Coś dla niepoczątkującego
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Coś dla niepoczątkującego
Witam, szukam dobrego crossa ,nie znam się zbyt dobrze ,a na mojej hondzie mt 50 już mi się nudzi(za mało mocy) .Jeżdżę od 6 lat i postanowiłem znaleźć coś mocniejszego ,ale nie znam się na markach itp. Mój wzrost to 180cm waga 85kg na moto mam około 9tyś.Ile kosztuje utrzymanie takiego motocykla w sezonie? Proszę o poradę.
-
MT50 - Świeżak
hmm z mt 50 na ktm 450 4T , lolo ! Nie za duzo? Ja na Twoim miejscu wybrałbym cos z 250 4T np Husqarne te 250 lub lepiej Yamahe wr 250f. Co do kosztów to yamaha nie tak źle wypada. Trzeba dbac o zawory(regulacja) i łańcuszek rozrzadu oraz zmieniać olej co około 6 mth. Do 9 tysięcy na pewno coś znajdziesz bo to nie mały pieniadz.
http://yamahadt.info/printview.php?t=52 ... 5867cdce30
poczytaj tu może Ci sie troche rozjaśni, ja mimo wszystko jestem za 4T , w enduro mniejsze spalanie dłuzsza zywotnosc i dzwiek;p
http://yamahadt.info/printview.php?t=52 ... 5867cdce30
poczytaj tu może Ci sie troche rozjaśni, ja mimo wszystko jestem za 4T , w enduro mniejsze spalanie dłuzsza zywotnosc i dzwiek;p
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
Jeśli to teren prywatny to niee
jeśli to teren państwowy to tak
a co do moto dla Ciebie
nie widze nic innego jak tylko poczciwa seta;d
żadne 4t 250-450 i Bóg wie co...
po 1: za świerzy jesteś, po 2 nie umiał byś tego obsługiwac a po 3cie miał byś problemy z regulacją
a co najważniejsze cena.. i wszystko jasne
szukasz wrażen mocy i dobrej zabawy??
jakis 2t o pojemnosci 125cm3 jest idealny dla Ciebie
sam wsiadam na sete po Sendzie
może jeżdze tylko rok nią ale wcześniej różnymi pierdunkami, quadami itp latałem
jeśli to teren państwowy to tak
a co do moto dla Ciebie
nie widze nic innego jak tylko poczciwa seta;d
żadne 4t 250-450 i Bóg wie co...
po 1: za świerzy jesteś, po 2 nie umiał byś tego obsługiwac a po 3cie miał byś problemy z regulacją
a co najważniejsze cena.. i wszystko jasne
szukasz wrażen mocy i dobrej zabawy??