spostrzeżenie.... tak ma być? CR250
• Strona 1 z 1
spostrzeżenie.... tak ma być? CR250
mam dziwne wrażenie że jak jadę na pierwszym biegu i kiedy zbliżam się do wyższych obrotów to zaczyna mi się lekko dławić dopiero jak zapnę II to kopie jak wściekła i goni jak oszalała... zastanawiam się czy tak ma być czy coś trzeba wyregulować...
CR 250 / '96
- kamol_lubin
- Świeżak
moze cos sie dusic. albo zawór sie cos zle otwiera. powinna równo isc na kazdym biegu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
-
henio12323 - Moderator
- kamol_lubin
- Świeżak
zawór wydechowy
do pewnych obrotów (dokładnie nie pamiętam jakiego rzędu) zawór wydechowy jest zamknięty, a później się otwiera.

do pewnych obrotów (dokładnie nie pamiętam jakiego rzędu) zawór wydechowy jest zamknięty, a później się otwiera.
-
Debe - Świeżak
-
Debe - Świeżak
... a jaka jest metoda aby to sprawdzić.... bo szczerze mówiąc jestem zielony ale założenie mam takie że chcę się nauczyć CRy aby samemu móc pogrzebać choć podstawy... j mam ja od kilku dni i jest dla mnie tajemnicą która mocno kopie 

CR 250 / '96
- kamol_lubin
- Świeżak
przy wyjściu na dyfuzor powinieneś mieć taki podłużny (przynajmniej w YZ tak mam) dekielek właśnie od tego zaworu, spróbuj go odkręcić i popatrz czy zawór się otwiera jak dodasz gazu, a czy są inne metody to może wypowie się ktoś kto się na tym lepiej zna 

-
Debe - Świeżak
w cr 250 po prawej stronie pod grucha jest pokrywka. ale w sumie mozna sprawdzic po lewej stronie masz taka srube wieksza. na kluczyk 17 z tego co pamietam. odkrecsz ja i masz walek z paskiem. i na cylku pisze S i H z tego co pamietam tez. odpalasz na wolnych ma byc S a na wysokich jak oddasz gazu ma bez problemu wskoczyc na H. jak sien ie otworzy do konca albo zrobi to powoli to znaczy ze cos moze byc nie tak. a 2T ma 2 zawory wydechowy i dolotowy czyli zawór membranowy. dziala poniekad jak zawór bo wpuszcza mieszanke ale nie wypuszcza
KTM 300 EXC