Zobacz wątek - Nikasyl w 4t jkie to koszty a może kupić 2t?
NAS Analytics TAG

Nikasyl w 4t jkie to koszty a może kupić 2t?

Enduro, Cross
_________

Nikasyl w 4t jkie to koszty a może kupić 2t?

Postprzez cichy » 29/9/2009, 08:37

Panowie.

Jest taka sprawa że chcę kupić enduraka i potem dokupić do niego koła supermoto, żeby mieć 2w1.

Fundusze mam ograniczone motocykl będzie stosunkowo stary rok 2000.

I teraz pytanie czy brać 4t bo krążą opinie, że 2t się na supermoto nie nadaje.

Tylko że w tak podeszłym wieku może nastąpić konieczność kapitalki silnika i z tego co się orientowałem koszty są straszne ponad 3000zł jeżeli zrobię to sam. Samo nalanie nikasylu kosztuje ponoć 1000zł.

Więc może 2t będzie tańszy w remoncie nie ma rozrządu i chyba części tańsze, ale czy tam też się stosuje nikasyl.

A może ktoś się orientuje czy jakiś 4t bez nikasylu wiem że te610 go ma ale może yz426 albo lc4?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki


Postprzez henio12323 » 29/9/2009, 10:53

do SM duzo lepiej brac 4t. ponieważ w tym sporcie liczy sie że moto od dołu idzie. no chyba że CR 500 :D koszta napraw są podobne jednak 2T nie lubi jednostajnych wysokich obrotów. wiec 4T jest o niebo lepsze do tego sportu. co do remontu nikt nie powiedział że moto to tania rzecz. chcesz miec niezłego kopa musisz płacic. koszty remontu w 2t i 4t są podobne. w 4t rzadziej ale drożej w 2t częsciej i niec otaniej. wiec na jedno wychodzi. tyle że jak ostro sie jeździ na torze gdzie są długie proste to 2t bedzie szybko sie sypał :P a nicasil 1000 zł to za mało. w polsce nie kładą dobrze go (chociaż podobno gdzies tam jest juz dobra firma) lepiej wysłąc za granice koszta nieco większe są. pozatym nicasil nakłada sie co kilka tłoków
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Hamulec » 29/9/2009, 11:10

Dobry nicasil to w Angli, z wysyłką ponad 2 tys. Zobacz sobie na stronie sklepu MotoX.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez cichy » 29/9/2009, 11:32

Czyli lepiej brać 4t byle nie kopcił olejem bo wtedy trzeba nalewać nicasyl.
Wymiana tłoka i korby to jeszcze nie taka tragedia, sam sobie przełożę.

Może coś takiego?
Który lepszy?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1550110
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1553753

A czy takie przeróbki zdają egzamin? Od czego to mogą być koła?
http://allegro.pl/item744099048_suzuki_ ... rmoto.html
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Dzesiu10 » 29/9/2009, 14:35

1 nie aktualne 2 mozna zobaczyc ale widać ze moto swoje przeszło, jak moto kopci to nie znaczy ze musisz robic nikasyl. Po prostu pierscienie puszczaja max to tłok i korba.
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Manhatan » 1/10/2009, 03:44

Nie czytałem dokładnie tematu, ale cichy! Jak masz kłaść nikasil na cylindrze od 4T, to nawet sobie nie zawracaj głowy. Za powłokę zapłacisz ponad 1300zł z przesyłką. Za te same pieniądze, lub nawet taniej, dostaniesz zupełnie nowy cylinder.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez cichy » 1/10/2009, 09:56

Na razie tylko teoretyzuje, ale nie widziałem żeby ktoś sprzedawał cylindry do LC4

A może coś takiego?

http://moto.allegro.pl/item749323555_kt ... talce.html

lub

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1543786
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Bostorn » 3/10/2009, 11:28

ta wr od dawna na algiero jest

sam zamierzam siÄ™ przesiÄ…sc na enduro typu exc 450 :) i przerobic na smka;d

do skzoły, po miescie w tygodniu a na weekendy lasy i tor w Wasilkowie :)


ten kat mi się spodobał :)

porządny dobry sprzęcior, kwestia tylko czy koleś ma papiery na te części i z jakiej paki oddaje stój i inne pierdoły

trzeba zagadac z nim co i jak z motorem, z jakiej paki oddaje ciuchy itp :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez cichy » 3/10/2009, 11:40

Chyba jednak poszukam jakiejÅ› wr-y.
Spodobał mi się ten sprzęt, taki bezkompromisowy i części mam sporo taniej niż do europejczyków.

Tłok 500zł korba też, a do ktm-a czy huski po 700zł

No i trochę boje się kupić silnik w którym ktoś robił kapitalkę, już wole kupić do remontu. Za dużo rzeczy tam można źle zrobić.

WR400 nada się do przeróbki na supermoto?
Jak tam wyglÄ…da regulacja zawieszenia przedniego?
jest odbicie i dobicie czy tylko dobicie?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez henio12323 » 3/10/2009, 12:58

tenb ktm to zabytek :P nie kupuj ktm starszego niz 200.. rok . kazdy moto sie nadaje na SM :P a regulacje masz pełną twardosc i odpuszczanie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez pkwiat03 » 5/10/2009, 00:02

cichy napisał(a):Czyli lepiej brać 4t byle nie kopcił olejem bo wtedy trzeba nalewać nicasyl.
Wymiana tłoka i korby to jeszcze nie taka tragedia, sam sobie przełożę.

Może coś takiego?
Który lepszy?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1550110
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1553753

A czy takie przeróbki zdają egzamin? Od czego to mogą być koła?
http://allegro.pl/item744099048_suzuki_ ... rmoto.html


Wg mnie obie DRZy to sa wersje S i tylko udaja mocniejsza wersje E. To oznacza ze maja po 40 konikow i sa lekko otyle w stosunku do wersji E.
"Superoptymista - ktos kto na cmentarzu zamiast krzyzy widzi same plusy" ;)
pkwiat03
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 23/11/2007, 17:41
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mosori » 5/10/2009, 14:03

W ogóle za takie piniądze, to conajmniej podejrzane się to wydaje być ;)
Avatar użytkownika
Mosori
Świeżak
 
Posty: 249
Dołączył(a): 5/4/2008, 12:22

Postprzez Bostorn » 6/10/2009, 19:16

bierz jakies exc 400 450 lub 520 ;d i nie pierdziel sie w suki;d

z tego co o nich slyszalem nędzne są, słabe i nie nadają sie w teren, to typowe miejskie sprzety

mowa tu o nie weekendowej przejażdzce przez lasek tylko trochę toru, trochę błota i tak dalej :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê