Problem z regulacją gaźnika 2t
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Problem z regulacją gaźnika 2t
Witam. Mam problem z regulacją gaźnika w Moto - hm cre 70 airsal sport , gaźnik 21 tec . Moto jak się trochę zagrzeje gaśnie na wolnych obrotach . Seryjnie w gaźniku siedziała dysza wolnych 50 ,ale gasł na wolnych a po włączeniu ssania było jeszcze gorzej więc stwierdziłem że dysza wolnych za duza . Wsadzilem dysze 35 bo taka akurat miałem i jest to samo . Iglice ustawiałem na ostatni ząbek na górze , później przestawilem na przedostatni i nic nie pomaga . Dodam że po włożeniu dyszy wolnych 35 i głównej 85 ( zamiast seryjnej 92) moto przy ruszaniu robi buu i gaśnie , pomaga włączenie ssania - wtedy chodzi dobrze ale na wolnych ciągle gaśnie . Mambrana bez prześwitów , filtr powietrza czysty , brak lewego powietrza . Oczywiście próbowałem regulować też śrubka od mieszanki i wolnych obrotów ale efektu nie ma . Już nie mam pomysłów co to może być
- fredi143022
- Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33
Re: Problem z regulacją gaźnika 2t
dobrze kombinujesz ale pewnie ze skrajnosci w skrajnosc wpadasz miedzy 50 a 35 jest kilaknascie innych dysze podejrzewam że za duzo zmieniony zakres na 35 moze miec za mało paliwa,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Re: Problem z regulacją gaźnika 2t
Okej , wsadzÄ™ 42 i zobacze czy coÅ› siÄ™ zmieni
- fredi143022
- Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33
Re: Problem z regulacją gaźnika 2t
Tylko jedno mnie jeszcze zastanawia . Skoro Moto trzyma wolne obroty jak jest zimne na dyszy 35 ( to samo na 50 ) a jak się rozgrzeje to gaśnie to by świadczyło o tym że jest ona za duża bo z tego co wiem silnik jak jest cieply to potrzebuje mniej paliwa ?
- fredi143022
- Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33
Re: Problem z regulacją gaźnika 2t
tak na gorąco jak nie odpala ( a na zimno tak ) to swiadczy o bogatości, czesto mozna poznać że dysza jest za duza jak odpala dobrze na zimno bez ssania a na goraco juz gorzej
teraz jeszcze kwestia czy nie ciagnie gdzies indziej paliwa, najbardziej za skłąd na wolnych obrotach czyli przy rozruchu też odpowaida dysza wolna, ale dyszą główną też cos chlapie wiec jak tam jest cos ostro przesadzone to może byc to tez problem
teraz jeszcze kwestia czy nie ciagnie gdzies indziej paliwa, najbardziej za skłąd na wolnych obrotach czyli przy rozruchu też odpowaida dysza wolna, ale dyszą główną też cos chlapie wiec jak tam jest cos ostro przesadzone to może byc to tez problem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości