Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez MathewPL » 26/9/2013, 20:22

A właśnie miałem się pytać. Bo jak jest linka gazu to ona jest w połowę podzielona na dwie linki i jedna idzie do gaźnika a druga do takiego czegoś żeby dostosowało olej do gazu chyba. No i ja ogolnie dozownik mam odłączony a że przez to rozgałęzienie motor po odpaleniu miał max obroty to dałem jedną linkę tylko do gaźnika a tamtą wywaliłem. I czy nic się nie stanie jak jej nie będzie?;>
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg


Postprzez henio12323 » 26/9/2013, 21:32

edytuj posty!
nic sie nie stanie,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez piegus159 » 27/9/2013, 16:17

witam, wie ktoś czy znajduje sie jakiś tor w powiecie częstochowskim.?
piegus159
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 20/8/2013, 22:10

Postprzez Blichar » 29/9/2013, 22:11

Witam, mam problem. Mianowicie kupiłem KTM'a lc2 125 i potrzebuję wymienić w nim plastiki(czy owiewki) i tu pojawia się pytanie czy uda mi się przykręcić plastiki od SX czy exc do lc2 właśnie? A może jakieś inne pasują do tego modelu?
Blichar
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 29/9/2013, 22:05
Lokalizacja: Lublin

Postprzez henio12323 » 30/9/2013, 07:03

nie podpasujesz nic, no moze przedni błotnik bo on zwykle pasuje zawsze i wszędzie. innych tez nie podpasujesz. tzn wszystko mozna mozesz nawet go zabudować jak scigacza tylko że bedziesz musiał jakos sensownie poprzerabiac mocowania itp itd. czyli duzo zabawy. widze ze z lublina jestes jak chcesz to mozesz kiedys wpasc zobaczyc porównujac moje plastiki od EXC jak bardzo nie bedą pasowały :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez dawidsx » 1/10/2013, 19:25

Wie ktoś jak zdjąć airboxa z ktma sx 2004?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez henio12323 » 1/10/2013, 19:30

jak to jak zdjąć ? chodzi ci o zsunięcie plastiku ze stelaża ? jak nie trzyma zadna srubka to po prostu zsuwasz, jak długo nie ruszany to nie jest łatwo, ja sie troche ze swoim szarpałem. po wypucowaniu też łatwo nie wchodził ale potem łatwiej było go zakłądac i wkładac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez dawidsx » 1/10/2013, 19:40

No właśnie zejść nie chciał a nie byłem pewny czy cos go trzyma jeszcze
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez MathewPL » 3/10/2013, 20:15

Z polerką dąłem rade efekt mniej więcej okey ale i tak poprawie.

Więc miałem 4suwa i jak gaźnik regulowałem to nie miałem czegoś takiego jak w tym 2suwie...

Załóżmy reguluje gaźnik wykręce o 2,5obr śrubkę to on z obrotów długo schodzi a jak ustawie okey to wszystko ładnie tylko jak jest zimno to odpalam motor chodzi z 2min i jade to przerywa dopiero potem jest okey. A wkur... sprawa to taka że jak jest taka pogoda jak teraz albo ogólnie to na kopke odpali i zaraz gaśnie a na popych od szczała odpala... źle wyregulowany gaźnik pewnie ale nie mogę inaczej bo te obroty mnie wkurzają.. co mam zrobić bo mi ręce opadają ludzie się patrzą a ja jak głupi kopie i kopie i nie chce odpalić.. i za którym tam razem normalnie jest ale trzeba trochę nakopać..

Co do ssania jak by się przydało nie używał bo mi dysze urwało a i tak wcześniej nie działało a odpalał normalnie:(
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez kris514 » 3/10/2013, 20:25

jaki moto? Ssanie działać musi, dodatkowo ustawienie gaźnika według serwisówki (w tym dysze, iglica)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MathewPL » 3/10/2013, 20:29

Rieju RR sport edition 2004r 49cc wiem że mała pojemność itp ale bardziej doświadczeni pomogą lepiej ;)
Może i działa ale ja bym tego ssanie nie nazwał bo żeby utrzymać motor na "ssaniu"musiał bym kciukiem trzymać tą wajchę a to raczej mało wygodne. Iglica na środku, gaźnik delerto 17,5


Może lewe powietrze na kroccu ssącym łapie? Jak to sprawdzić psiknąć np do polerowania tapicerek? Nie narobi szkód.. bo wd-40 nie mam aktualnie.
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez kris514 » 3/10/2013, 20:47

na ssaniu godzinami trzymac nie trzeba wiec nie widze problemu, mozna tez dokupic ssanie ktore dziala normalnie :D poczytaj troche jakie dysze do gaznika delorto 17,5.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Fantas3k » 3/10/2013, 20:51

Witam, a więc w przyszłym sezonie chce wystartować w jakiś zawodach Enduro albo CC albo jakiś inny rajd i chce się przygotować odpowiednio kondycyjnie ale zbytnio nie wiem jak i tu mam pytanie jak to robić co robić i w jakim czasie jeśli ktoś robił takie ćwiczenia na kondycje/odporność żeby nie paść po 15min na moto to proszę o jakieś porady. Aktualnie biegam jakieś 4/5km codziennie na 70% około bez postoju oraz 3x 20 pompek , 3x 20 podciągnięc na drązku oraz 2x 30 brzuszków ale nie wiem czy ta to jakieś rezultaty chcę ćwiczyć bez chodzenia na siłkę z góry dzięki i pozdrawiam.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez henio12323 » 3/10/2013, 21:01

ogólnie to jeździc jeździc i jeszcze raz jeździc :D ja sprzed kompa prawie nie schodze, a jak schodze to praktycznie tylko na moto, nie mówie że jeżdze super dobrze, bo w zawodach mx, to jednak pompa mnie łapała ( choc też moto nie pozwala na odpoczynek podczas jazdy ;D ) to widze, że smigam czasem lepiej niz ludzie wysportowani, którzy na prawde wytrzymałosciowo są odemnie 10X lepsi, a mimo to kilka kółek i zadyszke łapią. jak dla mnie 80% sukcesu to technika jazdy, a żeby ją mieć to tylko jazda. sam błazusiak mówił, że od treningów woli jazde na moto bo więcej mu dają. podobno do tego wystarcza biegać, rower i pływanie. nie mozna sie przeciązac ciezarami typu siłka czy cos bo to tylko pogarsza. no i reszta cwiczysz tak jak czujesz czego ci brakuje po lataniu. ja mam troche słabe ręce to czasem kręce sobie powerballem albo czyms do sciskania
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Fantas3k » 3/10/2013, 21:27

Też mam właśnie słabe ręcę z tego że jestem szczupły i nigdy nie podnosiłem nie dzwigałem za dużo i nie wycisne więcej jak 55kg na klate ;( ogólnie brakuje mi kondycji i giętkości jak zauważyłem i wiem na czym się teraz skupić dzięki henio za dość obiektywną opinie. W zime raczej za dużo nie polatam na moto to przez ten czas pocwicze wytrzymałość i zobaczymy czy na wiosne będą tego jakieś skutki. Jeszcze jako taka ciekawostka ogładałem ostatnio jakiegoś goscia z polski 15 lat chyba lata yzf 250 i niby jeden z lepszych w polsce a gosciu lata raz w tygodniu tylko po torze troche mnie to zdziwilo podrzucam link.
http://www.youtube.com/watch?v=rMFi_wJoUd0
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez MJR128 » 3/10/2013, 21:34

Chyba raz w tygodniu na gumach cst :)
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez henio12323 » 3/10/2013, 22:13

gość z lubelskiego klubu, często sie z nim mijam na treningach, no chłopak ma troche inaczej bo rodzina cała zamieszana w mx od wielu lat, wiec chłopak miał troche z górki i jeździ od dawna pod okiem fachowców. ogólnie to siła fizyczna kompletnie nie jest potrzebna ja też siłaczem nie jestem, ale tutaj ważna jest technika a nie siła. bo cały bajer polega na tym ( to widac głównie w enduro ) żeby to silnik i motocykl wykonywał prace, a nie ty. do sterowania motocyklem siły nie trzeba aż takiej :D wiec mówie technika to podstawa :D co do zimy - wtedy bardzo dobrze mozna sprzet ogarnąc i na wiosne sie wyjeżdza z duzo lepszym skillem niz z przerwą, kolce zakładaj i ognień :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Fantas3k » 4/10/2013, 14:37

Właśnie a tak z ciekawości co sądzicie o gumach cst ? shit czy co bo mi sie one z dętkami rowerowymi kojarza i takimi tanimi do tego.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez piciasek » 4/10/2013, 15:32

gówno
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23

Postprzez henio12323 » 4/10/2013, 16:38

zalezy kumple sobie chwalą, CST to faktycznie chinczyki ale cena dobra, czasami za komplet przód tył sie płaci tyle co za jedną dunlopa czy michelina. ostatnio znajomy wrzucił nówki do CRF 450 to mówi że jak wyjechał to czuł sie jak na kapciu bo na twardym ubitym podłozu ( gruntowa droga ) co prawda łapała przyczepnosc ale myszkowała troche, w zakręcie mówi że spoko. kwestia tylko jak żywotność i jak realnie sie spisuje. na pewno jak zawodnicy lepsi na tym ganiają wiec najgorszy syf to to nie jest, z tego co pamiętam na zawodach nawet kędziory mieli pozakładane CST... jeszcze inna sprawa to kwestia modelu bo też kilka jes lepszych i gorszych... ja też jak zmieniałem laczki to brałem pod uwage CST ale jednak markowe oponki wygrały u mnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê