przez henio12323 » 14/5/2017, 18:39
nie wiadomo, moze byc jedno i drugie albo jedno i drugie jednoczesnie.
za to ze bieg sie trzyma odpowiadają kly skrzyni - tryb ma otwory w ktore wchodza zwykle 3-4 kly, jak sie na obgrotach przebija biegi, albo ogolnie doprowadza do zgrzytow to konce klow sie scinaja i zaokraglają, w koncu zamiast pewnie sioe zazebic to sie zsuwa jeden tryb z drugiego - wodzik dopycha, ale jak jest wyśmigany to nie dopcha za dobrze, to samo jak sa gdzies luzy, i skok wodzika jest za krotki zeby pokasowac luzy i dopchac dobrze tryb do zazebienia, tez sam programator ma znacznie jak ma za duzy luz to tez wodzik nie pracuje poprawnie, zazwyczaj jak biegi siadaja to wszystkiego po trochu jest winy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW