Zobacz wątek - Co wybrać DT czy yz,sx ?
NAS Analytics TAG

Co wybrać DT czy yz,sx ?

Enduro, Cross
_________

Co wybrać DT czy yz,sx ?

Postprzez kubas93 » 16/5/2009, 15:09

Witam! :D
Mam zamiar kupić crossa lub enduro 125. W grę wchodzi dt lub yz,sx. Mam dylemat gdyż tak naprawde nie wim co kupić. Chciałbym troche pośmigać w terenie ale słyszałem, na temat DT 125 różne opine. Gadałem z paroma osobami i jedni twierdzą że są całkiem niezłe a inni że w teren nie ma sensu się wybierać. Wracając do yz czy sx to słyszałem o wymianie tłoka. Jestem w te sprawy zielony, do tej pory miałem skutera. Może wiecie jaką ma moc DT 125, i co ile się wymienia ten tłok w fullcrossie i jakie to są koszty. No i oczywiście to co się bardziej opłaca w moim przypadku. Z góry dzięki: :)
kubas93
Świeżak

Postprzez Bostorn » 16/5/2009, 16:15

w full krosie remont z korbowodemi tłokiem +płyny to wydatek ok 1000-1200zł

a w dt wymiana tłoczka robi się po 12-20 czy tam ilu tysiącach kilometrów

ponadto w krosach musisz często czyscic filtr powietrza, smarowac lancuch co wyjazd

i tak plynów musisz nakupowac na jakies 200zł
np: 25zł płyn do smarowania łancucha
45zł olej do paliwa
jakies 35-50zł olej do filtra powietrza
no i doliczyc plyn do czyszczenia filtra powietrza i łańcucha to i wyjdzie ponad 200zł

poza tym jak jeździłeś sqterem będzie Ci ciężko jeździc takim potworem jak yz,cr czy sx

najlepsze dla Ciebie rozwiÄ…zanie to DT
bardzo mocne, dobre i tanie w eksploatacji maszyny

ps: a ile masz odłożone na ten że motorek??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Bostorn
Moderator

Postprzez Hamulec » 16/5/2009, 17:24