Zobacz wÄ…tek - Kawasaki KX85/100/125
NAS Analytics TAG

Kawasaki KX85/100/125

Enduro, Cross
_________

Postprzez Landryss25 » 19/12/2007, 17:32

Crossy w 4t to zaczynajÄ… siÄ™ od 250ccm i majÄ… podobnÄ… moc co 125 w 2t. Takie 250 w 4t to KXF 250 Yz250f itp...
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez Beavis » 19/12/2007, 18:39

Przede wszystkim cokolwiek by to nie było, odpuść sobie Kawasaki :). No chyba, że mówimy o motocyklu nowym, ponieważ nowe Kawy to najwyższa półka. Wszystkie 125 4T to zamuleńce! Zaś co do silników 250 4T - fakt, są cięższe, ale dużo mocniejsze w kwestii momentu obrotowego. Zresztą nie są dużo cięższe, ponieważ motocykl 125 2T waży około 91kg, a 250 4T waży około 95kg.

Przybliż nam co to za projekt, to może lepiej pomożemy. Jeżeli zależy Ci na zaadaptowaniu silnika, który będzie lekki, mocny i wytrzymały to proponowałbym Ci 250 2T - potężna moc, prosta budowa i niska waga. Do tego zmiana tłoku w takim silniku następuje dwukrotnie rzadziej niż w 125 2T.

Zaś wszystkie silniki typu ten z DR125 itp. itd. są ciężkie i strasznie słabe. Tyczy się to wszystkich motocykli dual sport - oczywiście są też dużo wytrzymalsze.
Avatar użytkownika
Beavis
Moderator
 
Posty: 960
Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
Lokalizacja: Słoneczne Aspen


Postprzez Landryss25 » 19/12/2007, 18:44

Napisz do czego ma Ci ten motocykl służyć to pomożemy.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Szafa » 19/12/2007, 18:58

Hoffman napisał(a): remonty co kilkadziesiąt godzin :/

Trzeba ostro zamiatać żeby była konieczność robienia takiego remontu ...
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1683
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez mateo Fazer 600 » 19/12/2007, 19:51

Beavis napisał(a):Przede wszystkim cokolwiek by to nie było, odpuść sobie Kawasaki :). No chyba, że mówimy o motocyklu nowym, ponieważ nowe Kawy to najwyższa półka. Wszystkie 125 4T to zamuleńce! Zaś co do silników 250 4T - fakt, są cięższe, ale dużo mocniejsze w kwestii momentu obrotowego. Zresztą nie są dużo cięższe, ponieważ motocykl 125 2T waży około 91kg, a 250 4T waży około 95kg.

Przybliż nam co to za projekt, to może lepiej pomożemy. Jeżeli zależy Ci na zaadaptowaniu silnika, który będzie lekki, mocny i wytrzymały to proponowałbym Ci 250 2T - potężna moc, prosta budowa i niska waga. Do tego zmiana tłoku w takim silniku następuje dwukrotnie rzadziej niż w 125 2T.

Zaś wszystkie silniki typu ten z DR125 itp. itd. są ciężkie i strasznie słabe. Tyczy się to wszystkich motocykli dual sport - oczywiście są też dużo wytrzymalsze.


nic dodać nic ująć sam miałem kawe kx 125 więc z góry odradzam zakup starej kawasaki jak coś to tylko nówke lub po remoncie !!!!
mateo Fazer 600
Świeżak
 
Posty: 350
Dołączył(a): 18/7/2006, 12:25
Lokalizacja: częstochowa

Postprzez Szafa » 19/12/2007, 19:54

Jeśli nie jesteś zamiataczem to myślę, że tłok starczy ci na sezon ...
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1683
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez Szafa » 19/12/2007, 20:58

Jeśli do użytku codziennego to może lepiej coś w 4T ? zresztą remont w 4T jest chyba droższy niż w 2T ... Napisz konkretnie do czego moto to może będzie łatwiej.
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1683
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez Beavis » 19/12/2007, 21:01

Ja już wszystko wiem i 4T się nie nada :). Zresztą poleciłem koledze Hoffmanowi co wybrać. A myślę, że w niedługim czasie dowiemy się wszyscy o co chodzi dokładniej, zaś do tego czasu proponuję wstrzymanie tematu.
Avatar użytkownika
Beavis
Moderator
 
Posty: 960
Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
Lokalizacja: Słoneczne Aspen



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê