Kawasaki kx 85 ...:::PoMoCy:::...
• Strona 1 z 1
Kawasaki kx 85 ...:::PoMoCy:::...
Witam!
Mam taki maly problem odnosnie kawasaki kx 80 (85).....
Zamierzam ją kupic tylko interesuje mnie czy bede mogl jakas ja zarejestrowac bo z czego wiem to jest full cross i moze byc cieżko albo wrecz niemozliwe.
Dlatego pisze tu i oczekuje pomocy lub doradzenia podobnego sprzętu tego typu do rejestracji.
Tylko jeden taki maly chaczyk - mam 150cm wzrostu
Wiem ze ten temat moze brzmiec troche glupio ale jestem dosyc zielony wiec nie smiejcie sie z tego....
Pzdro i z gory dziękuje.
Mam taki maly problem odnosnie kawasaki kx 80 (85).....
Zamierzam ją kupic tylko interesuje mnie czy bede mogl jakas ja zarejestrowac bo z czego wiem to jest full cross i moze byc cieżko albo wrecz niemozliwe.
Dlatego pisze tu i oczekuje pomocy lub doradzenia podobnego sprzętu tego typu do rejestracji.
Tylko jeden taki maly chaczyk - mam 150cm wzrostu

Wiem ze ten temat moze brzmiec troche glupio ale jestem dosyc zielony wiec nie smiejcie sie z tego....
Pzdro i z gory dziękuje.

- erapin1
- Świeżak
nie zarejestrujesz, a jeśli nawet to jak cię złapią to taki mandat dowalą za brak liczników, oświetlenia, przekroczenie dopuszczalnej głośności itp. że się niepozbierasz. żadnego full'a niezarejestrujesz bo to tak jakbyś chciał zarejestrowac formułę 1 kubicy
poszukaj jakiegoÅ› enduro w stylu yamaha dt albo aprilia rx

sprzedam :
- Sony Ericson P99i (700pln)
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)

- Sony Ericson P99i (700pln)

- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
-
bastus - Bywalec
dało by sie zarejestrowac ale musiałbys więcej w to wsadzic kasy niz ten motor warty