Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez wishtest » 17/3/2019, 22:48

Całe szczęście że nie mój problem tylko kumpla, który kupił moto i po 2mth urwał się zawór i uszkodził głowice + cylinder.
Więc jest w ciemnej dupie...
wishtest
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 9/2/2016, 10:43
Lokalizacja: stÄ…d


Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 18/3/2019, 06:40

mysle ze uzywke spoko dostanie
a jak nie to mozna poszukac i najwyzej zrobic jakas konwersje, nie wiem jak to jest w SX ale w EXC z 250tki mozna zrobic 525 - wszystko kwestia wymiany częsci - w SX nie wiem czy cylinder nie jest ten sam co w EXC 525 przypadkiem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Pitbike MRF 140 RCZ problem z gaźnikiem

Postprzez matthew482 » 22/3/2019, 17:51

Witam Wszystkich.
Mój problem polega na tym że po wymianie seryjnego gaźnika od RCZ 2018 na gaźnik OKO 26 mm, motocykl przerywa na pełnym gazie ,
tak jakby nie dostawał wystarczająco dużo paliwa lub miał za mało powietrza, ustawialiśmy z kolegą wszystkie konfiguracje na iglicy i problem wciąż jest ten sam, dodam że filtr powietrza jest również nowy. Jakieś pomysły co może być nie tak ??, może ktoś miał już taki problem ?

https://sklep.pitbikemrf.pl/gazniki/644 ... 06444.html
https://sklep.pitbikemrf.pl/krocce-adap ... 03429.html
https://sklep.pitbikemrf.pl/filtry-powi ... 15699.html
matthew482
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 22/3/2019, 17:48

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 22/3/2019, 22:06

pełne otwarcie nie ma zwiazku z iglica - pewnie musisz pomieszać ale dyszami głównymi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez damianinho93 » 25/3/2019, 15:46

Hejka
Jak czyścić gogle z szybką lustrzaną?
Co z przyklejonymi owadami, jak to wyczyścić a nie zmyć lustra?

Teraz jeżdżę ze zrywką na goglach ale widoczność przez nią jest gorsza i mnie denerwuje :(
damianinho93
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6/4/2016, 19:38
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 25/3/2019, 20:37

kup sobioe preparat do mycia kasków motocyklowych ( i ich szyb ) bedzie na pewno bezpieczny
w biedrze jest tez taka pianka mr magic do ekranów ( siwa ) i tez nieźle działa i jest bezpieczna, psikasz chwile czekasz i przecierasz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez damianinho93 » 25/3/2019, 20:42

spróbuję tym Magikiem, mam nadzieję że lustro nie zejdzie :)
damianinho93
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6/4/2016, 19:38
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez Lako » 6/4/2019, 09:41

Witam, na tym forum jestem pierwszy raz, a więc dzień dobry wszystkim. Moja przygoda z motorami trwa już kilka lat, na chwilę obecną mam xt600, xt125 i honde crm 125, pytanie dotyczy tej ostatniej.

Do sedna, rozbierałem silnik w crm i po złożeniu jest problem (nie znam stanu silnika sprzed rozbiórki), mianowicie w momencie wskazania przez kontrolkę neutral - luzu ( pchając moto wał się obraca coś jakby był na 5 biegu), próbuję odpalić motor kickstarterem, moto odpala (nie toczy się, nie jedzie) wtedy dodaję gazu i zaczyna ruszać, jak w skuterze. Dodam, że jest również problem ze sprzęgłem, gdy wrzucę 1 bieg i nacisnę sprzęgło to nic się nie dzieje (naciągałem, poluzowałem, rozkręciłem i skręciłem zgodnie z serwisówką, zalałem odpowiedni olej).

1. Czy jest możliwe, że przy składaniu skrzyni zapomniałem o jakiejś podkładce i tryby zazębiają nawet na luzie, dlatego są takie objawy?

Właśnie idę wyciągać silnik z ramy, nie chciałbym rozpoławiać, ale chyba nie ma wyjścia.
Lako
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6/4/2019, 09:14

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 6/4/2019, 10:46

czasem metoda na rozwiazanie problemu jest wyobrażenie sobie tego co bys musiał zrobić żeby dojść do takiego efektu tak jakbys tego chciał - ale za żadne skarby nie moge sobie wyobrazić co zrobic żeby manuala skrzynia na wolnuych obrotach stała na po dodatniu gazu moto ruszało, cos musi byc grubo namieszane, moze cos z układem sprzegła. skrzynie tez mozna xle poskładać i łapie "złe " biegi kiedyn nie powinien
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez Lako » 8/4/2019, 11:24

Problem ze sprzęgłem nadal nie rozwiązany, wcześniej się okazało, że zapomniałem o podkładce (pierwsza od lewej ze schematu serwisówki o nr 17), teraz złożyłem z podkładką i nadal nic się nie zmieniło brak całkowicie sprzęgła. Rozebrałem już 4 raz i już całkowicie nie mam pojęcia co jest nie tak.

Śruby o nr 14 dokręcone tak by się nie odkręciły, sprężyny są całkowicie ściśnięte.

Śruba nr 16 jest również mocno dokręcona, aby się nie odkręciła co powoduje, że element nr 8 się nie rusza i tutaj myślałem, że może coś być nie tak, gdyż on nie będzie miał miejsca, żeby odejść w momencie naciśnięcia sprzęgła i w rezultacie go nie będzie, nie wiem. Podkładka nr 17, pierwsza jak i druga jest taka sama, dodam, że element nr 8 nie opiera się na podkładce nr 17, gdyż otwór w elemencie nr 8 jest większy od podkładki. Element nr 2 opiera się na podkładce nr 17.

Pierścienie od strony zewnętrznej się stykają i rozchodzą do strony wewnętrznej (ten znak obrazuje jak są względem siebie " ^ " - nie są płaskie, tylko ukośne.

Link do schematu: http://images.cmsnl.com/img/partslists/ ... 0_69a9.gif
Lako
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6/4/2019, 09:14

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez bociopl » 15/4/2019, 19:26

Witam, mam dosyć duży problem z moją yamaha. Prawdopodobnie popsuło się coś z korbą, niestety nie znam się na tym za dobrze ale mój mechanik mówił coś o jakiejś igle w silniku. Chciałbym spytać co sądzicie o naprawie tego, jak to naprawić, jaki jest tego koszt itp i czy ewentualnie nie lepiej kupić nowy silnik, jeśli tak to jaki. Wiem że naprawa tego jest raczej nie opłacalna ale niestety czuję dosyć duży sentyment do tego motocykla :) liczę na otwartą rozmowę
bociopl
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 27/7/2018, 14:38

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 15/4/2019, 19:30

to zalezy tylko i wyłącznie od ciebie, koszt remontu trudno szacować, na pewno korba z 300 zł przebicie stówke, koszt samej robocizny ( kwestia mechanika 300-2000 zł ) plus jakies czesci typu uszczelki, łozyska, uszczelniacze z 500 zł, zwykle dojdzie nowy tłok 300 zł wiec pare stówek na to pójdzie

nowy silnik do yamahy - pewnie nie do dostania kosztuje zapewne wiecej niz cały motocykl jest wart

a innego nie ma najmniejszego sensu montować
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez bociopl » 15/4/2019, 20:05

Tłok jest praktycznie nowy, był kupowany wraz z szlifem cylindra :p
bociopl
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 27/7/2018, 14:38

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez bociopl » 15/4/2019, 21:30

A jeszcze jeśli mógłbym się spytać to co konkretnie się stało ? o co chodzi z tą igłą ? nie trzeba jej wyciągnąć czy coś ?
bociopl
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 27/7/2018, 14:38

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 16/4/2019, 07:13

ale mógł zostac uszkodzony
pewnie chodzi o dolne łozysko korbowodu ( albo górne tłoka ) które jest igiełkowe i mogło ulec uszkodzeniu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez Lako » 28/4/2019, 09:18

Witam, mam następujący problem w yamaha xt125 1994 - problem jest taki, że na jedno kopnięcie iskra pojawia się nawet 7 razy, czasem nawet 1 sekundę po zakończonym kopnięciu wyskoczy. Impulsator 260-270 omh serwisówka podaje normę 265 - czyli niby dobry, cewka sprawna. Czy powinna być iskra jak odłączę impulsator, bo w moim przypadku jest iskra. Moduł padł czy impulsator? Cewka pod bakiem, WN, fajka, cewka w silniku, instalacja, połączenia i kostki sprawdzone - sprawne. Jak się uda odpalić i się nagrzeje to pali za pierwszym kopnięciem, aż do następnego dnia.
Lako
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6/4/2019, 09:14

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 28/4/2019, 19:51

dziwna sprawa
to ze masz kilka iskier na kopiecie to norma
ale bez impulsatora iskry nie powinno byc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez Lako » 28/4/2019, 20:11

henio12323 napisał(a):dziwna sprawa
to ze masz kilka iskier na kopiecie to norma
ale bez impulsatora iskry nie powinno byc

No nie mogę sobie z tym poradzić, dlatego myślałem, że info o tym iż impulsator mimo to, że jest odłączony daje iskrę dużo rozjaśni.
Lako
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6/4/2019, 09:14

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez Lako » 29/4/2019, 04:29

Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu ?
Lako
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6/4/2019, 09:14

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez grzegorz77 » 16/5/2019, 22:17

Cześć Niedawno dokupiłem sobie drugi motor kawasaki KLR 650 wersja C i wszytko fajnie ale jak to w owym czasie było modne japońskie chytruski usunęli z kokpitu obrotomierz. Moje pytanie brzmi czy jeśli kupie obrotomierz z ze starszego modelu(podobno silnik KLR przez 30 lat nie był modyfikowany) to będzie gdzie go podłączyć i czy będzie działał u mnie oraz drugie pytanie czy można kupić jakiś uniwersalny obrotomierz który będę mógł podłączyć do KLR 650 będzie z nim współpracował.
DT 125 R 97 r KLR 650 c 2002r
grzegorz77
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 18/5/2012, 20:10
Lokalizacja: gdansk

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na górê