Kawasaki KX85/100/125
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Crossy w 4t to zaczynajÄ… siÄ™ od 250ccm i majÄ… podobnÄ… moc co 125 w 2t. Takie 250 w 4t to KXF 250 Yz250f itp...
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Przede wszystkim cokolwiek by to nie było, odpuść sobie Kawasaki
. No chyba, że mówimy o motocyklu nowym, ponieważ nowe Kawy to najwyższa półka. Wszystkie 125 4T to zamuleńce! Zaś co do silników 250 4T - fakt, są cięższe, ale dużo mocniejsze w kwestii momentu obrotowego. Zresztą nie są dużo cięższe, ponieważ motocykl 125 2T waży około 91kg, a 250 4T waży około 95kg.
Przybliż nam co to za projekt, to może lepiej pomożemy. Jeżeli zależy Ci na zaadaptowaniu silnika, który będzie lekki, mocny i wytrzymały to proponowałbym Ci 250 2T - potężna moc, prosta budowa i niska waga. Do tego zmiana tłoku w takim silniku następuje dwukrotnie rzadziej niż w 125 2T.
Zaś wszystkie silniki typu ten z DR125 itp. itd. są ciężkie i strasznie słabe. Tyczy się to wszystkich motocykli dual sport - oczywiście są też dużo wytrzymalsze.

Przybliż nam co to za projekt, to może lepiej pomożemy. Jeżeli zależy Ci na zaadaptowaniu silnika, który będzie lekki, mocny i wytrzymały to proponowałbym Ci 250 2T - potężna moc, prosta budowa i niska waga. Do tego zmiana tłoku w takim silniku następuje dwukrotnie rzadziej niż w 125 2T.
Zaś wszystkie silniki typu ten z DR125 itp. itd. są ciężkie i strasznie słabe. Tyczy się to wszystkich motocykli dual sport - oczywiście są też dużo wytrzymalsze.
-
Beavis - Moderator
- Posty: 960
- Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
- Lokalizacja: Słoneczne Aspen
Napisz do czego ma Ci ten motocykl służyć to pomożemy.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Beavis napisał(a):Przede wszystkim cokolwiek by to nie było, odpuść sobie Kawasaki. No chyba, że mówimy o motocyklu nowym, ponieważ nowe Kawy to najwyższa półka. Wszystkie 125 4T to zamuleńce! Zaś co do silników 250 4T - fakt, są cięższe, ale dużo mocniejsze w kwestii momentu obrotowego. Zresztą nie są dużo cięższe, ponieważ motocykl 125 2T waży około 91kg, a 250 4T waży około 95kg.
Przybliż nam co to za projekt, to może lepiej pomożemy. Jeżeli zależy Ci na zaadaptowaniu silnika, który będzie lekki, mocny i wytrzymały to proponowałbym Ci 250 2T - potężna moc, prosta budowa i niska waga. Do tego zmiana tłoku w takim silniku następuje dwukrotnie rzadziej niż w 125 2T.
Zaś wszystkie silniki typu ten z DR125 itp. itd. są ciężkie i strasznie słabe. Tyczy się to wszystkich motocykli dual sport - oczywiście są też dużo wytrzymalsze.
nic dodać nic ująć sam miałem kawe kx 125 więc z góry odradzam zakup starej kawasaki jak coś to tylko nówke lub po remoncie !!!!
- mateo Fazer 600
- Świeżak
- Posty: 350
- Dołączył(a): 18/7/2006, 12:25
- Lokalizacja: częstochowa
Jeśli do użytku codziennego to może lepiej coś w 4T ? zresztą remont w 4T jest chyba droższy niż w 2T ... Napisz konkretnie do czego moto to może będzie łatwiej.
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
- Szafa
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1683
- Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
- Lokalizacja: Pzn
Ja już wszystko wiem i 4T się nie nada
. Zresztą poleciłem koledze Hoffmanowi co wybrać. A myślę, że w niedługim czasie dowiemy się wszyscy o co chodzi dokładniej, zaś do tego czasu proponuję wstrzymanie tematu.

-
Beavis - Moderator
- Posty: 960
- Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
- Lokalizacja: Słoneczne Aspen
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości