychać bylo by pukanie. wał - najszybciej jest sciągnać pokrywke magneta i poruszac wałem góra dół. nie powinno nawet drgnąć. tarcze sprzęglowe - najpewniej sciagnąc tarcze i mierzyć xd ale ogólnie jak masz tarcze na nic to moto przy odkręceniu gazu sie nie buja a łapie obroty i chodzi troche jak skuterek (chodzi o łapanie obrotów i oddawanie prędkosci ). no i jak jest silnik rozgrzany i wbijasz jedynke na sprzegle a moto ci sie toczy znaczy że tez juz na nic jest sprzegło ( lub koszyk sprzęgłowy zewnętrzny )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości