Zobacz wątek - Husqvarna wre 125 Wywala płyn z chłodnicy
NAS Analytics TAG

Husqvarna wre 125 Wywala płyn z chłodnicy

Enduro, Cross
_________

Husqvarna wre 125 Wywala płyn z chłodnicy

Postprzez MiTsUcArI » 26/5/2009, 16:48

Witam
Proszę o radę mam wre 125 ,przelewem od chłodnicy wywala płyn chłodniczy,płynu ubywa dużo,nawet na zimnym silniku, wystarczy przygazować i płyn wylatuje pod ciśnieniem z przelewu w chłodnicy.
Obrotów też nie można ustawić na wolnych pracuje normalnie utrzymuje stałe obroty po przygazowaniu obroty zaczynają falować czy to może być przyczyna uszczelki pod cylindrem?
Jestem z Międzyzdrojów i najbliższy serwis od moto mam ok 100km więc puki co staram się radzić sobie sam i z waszą pomocą.
Pozdrawiam
MiTsUcArI
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12/4/2009, 14:59
Lokalizacja: zachodniopomorskie


Postprzez henio12323 » 26/5/2009, 17:38

tak tez zakładam z opisu że to uszczelka pod głowicą. ja kiedys z racji że nie mogłem dostac uszczelki. złozyłem na silikon i po kilku jazdach miałem podobną historie. cos sie zablokowało i robiło sie podcisnienie. a czy ostatnio dłubałes cos ? zdejmowałes cylinder ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez MiTsUcArI » 26/5/2009, 18:13

Nic nie dłubałem moto mam od nie dawna ale widzę ze uszczelka pod cylindrem jest własnej roboty i pełno silikonu.Czy uszczelka pod głowicą to to samo co pod cylinder czy chodzi o tą na górze cylindra?
MiTsUcArI
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12/4/2009, 14:59
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postprzez balchan1 » 26/5/2009, 18:57

Chodzi o tą pod głowicą, u góry cylindra. Kup oryginalną lub dorób w profesjonalnym zakładzie (koszt około 40zł).
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez MiTsUcArI » 26/5/2009, 19:30

to już wiem coraz więcej
Dziękuje
Jutro po pracy się za to wezmę,postaram się kupić oryginalną.
a jeśli chodzi o uszczelkę pod cylindrem to wymieniać czy lepiej nie ruszać?
Pozdrawiam.
MiTsUcArI
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12/4/2009, 14:59
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postprzez mateox » 26/5/2009, 20:30

henio12323 napisał(a):tak tez zakładam z opisu że to uszczelka pod głowicą. ja kiedys z racji że nie mogłem dostac uszczelki. złozyłem na silikon i po kilku jazdach miałem podobną historie. cos sie zablokowało i robiło sie podcisnienie. a czy ostatnio dłubałes cos ? zdejmowałes cylinder ?


Jeśli chodzi o wydmuchaną uszczelke to nie trzeba kupowac nowej jesli jest miedziana, wystarczy podgrzać na gazie do czerwoności i szybko zanurzyć w zimnej wodzie, wtedy miedź stanie się elastyczna i ładnie się ułoży między głowicą a cylindrem. Ja tak zrobiłem przy detetce i ładnie wszystko hula.
mateox
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 23/3/2009, 18:14
Lokalizacja: koło rzeszowa

Postprzez henio12323 » 26/5/2009, 21:11

ja miałem jeszcze inny błąd mianowicie sam wycinałem uszczelke pod cylinder. i tam idą dziurki od chłodzenia cylindra ja myslałem że to zwykłę przelotówki jakies jakich pełno bo np w innym miejscu były to dziurki zwykłe. i nie zrobiłem otworków i sie okazało że przez to mi tez wode wyzucało
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MiTsUcArI » 27/5/2009, 05:49

to którą uszczelkę muszę wymienić tą pod cylindrem czy tą u góry cylindra?
Pozdrawiam
MiTsUcArI
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12/4/2009, 14:59
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postprzez balchan1 » 27/5/2009, 15:33

tą u góry cylindra, jeżeli nie cieknie ta na dole i nie bedziesz jej ruszał to zostaw ją w spokoju
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez henio12323 » 27/5/2009, 15:52

ale wina moze byc obu uszczelek. jak juz wymieniac wymien obie bedzie pewniejsze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MiTsUcArI » 27/5/2009, 17:00

tak też zrobię,uszczelki już zamówione pod cylinder i dwa oringi pod głowicę.
Jak tylko uszczelki przyjdą od razu biorę się za rozkręcanie.Jak pózniej dokręcać śruby lepiej podejść do tego z kluczem dynamometrycznym czy może wystarczy dociągnąć na wyczucie?
Dziękuje za rady Pozdrawiam
MiTsUcArI
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12/4/2009, 14:59
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postprzez Dzesiu10 » 27/5/2009, 17:14

Można na wyczucie ale profesjonalniej byłoby z kluczem :) Napisz potem czy już wszystko bangla.
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez MiTsUcArI » 27/5/2009, 17:36

Na pewno dam znać
a to jest moja WRE 125 która pochłonęła mi już dużo czasu i pieniędzy
Obrazek (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
MiTsUcArI
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12/4/2009, 14:59
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postprzez henio12323 » 27/5/2009, 20:44

niezła co do głowicy. to nie 4 sów żeby sie martwic o naciąg. ważne jest żeby nie było za lekko - żeb7y sie nie powykręcało i nie pusciło wody ale nie tak mocno żeby pozrywac szpilki. głownie w starych motorach to jest problem ponieważ słyszałem o takich przypadkach że w ksiązce serwisowej jest podana wartosc i ktos kręcił kluczem dynanometrycznym i zerwał szpilke. ale ty widze moto nie masz starego wiec nie musisz sie tym martwic :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MiTsUcArI » 28/5/2009, 14:59

Jeśli już zdejmę cylinder i będę miał tłok odkryty,po czym poznać jego zużycie chodzi mi oto czy mogę jeszcze na nim jezdzić?
i jeszcze martwię się tymi falującymi obrotami silnika czy to też może być spowodowane tymi uszczelkami cylindra i głowicy,gaznik ładnie wyczyściłem (tak mi się wydaje) iglice nie wiedziałem na jaki rowek ustawić ustawiłem 2 od dołu
Pozdrawiam
MiTsUcArI
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12/4/2009, 14:59
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postprzez Dzesiu10 » 28/5/2009, 16:47

2 od dołu to chyba środkowa , jak zrobisz uszczelki spróbuj go wyregulować za pomocą gaźnika a co do tłoka zobacz jaki ma luz ,czy mocno "lata" na boki i jak korba czy nie ma luzów góra dół , a jak motocykl ma moc to sie nie martw tylko śmigaj:) Jeżeli po zmianie uszczelek i nie możności regulacji wtedy prawdopodobnie ciągnie gdzieś lewe powietrze. Zobacz także zawór wydechowy, jest on w tej Husce sterowany elektronicznie poprzez 2 cięgna które idą na przód cylindra zaraz nad wyjściem wydechu.pzdr
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez MiTsUcArI » 28/5/2009, 17:53

wydaje mi się że mocy nie brakuje,a ten zawór wydechowy jak kupiłem motocykl to był odłączony od kostki,akumulator całkiem rozładowany więc kupiłem nowy,podłączyłem tą kostkę i po przekręceniu słychać jak coś tam szmera krótką chwile wiem że powinno tak szmerać i to normalne ale czemu ktoś odłączył.
Teraz nie wiem czy mam to zostawić podłączone
MiTsUcArI
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12/4/2009, 14:59
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postprzez henio12323 » 28/5/2009, 20:14

co do tłoka jezeli bedziesz widział slady zatarcia to lepiej wymienic w niedługim czasie
slady te to bedą ciemniejsze plamy zazwyczaj kreski pionowe. albo wogule rysy :D ale mam nadzieje że ukarze sie zdrowy tłoczek :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Dzesiu10 » 29/5/2009, 18:08

zawór ten musi być podłączony! podłącz wszystko i zobacz jak chodzi . Po włączeniu zapłonu przez chwile powinno być słychać takie zyyy :)to znaczy ze mechanizm działa
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez MiTsUcArI » 29/5/2009, 18:42

dopiero w poniedziałek będę miał uszczelki,jak tylko odbiorę to od razu wymieniam i dam znać jaki efekt.Pozdro
MiTsUcArI
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12/4/2009, 14:59
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê