obrotomierz
• Strona 1 z 1
obrotomierz
Witam
posiadam crossa ale jest "skąpo" wyposażony, więc chciałem do niego zamontować obrotomierz. moto posiada jednocylindrowy silnik o pojemnosci skokowej 107ccm, oraz instalacje elektryczną 12V.
podpowiedzcie mi jaki obrotomierz/licznik mam dorwać i do czego mam to zamontowac tj. co z czym połączyc.
nie ukrywam jestem w tym zielony więc proszę o wyrozumiałość...
Pozdro all.
posiadam crossa ale jest "skąpo" wyposażony, więc chciałem do niego zamontować obrotomierz. moto posiada jednocylindrowy silnik o pojemnosci skokowej 107ccm, oraz instalacje elektryczną 12V.

podpowiedzcie mi jaki obrotomierz/licznik mam dorwać i do czego mam to zamontowac tj. co z czym połączyc.
nie ukrywam jestem w tym zielony więc proszę o wyrozumiałość...

Pozdro all.
- Pirek
- Świeżak
Crossy już z natury nie mają nic bo takie rzeczy jak obrotomierz są do niczego niepotrzebne.
Ale dla chcÄ…cego nic trudnego http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 1ffb90c8a8
Podłącza go się prawdopodobnie do przewodu zapłonowego ale nie wiem po co to komu w full crossie chyba biegów nie zmienia się patrząc na obroty
: no chyba że ktoś bez obrotomierza sobie z tym nie radzi.
Ale dla chcÄ…cego nic trudnego http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 1ffb90c8a8
Podłącza go się prawdopodobnie do przewodu zapłonowego ale nie wiem po co to komu w full crossie chyba biegów nie zmienia się patrząc na obroty

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
Landryss25 to nie jest full cross. ma silnik 107ccm ale ma 12 calowe kołai jest mały, czasem sam nie wiem jak na niego mówic bo jest za duzy na minicrossa i za mały na full crossa
A co do zmiany biegów to radze sobie z tym bardzo dobrze
, a obrotomierz to jest taki bajer, poprostu lubie "grzebać" przy moto i tyle...

A co do zmiany biegów to radze sobie z tym bardzo dobrze

- Pirek
- Świeżak