Zobacz wÄ…tek - KTM 125 sx
NAS Analytics TAG

KTM 125 sx

Enduro, Cross
_________

KTM 125 sx

Postprzez gulhul » 21/9/2008, 14:55

No więc znalazłem KTM 125 sx z 2005r 2TT. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M966326
mam pytanie czy opłaca się go kupić i czy nie lepiej jakieś 250 4TT. MAm już małe doświadczenie w crossach i raczej sobie poradze. Proszę o szybką odpowiedź.
gulhul
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/9/2008, 16:56


Postprzez Bostorn » 21/9/2008, 15:53

a czym wcześniej jeździles??

ee nie porównuj 125 2t do 4504t bo to jest smierc na kołach...
sam sie dzisiaj przekonałem

miałem okazje posmigac dirt bajkiem 125

noo masakra moze chinol moze szit ale ciognie ze omg on a senda= wielka przepasc inaczej reaguje wogle inaczej sie jeździ
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez gulhul » 21/9/2008, 15:55

Wcześniej jeździłem pare razy po torze ale to wypożyczonym to były jakieś 80 albo 100 4TT i było tak sobie. Słyszałem rozbierzne opinie o 2TT i czy opłaca się kupić czy to prawda że dużo pali i często się psuje.
gulhul
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/9/2008, 16:56

Postprzez damianjudo » 21/9/2008, 19:51

mała poprawka nie 2tt czy 4tt a 2t i 4t taki szczególik
off road squad bilgoraj

była kochana honda mtx czekam na nową furmankę
Avatar użytkownika
damianjudo
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28/5/2008, 21:25
Lokalizacja: biłgoraj

Postprzez Bostorn » 22/9/2008, 16:54

nie psuje sie czesto... a ze pali wiecej to norma to wysoko obrotowiec...

a co do napraw sÄ… o wiele tansze i szybsze niz w 4t...

no i jesli moto jest w good stanie to wymieniasz tylko podstawowe podzespoły tłok co kilkadziesiąt mth
co 5 tłoków cylek i łozyska i korba dochodzi

oleje etc... filtry
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez gulhul » 22/9/2008, 17:06

Dzieki za odpowiedź chyba się w końcu zdecyduje
gulhul
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/9/2008, 16:56

Postprzez bastus » 22/9/2008, 19:53

goowno prawda, ja mam 2T już od marca i ani grosza w silnik niewłożyłem (oprucz oleju w skrzyni)


2T też lepiej się odpala od 4T bo na jeden obrut wału przypada jeden cykl pracy ...
sprzedam :
:D
- Sony Ericson P99i (700pln)
:D
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
Avatar użytkownika
bastus
Bywalec
 
Posty: 827
Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez LOve KTM » 23/9/2008, 12:31

tak tylko w 2t remont co 2-3 miechy a w 4t co 1-2 lata:p nie ważne ze droższy remont ale więcej wytrzymuje i 4t lepszy bo od dołu bierze.:P

A ty jak nie robiłeś nic od marca to już na bank masz gładź cylka dojechana:P no chyba ze jeździsz raz na miesiąc.
Moc jest bogiem, prędkość nałogiem, nitro zabawą a turbo podstawą.
Avatar użytkownika
LOve KTM
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 23/8/2008, 20:06
Lokalizacja: KObyłka

Postprzez wikples » 23/9/2008, 13:13

Dokładnie, 2t więcej pali (chociaż i tak crossy biorą dużo), i jest mniej trwałe przy offroadowym użytkowaniu. Jednak porywać się na większą pojemność to też niebezpiecznie. Jeśli się ma kase i małe doświadczenie to ja polecam 125 2T, wymieni się tłok parę razy i spali troszkę więcej, ale przynajmniej nie zabije. Jedyne co może denerowować to słabe osiągi przy niskich obrotach.
Tak od 7tys, 8 tys (różnie bywa, zależy od moto) dostaje wypas kopa.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Landryss25 » 23/9/2008, 14:30

Bostorn napisał(a):nie psuje sie czesto... a ze pali wiecej to norma to wysoko obrotowiec...

a co do napraw sÄ… o wiele tansze i szybsze niz w 4t...

no i jesli moto jest w good stanie to wymieniasz tylko podstawowe podzespoły tłok co kilkadziesiąt mth
co 5 tłoków cylek i łozyska i korba dochodzi

oleje etc... filtry


Po 5 tłokach to gładź cylindra jest jeszcze jak nowa...

LOve KTM remont co 2-3 miechy to chyba jak jesteś pro zawodnikiem i zapierdzielasz parę razy w tygodniu ostro po torze. Dla normalnego śmiertelnika co dopiero kupuje takie moto i będzie się uczył tak naprawdę jazdy to spokojnie rok a nawet więcej przejeździ bez remontu, oczywiście jak odpowiednio będzie dbał.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez bastus » 23/9/2008, 22:01

odpowiednio dbać :

- czyścić filtr (najlepiej po karzdej jeździe, napewno niezaszkodzi)

- wymieniać olej w skrzyni

- lać dobre paliwo, dobry olej (Castrol, Motorex lub Motul) i robić właściwą mieszanką

I już :P
sprzedam :
:D
- Sony Ericson P99i (700pln)
:D
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
Avatar użytkownika
bastus
Bywalec
 
Posty: 827
Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Bostorn » 24/9/2008, 09:14

Landrys a czy na pewno po 5 tłokach nic sie nie .. tego..
hmm sam prezez klubu mowil mi co i jak bo z ciekawosaci zapytałem jeżdząc po torze dając w obroty wydaje mi sie że wie co robic

a tak wogle 125 2t jest o niebo lepsze od 4t 250 do nauki.. sam przesiadłem sie na moze to chinol dirt bike 125 niby ma 12 koni ale to ma taskie dojebanie ze szok..

na 4 pelny gaz i balem sie jechac dalej nie dosc ze rama mała.. zawiecha rozjeban... ale jechał ze uu zrywalo mnie z siedzenia
w porównaniu do sendy to to wymiata nie dla tego ze mocniejsze ale o to jak dostaje mocy i jak rwie

miałem małe porównanie między 4t i 2 t
tak wiec powiem szczerze ze wole smigac 2t niz 4t ;p mniej niebezpieczne a to ze tam tłoka sie zmienia etc to w niczym nie przeszkadza kiedy chodzi o zdrowie itp :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na górê