Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez cztery » 15/11/2009, 21:26

Mosori napisał(a):No, myślę że nie ma sensu, conajwyżej możesz ściągnąć kierunki żeby się nie połamały. A okleine mógłbyś sam zrobić i zanieś projekt do drukarni, kupowanie oryginalnej za 500 zł się nie opłaca.

I tu sie pojawia maly problem bo moglbym odkrecic caly tyl wlacznie z lampa i kierunkami, ale wtedy nie moglbym podjechac na stacje po paliwo, ani przemieścić się drogą na tor.... (w myśl polskiego prawa:D) Dlatego sądze że rozsądniejsze będzie pousuwanie zbędnych rzeczy tylko właśnie nie wiem jakkich. Wspomniałem o akumulatorze i o rozruszniku lecz nie mam pojęcia czy moge to tak po prostu wyrzucić.... (w sensie odłożyć w garażu na półke, podczas sprzedaży-zamontować zpowrotem)...
Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją :)
Avatar użytkownika
cztery
Świeżak
 
Posty: 208
Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31


Postprzez cztery » 15/11/2009, 21:29

bartexo napisał(a):Ładny masz motor po co Ci sie bawić w ten tuning wyglądu. Wywalisz kupe kasy w to a i tak sie zniszczy bo jak sie smiga w terenie to nie ma mowy żeby tego nie zniszczyć. Lepiej zostaw sobie te pieniądze na części albo na wache bo nigdy nie wiadomo kiedy Ci coś poleci i bedziesz mial wydatek. Takie moje zdanie, Ty zrób jak chcesz. Pozdro
ale ja nie chce wydawać kupy pieniędzy na to.. :D Zgadzam się z Tobą w 100 %, że takie coś jest bez sensu. Ale np. pomalowanie felg naklejenie kilka naklejek w kilku miejscach nie kosztuje zbyt wiele. :) To ma być taki lekki tuning ;)) A co sądzisz o tym odchudzeniu ? Jakie części mógłbym wyrzucić ?
Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją :)
Avatar użytkownika
cztery
Świeżak
 
Posty: 208
Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31


Postprzez Mosori » 15/11/2009, 21:36

Nie moim zdaniem odchudzanie nie ma sensu, bo niewiele to da, a ja w ogóle jestem zdania żeby elektryki nie ruszać, u siebie miałem tylko kierunki odkręcone :)
Avatar użytkownika
Mosori
Świeżak
 
Posty: 249
Dołączył(a): 5/4/2008, 12:22

Postprzez henio12323 » 15/11/2009, 21:36

wywal silnik bedzie najlzej :P co tu tuningowac to jest enduro tam jest wsadzeone tylko tyle co potrzebne to nie turystyk gdzie jest 200 kg motocykla i drugie 200 kg akcesoria typu lodówki telewizory i tak dalej :P mozesz wywalic rozrusznik jezeli chcesz. o ile chce ci sie kopac ;P co do kierunków nie musisz ich miec. no chyba ze są scalone z lampą to lampy juz wywalic nie mozna. okleiny robionej sie nie bardzo opłaca bo jaka by nie była to jednak jest sbało odporna na błoto. kolega miał bo pracuje w firmie na fotkach super wyglądała ale kilka jazd nawet nie że w deszcz tylko ogulnie w terenie i całę sie odklejają no i nie mają tego wyglądu co seryjne okleiny. a co do felg to nie jest taki tania zabawa. tez ze 400 zł za anodowanie sobie liczą :) jak juz cos robic to wsadz sobie przedni błotnik jakis wypaśny z tyłu wsadz małą lampke na ledach. z przodu tez mozna cos zmienic jakas lampa mniejsza. co do bajeru to jak napęd bys wymieniał mozna pod kolor nadwozia sobie walnąc i raczej tyle :P a i jeszcze dodatki jakies kolorowe koreczki wlewów czy cos. z grubsza to taki tuning mozna robic i nie bardzo cos więcej. gdybys miał jakis bardziej znany moto mozna kombinowac z wrzuceniem plastików od innego moto. wiem że do CRrek wsadzali plastiki z nowszych modeli. albo do starych XR i tak dalej wsadzali plastiki z CR :P a i jeszcze wydeszek mozna zmienic tylko że to tez juz inna kasa :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Mosori » 15/11/2009, 21:43

W międzyczasie jak pisałem zrobiłem taki 5-minutowy projekcik to wam zapodam link:
http://images42.fotosik.pl/139/1b66456715013748med.jpg

I spadam sie uczyc na niemiecki :(
Avatar użytkownika
Mosori
Świeżak
 
Posty: 249
Dołączył(a): 5/4/2008, 12:22

Postprzez cztery » 15/11/2009, 21:56

Jacy mili tutaj ludzie mi się trafili :D Projekt rzeczywiście bardzo fajny, tylko, że troche motor jest taki cały czarny nieprawdaż? :D
Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją :)
Avatar użytkownika
cztery
Świeżak
 
Posty: 208
Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31

Postprzez bartexo » 16/11/2009, 16:16

Co do odchudzania to nie opłaci sie bo tak jak mówi Henio to jest enduro i tam jest tylko to co niezbędne i nic więcej. Ile na tym odchudzaniu zyskasz? 2-3 kg przez wyjęcie rozrusznika i tyle. To nawet szkoda rozrusznika bo jest to fajna sprawa i często sie przydaje a te 2 kilo to równie dobrze możesz zyskać jak wlejesz mniej wachy do baku :P A co do tuningu wyglądu to tak jak powiedziałem nie masz zniszczonego motoru więc ja bym sobie dał spokój. Wolałbym za te pieniądze zrobić jakiś tuning silnika jeśli już albo wydech.
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26

Postprzez cztery » 16/11/2009, 16:45

No ale 140 czy 130 kg to jest naprawde. dużo.
Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją :)
Avatar użytkownika
cztery
Świeżak
 
Posty: 208
Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31

Postprzez Mosori » 16/11/2009, 16:53

No ale nie oszukujmy się, przecież takiej różnicy prawie nie odczujesz, ja bym sobie darował odchudzanie...
Avatar użytkownika
Mosori
Świeżak
 
Posty: 249
Dołączył(a): 5/4/2008, 12:22

Postprzez henio12323 » 16/11/2009, 18:10

dokladnie no nic więcej nie wyciszniesz to jest cięzkie jak na tą pojemnosc enduro nic na to nie poradzisz chyba że wsadzisz inny silnik :) mozesz jak juz to zmienic zawieszenie na lzejsze np. duzo to nie da ale np taki UPS ładnie by wyglądał ale to juz tez kosztuje bo pułki i zawieha no i raczej przednie koło to juz troche grosiwa jest ;D ;P co do wydechu seria pewnie sporo wazy. np w ktm 640 seryjny wazy żeby nie skłamac z 6 kg jakos tak. wydech akrapa wazy 2 kg max :P wiec tu juz jaka oszczędnosc no do 125 ccm taki cięzki nie siedzi ale jak dorwiesz jakis karbonowy który wazy tyle co nic nie dosc że poprawi wygląd to jeszcze i troszke ci odciązy moto ;P nic innego raczej nie zdziałasz.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Mosori » 16/11/2009, 18:18

Henio dobrze radzi, najlepszym sposobem wydania tej kasy na tuning bedzie właśnie wydech, jak będziesz miał chwilke to weź sprawdź tak dla ciekawości ile ten seryjny waży.
Avatar użytkownika
Mosori
Świeżak
 
Posty: 249
Dołączył(a): 5/4/2008, 12:22

Postprzez cztery » 16/11/2009, 19:20

Chłopaki to nie ma sensu za bardzo. Bo to da mi max 5 kg, odczułbym różnice jeżeli waga zmniejszyłaby się o 20kg ;]..... Ale to wydaje sie byc wynik poza zasięgiem.....
Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją :)
Avatar użytkownika
cztery
Świeżak
 
Posty: 208
Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31

Postprzez Landryss25 » 16/11/2009, 19:27

Wywal silnik i schudnij :P

O wywaleniu 20kg możesz tylko pomarzyć.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Bostorn » 16/11/2009, 20:30

turbina+turbonynoman napędzający tylnie koło i lets gooo.. szoł mast go one!!!
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Hamulec » 22/11/2009, 12:23

Czy podczas krótkich odpoczynków w śmiganiu zamykacie paliwo, bo przedwczoraj i wczoraj byłem na treningu z zawodnikiem i sporo zauwazyłem ciekawych rzeczy. Przy okazji muszę sie pochwaić, że dał mi sie śmignąć po torze na swoim KTM 150 :D
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez henio12323 » 22/11/2009, 12:42

ja zamykam :d bo potem mi cięzej odpala. jak długo na kraniku postoi. pozatym zdazały mi sie takie sytuacje że zostawiłem otwarty kranik pływak sie przywiesił i wpuszczał benzyne i odpływem wyciekała okropny widok jak wbiłem do garazu a na podłodze 2-3 litry benzyny :(((((((( pozatym w MBK nie miałem szczelnej tej iglicy jakby. to co blokuje własnie doplyw paliwa jak pływak jest opuszczony. i jak postawiłem na noc na otwartym kraniku i tłok sie ustawił ja jakiejs pozycji po potrafiłą mi sie calutka skrzynia korbowa zalac. tak że jak kopałem to mi sie sprzęgło slizgało ;D ale kilka razy przekopałem częsc wahy kolankiem wyleciała i paliła. wiec lepiej zakręcac :P nic nie szkodzi a moze pomóc ;p
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Hamulec » 22/11/2009, 12:55

Właśnie henio ja też zamykam, bo śię obawiam zalania. Jednak na tym treningu zdarzyło się, że jego pomagier zamknął mu paliwo, bo coś tam robił, a ten przed kolejnym wyjazdem zwrócił mu uwagę, żeby tak nie robił, bo kiedyś nie zauważy, skonczy się wacha i może silnik zatrzeć. No ale ja to rozumiem jego sprzęt chyba nie ma takich przecieków jak moje stąd tak, a nie inaczej :P
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez Kula07 » 22/11/2009, 16:44

Panowie co sądzicie o tym KTM?
Warto to kupić?
http://otomoto.pl/ktm-lc-lc4-lc-4-620-M1618945.html
XR 400R | | Kula daje fula :D | | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
Avatar użytkownika
Kula07
Stały bywalec
 
Posty: 1006
Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
Lokalizacja: Sadłuki

Postprzez henio12323 » 22/11/2009, 16:58

zatrzec silnik ? pierwszo słysze :P no fakt jak bym jechał na maxa odciął benzyne nagle zanim by sie moto zatrzymało i pracowało chwile bez benzyny to moze to troche niezdrowe dla silnika. ale tak jak czuje że moto przerywa to od razu sie chyba moto gasi czyż nie ? dolewka wachy i dalej poszedł. pozatym czy to zaciera silnik jak komus np sie waha w baku skonczy ? :P to kazdy by miał moto pozacierany mi sie konczyła kilka razy i jakos tłoczek jak nówka wygląda :P pozatym chwila jak nie ma benzyny na tłoku nie powinna go uszkodzic ponieważ to tak jak np. skonczy nam sie waha czy odpalamy motor po długim okresnie nieuzytku :P to trzeba kopnąc kilka razy u mnie w CR jak długo postoi to z 10 razy o to bardziej niszczy tłok :P kopanie całkiem na sucho na nierozgrzanym silniku. xd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Hamulec » 22/11/2009, 17:19

Kula07 to pyt. nie w tym temacie zobacz temat co na pierwsze moto offroad dział.

henio no tak, on jako zawodnik jeżdzi na maxa i coś wtym musi być.
Jak długo postoi, to go przechyl i przelej lekko-mniej się nakopiesz :P
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr