Przerobienie crossa na enduro??
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Bystry napisał(a):miras-ka napisał(a):KTM SX 125 !!!!W czasie jazdy po lasku i redukcji z 5 na 4
więc te 4 biegi to chyba daleko dystansowe uprawiasz KTM znawca z Ciebie taki jak ze mnie babka ^^
Pokaż mi źródło gdzie jest napisane przez normalnego człowieka który ma pojęcie, że KTM na 4 biegi .... może zmień fora na brawo.pl
moich 6 kolegów mają ktm każdy ma crossa 450 i mają 4 biegi i nie pier... mi tu głupot tylko poczytaj o 4 t
Wiele serc jedno bicie Motocross ponad życie
-
ktm07 - Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 4/8/2009, 09:28
- Lokalizacja: Małopolska
Zluzuj koleÅ› na zwieraczach, bo masz bardzo okrojonÄ… wiedzÄ™ i ograniczasz siÄ™ tylko do tego jednego modelu...
Różne sprzęty mają różne skrzynie biegów i w żaden sposób nie wpływa to na problemy z otrzymaniem homologacji. Nie ma nad tym co dyskutować. Wystarczy iść do Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów i oni Ci wszystko powiedzą co musisz zmienić, żeby móc otrzymać homologację i na jej podstawie starać się o możliwość zarejestrowania motocykla.
Różne sprzęty mają różne skrzynie biegów i w żaden sposób nie wpływa to na problemy z otrzymaniem homologacji. Nie ma nad tym co dyskutować. Wystarczy iść do Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów i oni Ci wszystko powiedzą co musisz zmienić, żeby móc otrzymać homologację i na jej podstawie starać się o możliwość zarejestrowania motocykla.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
a moich 10 jeździ na przednim kole pod górkę.. zapinając wsteczny bieg..
naucz się chłopie edytowac posty w górnym rogu masz takie cos jak edytuj chcesz cos dopisac... klikasz w to, piszesz a później klikasz zapisz w dole powinien byc
KTM 450 EXC Racing
Przeniesienie napędu
Silnik - sprzęgło: koła zębate
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre, sterowane hydraulicznie
Skrzynia biegów: 6-biegowa
KTM 450 SMR
silnik Jednocylindrowy
poj. 449.3 ccm
moment obr. 95.00 Nm (9.7 kgf-m or 70.1 ft.lbs) przy 6500 RPM
skrzynia biegow 5 biegowa
jak chcesz coś powiedziec, udowodnic komuś to wpierw podajesz przyczyne dla której chcesz naprowadzic kogos na odpowiednią drogę a następnie podajesz przykłąd aby udowodnic swoją rację młody kolego ;] chyba że masz parcie na szkło i ni jak nie wbije Ci się tego do twojej główki
naucz się chłopie edytowac posty w górnym rogu masz takie cos jak edytuj chcesz cos dopisac... klikasz w to, piszesz a później klikasz zapisz w dole powinien byc
KTM 450 EXC Racing
Przeniesienie napędu
Silnik - sprzęgło: koła zębate
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre, sterowane hydraulicznie
Skrzynia biegów: 6-biegowa
KTM 450 SMR
silnik Jednocylindrowy
poj. 449.3 ccm
moment obr. 95.00 Nm (9.7 kgf-m or 70.1 ft.lbs) przy 6500 RPM
skrzynia biegow 5 biegowa
jak chcesz coś powiedziec, udowodnic komuś to wpierw podajesz przyczyne dla której chcesz naprowadzic kogos na odpowiednią drogę a następnie podajesz przykłąd aby udowodnic swoją rację młody kolego ;] chyba że masz parcie na szkło i ni jak nie wbije Ci się tego do twojej główki
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Panowie wszyscy macie racje jak to czytam wnioskuję że najmądrzej iść do stacji kontroli pojazdów i tam się dowiedzieć ale kto ile ma biegów (nie tędy droga!). Ale czy jest sens kupujesz cross nowa yz 250 f 32000 tys.pln a z homologacją ok 39000 tys.. Dokładasz lampa ,wydech itd... wszystko moim zdaniem lekko ponad 40000 tyś pln . Czyli jak cross to cross a jak enduro to enduro
- klaudia01111
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 2/9/2008, 21:52
- Lokalizacja: Lidzbark
jak sie ma 12 lat to ma się jeszcze różowo przed oczami pewne dzieci powinny grac w tibie bez monitora..
klawiatury chyba też nie mają bo kilku wyrazów złożyć poprawnie nie umią ;]
śmiecia znajdź w swojej rodzinie kalego..
Klaudia ale jeżeli kogoś stac na full krosa nowego z salonu to na pewno stac go również na nowego endurasa
mogę się założyć że autorowi tematu zależało na informacjach co do używki
ale po kiego czorta kupowac krosa i przerabiac na enduro?? wystarczy kupic enduro, zmienic w nim dyszki paliwowe ;d i masz silnik krosowy w budzie eenduro, zawieszenie ustawic jak się należy i ot mi cała filozofia
noo i wydech wymienic ;d
temat uważam do zamknięcia
klawiatury chyba też nie mają bo kilku wyrazów złożyć poprawnie nie umią ;]
śmiecia znajdź w swojej rodzinie kalego..
Klaudia ale jeżeli kogoś stac na full krosa nowego z salonu to na pewno stac go również na nowego endurasa
mogę się założyć że autorowi tematu zależało na informacjach co do używki
ale po kiego czorta kupowac krosa i przerabiac na enduro?? wystarczy kupic enduro, zmienic w nim dyszki paliwowe ;d i masz silnik krosowy w budzie eenduro, zawieszenie ustawic jak się należy i ot mi cała filozofia
noo i wydech wymienic ;d
temat uważam do zamknięcia
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
bostorn niekoniecznie ja tez myslałem nad przeróbką mojej CR na ulice. gdybym mieszkał w duzym miescie juz bym cos kombinował a że mieszkam na wsi to mi na miasto z reguły full/ enduro jest zbędne. endurakiem cięzej w terenie sie lata bo ma mase niepotzrebych rzeczy. a z silnika i tak nie wycisniesz tego co wyciskają z fullów jedyna wada spalanie i padające tłoki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Cześć chłopaki będę miał przerwę w taplaniu się w błocie lewy obojczyk pękł i prawe ramie wypadło zwolnienie do 06.11.2009. (jak boli !!!).Ale do tematu to co mówiłem WR250 F ma 5 zaworów i 41 KM a WR 250 R 4 zawory i tylko 31 KM i to nie wszystkie różnice wejdźcie sobie na yamaha polska tam można porównać. A z endura choć byś chciał nie dołożysz 10 KM. Pozdrawiam uważajcie na siebie .P.S miałem wszystko na sobie (buzer,itd...)
ale jak wyleciałem przy ok 50 km/h nic ci nie pomoże!!!PAMIĘTAJCIE
ale jak wyleciałem przy ok 50 km/h nic ci nie pomoże!!!PAMIĘTAJCIE
- klaudia01111
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 2/9/2008, 21:52
- Lokalizacja: Lidzbark
Re: Nie da sie
ktm07 napisał(a):NIe przerobisz z crossa na enduro
Po 1.Brak w crossach homologacji
Po 2.Cross ma za głośny wydech
Po 3.W endurach jest 6-stopniowa skrzynia
Po 4.Światła Jest duzy problem bo cross nie ma akumlatora
Po 5.Zawieszenie w crosie jest twardsze
Tyle powino ci wystarczyć jak chcesz to bym mugł znalezc inne problemy
Ad 1. Do wyrobienia
Ad 2. Do zmienienia
Ad 3. A co to ma do tego ?.. Może mieć przełożenia krótsze.. Jedno i drugie do podobnych celów..
Ad 4. Podpiąć pod alternator.
Ad 5. Reguluje siÄ™..
Zgasiłem ? Daj reputa <33.
A tak szczerze.. Wszystko jest do zrobienia, tylko potrzebne są chęci. Homologację się wyrabia..
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości