Zobacz wÄ…tek - Lancuch
NAS Analytics TAG

Lancuch

Enduro, Cross
_________

Lancuch

Postprzez baziu96 » 7/3/2009, 16:02

Witam,
chcialbym sie dowiedziec jakie sa skuti jak jest lancuch za mocna nacagniety w moto wyczynowym?
Z gory dzieki.
pozdrowienia
Avatar użytkownika
baziu96
Świeżak
 
Posty: 108
Dołączył(a): 28/11/2008, 18:59


Postprzez Manhatan » 7/3/2009, 16:29

Najprawdopodobniej go sobie zerwiesz i nie daj Boże, żeby Ci poleciał po deklu, bloku silnika, czy w jakiś sposób wkręcił się w koło, bo będziesz miał nie przyjemną sytuację, zarówno finansową, jak i być może zdrowotną. Ponadto cierpią na tym trochę łożyska na wahaczu i przegubie.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE


Postprzez panzernacker » 7/3/2009, 23:25

Tak jak manhatan powiedział + mogą padać łożyska na wałku zdawczym.
No i oczywiście zawieszenie nie pracuje tak jak powinno.
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34

Postprzez Landryss25 » 7/3/2009, 23:59

I jeszcze w przypadku jak się nie zerwie to jego żywotność drastycznie spada.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Argons » 8/3/2009, 16:07

Mojemu koledze o ile dobrze pamiętam (W Xt 350) przez to, że był za bardzo napięty zerwał się i wkręcił się w zębatkę silnikową, przestawiło mu rozrząd, przez co tłok spotkał się z zaworami co poskutkowało remontem silnika i głowicy: ) także lepiej go trochę poluzuj;)
Argons
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 8/9/2008, 14:09
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez yamaha125 » 9/3/2009, 22:55

moj kumpel za bardzo naciagnal lancuch w ktm sx200 i po skoku rozdupczylo mu karter i kosz ok 2tys :D wiec lepiej popusc lancuch
yamaha125
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 31/8/2008, 20:04
Lokalizacja: Kielce

Postprzez baziu96 » 10/3/2009, 21:50

no to popuscze troche .
Mam pytanie i innej beczki jaki model crossa najbardziej nadaje sie do fmx?
Avatar użytkownika
baziu96
Świeżak
 
Posty: 108
Dołączył(a): 28/11/2008, 18:59

Postprzez Manhatan » 10/3/2009, 22:20

250 w 2T...

Nie ma reguły, raczej sentyment, bądź sympatia do marki. Z reguły najwięcej osób lata na RM 250, CR 250, YZ 250, trochę mniej na SX 250 i KX 250

Pzdr.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Hamulec » 11/3/2009, 10:27

baziu96 piszesz, że popuścisz łańcuch. Mam pytanie do Ciebie, a skąd wiesz, że masz za ciasny lub ewentualnie za lużny, jak to sprawdzasz, jaki optymalny, najlepszy jest naciąg łańcucha. Jeżeli chodzi o mnie to w tym sezonie będę stosował sposób kolegi Weterana z forum, ale świadomie nie piszę jaki to sposób ponieważ chcę poznać Twój sposób i kolegów z forum jeżeli zechcą się wypowiedzieć w tym temacie.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez panzernacker » 11/3/2009, 13:37

Najlepiej jest wsadzić trzy palce pod koniec ślizgu łańcucha. Sposób chyba najprostrzy.

Wg serwisówek najczęściej jest to 4 cm między łańcuchem w najwyższym a najniższym położeniu w połowie jego długości pomiędzy zębatkami.
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34

Postprzez ugly28 » 11/3/2009, 16:13

lepiej już jeździć na za luźnym niż za bardzo napiętym łańcuchu
Avatar użytkownika
ugly28
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 11/8/2006, 08:59

Postprzez Manhatan » 11/3/2009, 16:21

Jeździ się na prawidłowo napiętym, nie może być ani za luźny, ani zbyt napięty. Przed każdą jazdą smarować i sprawdzać naciąg (nie koniecznie w tej kolejności) To wszystko...
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Hamulec » 11/3/2009, 17:58

panzernacker napisał(a):Najlepiej jest wsadzić trzy palce pod koniec ślizgu łańcucha. Sposób chyba najprostrzy.

Wg serwisówek najczęściej jest to 4 cm między łańcuchem w najwyższym a najniższym położeniu w połowie jego długości pomiędzy zębatkami.

To właśnie jest ten sposób na trzy palce. Tylko ja wiem, że motor ma stać na podstawce pod silnikiem, i pytanie czy to jest konieczne, bo do końca nie wiem.
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê