Keeway X-ray
• Strona 1 z 1
Keeway X-ray
Witam mam ogromna prośbe a mianowicie chce kupić keewaya x-ray na róznych forach mało o nich pisza wiec prosze o jakieś komentarze
Z góry dzieki
Z góry dzieki

My bike My life
Bashan 200cc
:D rlz
Bashan 200cc

- GhostRider1993
- Świeżak
No ogólnie keewaye są niezłe jak na swoją klasę. X-ray ma podróbkę silnika minarelli Am6 ale jeśli azjatom udał się ten silnik to napewno będzie dobry i niezawodny. Wątpliwości bym miał co do zawieszenia bo chyba nie jest żadne firmowe ale nie jestem pewien.
Ale to pytanie bardziej pasowało by w dziale skutery bo tam prędzej będzie coś o nim wiedział niż w offroad.
Ale to pytanie bardziej pasowało by w dziale skutery bo tam prędzej będzie coś o nim wiedział niż w offroad.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl

*°¤•Honda HM CRE 50•¤°*
-
DVX - Świeżak
7000 pln - To kosztuje tyle co porządne kawasaki kx 80 ! ! ! Ja nie mam doświadczenia z tyym motorem, ale mam ze skuteraki keeway. I wiem, że raz w miesiącu trzeba odwiedzić serwis. Z kumplem pojechałem kiedyś pośmiegać po polnych drogach, jak wjechał tym swojim skuterem w dziure to mu tulnie światło odpadło (parodia) ...
Ja raczej niejestem za chińskimi wynalazkami (które wyglądają, a nie jeżdżą), wole kupić coś używanego ale markowego.
Ja bym się trzy razy zastanowił zanim coś takiego bym kupił ...
Pozdro.

Ja bym się trzy razy zastanowił zanim coś takiego bym kupił ...
Pozdro.
sprzedam :
- Sony Ericson P99i (700pln)
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)

- Sony Ericson P99i (700pln)

- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
-
bastus - Bywalec
No tak ale co ja kupie nowego za 7.000zł ?? Jasne ze wolalbym cos rasowego ale nie dostane kasy na NIC używanego... Dajcie mi jakies propozycje nowych motorków w rozsądnej cenie...
Pozdro
Pozdro
My bike My life
Bashan 200cc
Bashan 200cc

- GhostRider1993
- Świeżak
Za 7000 kupisz "motor" a nie motor. A za tą cenę byś kupił naprawdę dobre moto.