Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
nie wiem - sprawdź czy masz płynu odpowedni stan - moze na przechyłach zaczyna łapac powietrze pompka
albo po prostu pompka juz pada - bo to tez są tego objawy, łatwo sprawdzic to dosyc - wyciagasz wysprzęglik, i go łapiesz np w imadło, albo jakims sciskiem - tak w pozycji pracy powiedzmy w połowie skoku.
i pompujesz klamką az stwardnieje ( bedzie mega twardo ) i wtedy naciskasz- tutaj nie wolno przesadzic bo to nie jest układ wysokocisnieniowy, wiec z nieduza siła ale jednak naciskasz i trzymasz klamke jak sie pomału zapada to szykuje sie zakup nowej pompy
albo po prostu pompka juz pada - bo to tez są tego objawy, łatwo sprawdzic to dosyc - wyciagasz wysprzęglik, i go łapiesz np w imadło, albo jakims sciskiem - tak w pozycji pracy powiedzmy w połowie skoku.
i pompujesz klamką az stwardnieje ( bedzie mega twardo ) i wtedy naciskasz- tutaj nie wolno przesadzic bo to nie jest układ wysokocisnieniowy, wiec z nieduza siła ale jednak naciskasz i trzymasz klamke jak sie pomału zapada to szykuje sie zakup nowej pompy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
wyminiłem płyn w sprzęgle drugi raz i problem dalej występuje ale w znacznie mniejszym stopniu, chyba coś żle robie i się powietrze dostaje :/
Ostatnio myłem carcherem ktm'a i po myciu podczas jazdy nie mógł się wbić na obroty, tzn. dopiero stopniowo powolutku wbijał się na coraz większe obroty i dopiero po ok. kilometrze mogłem pojechać na pełnym gazie. Tak sie zastanawiam gdzie ta woda mogła wlecieć ? czy może nalało mi sie coś do tłumika ? lałem też dość mocno tam gdzie najwięcej błota, czyli dół silnika / dyfuzor, ale raczej przez dziure w dyfuzorze by się przecież nie dostała bo mam tam dwie uszczelki.
Ostatnio myłem carcherem ktm'a i po myciu podczas jazdy nie mógł się wbić na obroty, tzn. dopiero stopniowo powolutku wbijał się na coraz większe obroty i dopiero po ok. kilometrze mogłem pojechać na pełnym gazie. Tak sie zastanawiam gdzie ta woda mogła wlecieć ? czy może nalało mi sie coś do tłumika ? lałem też dość mocno tam gdzie najwięcej błota, czyli dół silnika / dyfuzor, ale raczej przez dziure w dyfuzorze by się przecież nie dostała bo mam tam dwie uszczelki.
- enussss
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 13/2/2016, 14:41
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
ciezko powiedziec czy robisz cos źle cyz dobrze
moze tez po prostu pompa juz wysiadke robi i nie działa tak jak powinna
woda robi problemy jak jest w elektryce wysokiego napięcia szczególnie - czyli przewód cewka i fajka.... albo jak sie dostanie do gaźnika
moze tez po prostu pompa juz wysiadke robi i nie działa tak jak powinna
woda robi problemy jak jest w elektryce wysokiego napięcia szczególnie - czyli przewód cewka i fajka.... albo jak sie dostanie do gaźnika
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Witajcie!
Mam mały problem, a mianowicie chciałem sobie dzisiaj polatać moim enduro Kmx 125, bo w końcu znalazłem trochę wolnego czasu.
Moto stało w garażu przez ponad rok nieodpalane. Jako, że silnik po generalnym remoncie to odpalił za 3 razem, a potem od kopa. Problem pojawił się dopiero jak wcisnąłem sprzęgło i chciałem wrzucić 1. Moto szarpnęło i zgasło. Nie przejąłem się tym, bo doskonale pamiętałem, że na zimnym silniku się tak działo i w tym nie ma nic dziwnego, bo chyba każdy przez to przeszedł. Zacząłem się obawiać gdy rozgrzałem silnik, przetoczyłem go na biegu do przodu, do tyłu, wyregulowałem linkę sprzęgła, nawet odpaliłem silnik, rozbiegłem się, wskoczyłem na niego z biegu i wrzuciłem 1, później 2,3,4... ale sprzęgło dalej nie działało, zmieniałem biegi tak jakby bez sprzęgła, a jak już chciałem się zatrzymać wciskając sprzęgło to moto mi zgasło. Kolejne próby wrzucenia 1 ponownie zakończyły się szarpnięciem i zgaśnięciem silnika. Co może być tego przyczyną? Sprzęgło do wymiany?
Mam mały problem, a mianowicie chciałem sobie dzisiaj polatać moim enduro Kmx 125, bo w końcu znalazłem trochę wolnego czasu.
Moto stało w garażu przez ponad rok nieodpalane. Jako, że silnik po generalnym remoncie to odpalił za 3 razem, a potem od kopa. Problem pojawił się dopiero jak wcisnąłem sprzęgło i chciałem wrzucić 1. Moto szarpnęło i zgasło. Nie przejąłem się tym, bo doskonale pamiętałem, że na zimnym silniku się tak działo i w tym nie ma nic dziwnego, bo chyba każdy przez to przeszedł. Zacząłem się obawiać gdy rozgrzałem silnik, przetoczyłem go na biegu do przodu, do tyłu, wyregulowałem linkę sprzęgła, nawet odpaliłem silnik, rozbiegłem się, wskoczyłem na niego z biegu i wrzuciłem 1, później 2,3,4... ale sprzęgło dalej nie działało, zmieniałem biegi tak jakby bez sprzęgła, a jak już chciałem się zatrzymać wciskając sprzęgło to moto mi zgasło. Kolejne próby wrzucenia 1 ponownie zakończyły się szarpnięciem i zgaśnięciem silnika. Co może być tego przyczyną? Sprzęgło do wymiany?
- Tasso
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 29/5/2014, 19:49
- Lokalizacja: Kraków
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
sprzegło sklejone - jak stoi tak długo, to olej jest " wyciskany" z tarcz, i sie sklejaja z przekładkami, rozklei sie jakas jedna para zwykle a reszta stoi w "pakiecie" sklejona, najlepiej tak nie katowac bo ta jedna para co sie obraca moze sie przypalic,
ostatnio w ktmie pomogło na szybko wcisniecie sprzegła, i przez korek wlewu oleju ( tutaj akurat jest taka opcja bo korek jest dokładnie nad koszem) wkrętakiem porozdzielałem tarcze delikatnie - i działa spoko.
w jednym z moich motocykli tez sie tak działo po zakupie jak długo stał, i trzeba było rozebrać sprzegło, tarcze porozklejac ręcznie, od razu je pomoczyłem w oleju i jest spoko,
teraz jak troche dostały oleju moze cos by i u ciebie sie porozklejało ale najszybciej wyjdzie je samemu rozkleić
ostatnio w ktmie pomogło na szybko wcisniecie sprzegła, i przez korek wlewu oleju ( tutaj akurat jest taka opcja bo korek jest dokładnie nad koszem) wkrętakiem porozdzielałem tarcze delikatnie - i działa spoko.
w jednym z moich motocykli tez sie tak działo po zakupie jak długo stał, i trzeba było rozebrać sprzegło, tarcze porozklejac ręcznie, od razu je pomoczyłem w oleju i jest spoko,
teraz jak troche dostały oleju moze cos by i u ciebie sie porozklejało ale najszybciej wyjdzie je samemu rozkleić
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Witam. Chciałbym się dowiedzieć co to za motocykl ( załącznik ).
- hubert1726
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 27/11/2017, 18:44
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
doprecyzuj o którą część motocykla ci chodzi bo to zlepek kilku
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Jeśli tak to o ramę ( a co za tym idzie silnik )
- hubert1726
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 27/11/2017, 18:44
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
honda crm 125
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Skąd się biorą wysokie ceny motocykli cross i enduro? Zastanawiam się nad zakupem, często widzę, że za pojemności 250/450 trzeba dać minimum 10k żeby motocykl był w miarę fajnym stanie. Zastanawia mnie to bo motocykle szosowe sa o wiele tańsze a wydawać się może, że oferują więcej - większe silniki, owiewki, rozbudowane liczniki itp. Pytam, bo nie wiem
- inozbik
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 2/4/2017, 09:56
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
nie wiadomo o cenie decyduje rynek, towar jest tyle warty ile jest ktos w stanie za niego dać ;D
jakby nagle spadło zainteresowanie zakupem takich motocykli np ze względu na cene to by cebny poleciały ostro w dół - ale nie leca bo ludzie tak czy siak za to płacą
jakby nagle spadło zainteresowanie zakupem takich motocykli np ze względu na cene to by cebny poleciały ostro w dół - ale nie leca bo ludzie tak czy siak za to płacą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
No to oczywiste. Może inaczej, skąd tak mała utrata motocykli, które służą tylko do funu i ostrej jady? Wiele ofert motocykli z rocznika 2004/6 jest powyżej 10k, raczej sporo..
- inozbik
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 2/4/2017, 09:56
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
duzo kiedys nowe motocykle z kolei były po 25 tysiecy... teraz kosztuja 35-40...
ja jak kupowałem 525 chyba 3-4 letnie dałem troche ponad 11 tysiecy, teraz bym może wziął nawet więcej a mineło z 8 lat ceny wiec sie trzymaja a nawet poszły w góre
tak samo pamietam czasy jak crossówki 125 z 94-97 roku za 3500 zł to była norma, teraz ciezko ponizej 4 tysiecy kupić. mimo że tez kilka dobrych lat są starsze
ale to sie wiąze chyba z róznymi rzeczami - ludzie sa bogatsi, kiedys mało kto mógl sobie kupic taka zabawke, wiec nie było tego duzo w obiegu, - nikt nie kupował to nikt nie rządał duzej kasy teraz wychodzi na to że duzo ludzi kupuje to i ceny w góre
ja jak kupowałem 525 chyba 3-4 letnie dałem troche ponad 11 tysiecy, teraz bym może wziął nawet więcej a mineło z 8 lat ceny wiec sie trzymaja a nawet poszły w góre
tak samo pamietam czasy jak crossówki 125 z 94-97 roku za 3500 zł to była norma, teraz ciezko ponizej 4 tysiecy kupić. mimo że tez kilka dobrych lat są starsze
ale to sie wiąze chyba z róznymi rzeczami - ludzie sa bogatsi, kiedys mało kto mógl sobie kupic taka zabawke, wiec nie było tego duzo w obiegu, - nikt nie kupował to nikt nie rządał duzej kasy teraz wychodzi na to że duzo ludzi kupuje to i ceny w góre
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Też nastawiałem się na jakieś 3-4 tysie, brzmi sensownie na zabawke do latania po lesie, ale chyba nici z tego.. Jeszcze zastanawiam się nad nową Hondą CRF 250 Rally. Przy takich cenach używek chyba warto brać pod uwagę takie moto?
- inozbik
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 2/4/2017, 09:56
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
i do czego ci takie moto ? w praktyce ma bardzo mało zastosowań w stosunku do ceny
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Raczej do jazdy po polnych ścieżkach i lasach, taka turystyka wokół komina. Upalanie w błocie i po torach nie dla mnie. Chciałbym móc zjechać z głównych dróg i pojechać byle gdzie. Swoje główne moto jeszcze z dwa lata muszę potrzymać i później będę myślał o Africe lub KTM Adventure.
- inozbik
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 2/4/2017, 09:56
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
lepiej kupic zwykłe moto, taniej wyjdzie i lepoiej sie jeździ
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Obecnie śmigam Duke'm 690 ale chyba nie lubi moich offroadowych odpałów szkoda mi go..
- inozbik
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 2/4/2017, 09:56
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Siemanko,
chciałbym kupić lekkie enduro do pojemności 250ccm i ceny 4000zł.
Jedyne, które przychodzą mi na myśl to Suzuki DR 125, Kawasaki KLR 250, Honda XL 125 S, Romet CRS 125 i Zongshen 125. Znacie inne modele spełniające dwa powyższe wymagania?
chciałbym kupić lekkie enduro do pojemności 250ccm i ceny 4000zł.
Jedyne, które przychodzą mi na myśl to Suzuki DR 125, Kawasaki KLR 250, Honda XL 125 S, Romet CRS 125 i Zongshen 125. Znacie inne modele spełniające dwa powyższe wymagania?
- Rutinoscorbin666
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 2/1/2018, 14:54
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
kawasaki klx 250, albo jakies 2T yamaha dt, kawa kmx, ktm lc2, honda crm 125....
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości