Pierwszy Cross (125, 250,400)?
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Nie mam zamiaru być mistrzem świata bo mi to nie potrzebne. A motocykl ogarniam może w 30% i co z tego? Nie jestem dzieckiem zebym sie sprzeczał mam duży silnik to jestm kozakiem nie mam też kompleksu małego ze musze mieć duży silnik. Mam 26 lat jestem inżynierem, stresujący zawód więc od czasu do czasu szukam resetu myślowego. Mnie moja 520 odpowiada, jeśli tylko nawet jeźdzę na prostych szutrach. Nie wiem czy EXC jest na tor czy nie, ale 6 biegów to dla mnie przesada na torze.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Suzuki GSR 600 K7
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: IÅ‚owo-Osada
no własnie wiec po co motocykl który jest ciezki i wyciskasz 30% jak bys kupił 250 wyciskał bys 80% i na jedno by wyszło tylko że łatwiej bys sie nauczył i ogarniał nie mysl że na ciebie najeżdzamy czy cos bo kazdy kupuje co chce tylko po prostu nie polecaj SX 520 na 1 moto i nie mów że to dobry wybór bo dobrym wyborem te moto nie jest. zwłaszcza dla laika no akurat 6 biegów maja prawie wszystkie mniejsze crossówki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
magik2208 napisał(a):Na razie latam 80;), latalem trche kumpla 250, no i za duzy dzikus jednak, na wakacje jest plan kupna 125, mialen okazje smigac rm, nadal dziki skurczybyk, ale 2-3 sezony na torze mysle przelatan i ew bedzie sie wtedy myslalo, po prostu chce ogarniac moto, a nie sciskac poslady ze strachu, uwazam ze lepiej kupic za slabe niz za mocne.
125 to są typowe maszyny po 80.85 bądź na początek dla kogoś o wzroście 1.7 i dalej, wadze ok 65kg itp
potrzeba sporo charyzmy, siły i myślenia aby go ogarnąc, ale zabawa jest przednia i można go ogarnąc, ja swoją sete w 40% ogarnąłem po ok miesiącu ale trzeba biegac, cwiczyc i jeździc, trenowac do oporu
a co do kolegi mentorsct masz ty te swoje 520 zrobiłeś pięknie ładnie i sprzedajesz?? to maszyna typowa na tor, twarda i straszelnie mocna, to odpowiednik 500 w 2t
250 ogarnąc trzeba byc mistrzem, nie jeden mowi ze 500 jest nie raz prostsza w opanowaniu niż 250, ale jeżeli chodzi o Hondy to były i są prawdziwymi dzikusami, jak młody chce sete to niech bierze na początek cos spokojniejszego typu sx 125 kx 125 rm 125 yz 125 a od cr niech sie trzyma z daleka, kto nie miał styczności z nią mówi że dzikus w śród set
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
No oczywiste, że zajmie trochę zanim ogarnę sete bo to mocy ma sporo, wzrost 178, waga ok 70kg;)
Patrząc na tabelki wychodzi podobnie z resztą, a moment niższy o chyba 7NM z porównaniem do RM, moc też w podobnych obrotach (+- 500 rpm).
Gółwnie myślałem o rm, yz i husce cr.
Patrząc na tabelki wychodzi podobnie z resztą, a moment niższy o chyba 7NM z porównaniem do RM, moc też w podobnych obrotach (+- 500 rpm).
Gółwnie myślałem o rm, yz i husce cr.
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
bardzo dobry wybór, kwestia to dbanie o maszyne, bd dbał, bd jeździł
zaniedbasz, to dalej róźnie się potoczy życie
ale najwazniejsze w 2t jest mieszanka paliwowa i filtr powietrza, no i zmiany oleju co 10mth
zaniedbasz, to dalej róźnie się potoczy życie
ale najwazniejsze w 2t jest mieszanka paliwowa i filtr powietrza, no i zmiany oleju co 10mth
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Tak wiem, tłoczek co ok 40 mh (henio powiadał, że godzina odpowiada ok 7 litrom wachy - z serwisówki kata sx), korbowód co dwa tłoki i najlepiej zobaczyć wtedy w silniku co jak wygląda (po kupnie rzecz jasna i po tych 80mh następnych)
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
po trym 2gim tloku na pewno zmieniał bym łożyska na wale i wszystkie uszczelniacze, bo co zrobisz teraz, później nie bd musiał zaglądac
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Bostorn - chce sprzedać swojego ktm'a bo z pracy wylatuje do Koreii. Nie chce zeby stał i się niszczył. Maszyna nie używana prędziej sie popsuje niż jeźdzona i pałowana. Wiele serca w nią włożyłem zeby wyglądała jak wygląda i chodziła jak igiełka. Ale cóż praca nie wybiera nie mam 16 lat a 26 więc muszę coś wybrać.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Suzuki GSR 600 K7
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: IÅ‚owo-Osada
1 zasada , jeżeli masz dobry motor to dobrego nie sprzedajesz, później kupisz kolejny i kolejne padło będzie, jak coś się zrobiło to powinno zostac i jeździc
na 10 lat chyba tam nie wylatujesz, tylko na pol roku? a przez ten czas z maszyną nic nie będzie się działo, jak tak sie boisz to lepiej dac komus te 100zł czy ile aby raz w tyg odpalił, przejechał sie te 2km i postawił niż sprzedawac i żałowac później
na 10 lat chyba tam nie wylatujesz, tylko na pol roku? a przez ten czas z maszyną nic nie będzie się działo, jak tak sie boisz to lepiej dac komus te 100zł czy ile aby raz w tyg odpalił, przejechał sie te 2km i postawił niż sprzedawac i żałowac później
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości