yzf 250 2004r
Posty: 11
• Strona 1 z 1
yzf 250 2004r
Witam rozlgladam sie za motorem i trafilem na yzf250 bylem dzis ogladnac moto jak silnik prcuje to dzowni szmera nie wiem jak to nazwac nie jest to glosne ale slychac czym to moze byc spowodowane? a drugie pytanie to takie ze ogladalem juz 3 yamahy dwa 2t i jeden 4t i wszytkie maja mokre tlumiki z oleju... dleczego?? to jest normalne?
-
F off - Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 29/5/2009, 13:27
- Lokalizacja: KR
jak mokre to nawet dobrze ponieważ pewnie własciciel lał duzo oleju do mieszanki czyli dbał. tu mowa o 2T w 4T powinno wszystko byc suche. pewnie miał jakąs nieszczelnosc. co do dzwonienia z opowiadania cięzko sie domyslec co to. moze byc sprzęgło ono często szmera. a jak puka to mogą byc źle wyregulowane zawory. albo cos juz jest do wymiany. lub dla niedoświadczonego są to po prostu odgłosy zaworów. bezszelestne nigdy nie są przed kupnem moto zabierz motor do jakiegos serwisu i niech ci choc troche go sprawdzą. lepiej wydac grosze na sprawdzenie w serwisie niz potem marwic sie o naprawe która w przypadku 4T jest dosyc kosztowna
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
w 2t norma że mokry jest w 4 natomiast ujowo...
jeżeli coś rzęcholi w 4t.. to uu nic ciekawego
albo zawory, albo koszyczek albo cos jeszcze innego tak czy siak nie warto
apropo jeżeli czułeś wibracje lekkie nawet w 4t to licz się z tym że lada dzien padnie korba lub wał
w 4t niema prawa nic wibrowac
2t może ale w sposób dla siebie odpowiedni a nie że kopniak fruwa, klamki dzwonią to też oznacza że coś jest nie tak
jeżeli coś rzęcholi w 4t.. to uu nic ciekawego
albo zawory, albo koszyczek albo cos jeszcze innego tak czy siak nie warto
apropo jeżeli czułeś wibracje lekkie nawet w 4t to licz się z tym że lada dzien padnie korba lub wał
w 4t niema prawa nic wibrowac
2t może ale w sposób dla siebie odpowiedni a nie że kopniak fruwa, klamki dzwonią to też oznacza że coś jest nie tak
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Witam mam jeszcze kilka pytan co do tego motoru:) w ramie jest bagnet i prosze mi wytlumaczyc jak on dziala skoro jest wyżej od silnika i jest krótki. jaki olej lac do silnika i ile? moze ktos ma serwisowke do tego moto z gory dzieki
-
F off - Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 29/5/2009, 13:27
- Lokalizacja: KR
F off napisał(a):Witam mam jeszcze kilka pytan co do tego motoru:) w ramie jest bagnet i prosze mi wytlumaczyc jak on dziala skoro jest wyżej od silnika i jest krótki. jaki olej lac do silnika i ile? moze ktos ma serwisowke do tego moto z gory dzieki
Olej lejesz do ramy około 1,5 litra, przy tej ilości olej podchodzi pod bagnecik i tak sprawdzasz jego stan, pozdrawiam
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
jezdzij na ciepłym silniku:) jak jest zimny to ma prawo sie nie wkrecac
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
-
matthew #3 - Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:35
jonek13 napisał(a):witam. mam pytanie posiadam yamaha yzf 250 2006r i gdy dodaje gazu na zimnym silniku dławi mi sie jak szybko skręce manetką. co robić?
po 1 odpowiednio rozgrzac maszynÄ™
po 2 umiejętnie obchodzic się z gazem
po 3 i na cieplym jak za szybko przekręcisz to się zdławi
a tak na marginesie, zimą nie męczymy sprzetow bo tylko biedy mozna sobie z tego powodu narobic
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości