Zobacz wątek - Praca magisterska :)
NAS Analytics TAG

Praca magisterska :)

Enduro, Cross
_________

Praca magisterska :)

Postprzez Emi1518 » 12/9/2016, 16:48

Witam wszystkich użytkowników mam na imię Emilia i tak jestem kobietą :) Zarejestrowałam się na forum ponieważ jestem studentką Turystyki i rekreacji w Rzeszowie i pisze pracę magisterską na temat ,,Motocross i Enduro jako forma rekreacji w Polsce''. W związku z tym szukam różnych ciekawych artykułów, książek w tym temacie ponieważ na naszym rynku jest tego niestety bardzo mało:/ Może jest ktoś uprzejmy kto chciał by się ze mną podzielić swoją wiedzą i doświadczeniem i posiada materiały, które mogły by mi pomóc. Będę bardzo wdzięczna:)
Pozdrawiam
Emi1518
Świeżak

Postprzez braaaap » 12/9/2016, 17:57

Czesc ,chętny pewnie nie zabraknie ;) kwestia czasu :p przechodząc do twojego pytania jest ono bardzo ogólne i nie wiadomo od czego można zacząć .motocross jak i enduro u nas w kraju robi coraz popularniejszy jednak na jazdę typowo enduro blokują prawa i zasady ,wstęp do lasu gdzie jest wedle prawa zabroniony .jak cos byś chciała to pisz na priv może pomogę :) niedawno wyszedł film o polskiej sławie startujące w super enduro tadku blazusiaku na którym ohla byś się m.in wzorować :)
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
braaaap
Świeżak

Postprzez henio12323 » 12/9/2016, 21:43

o ksiązce zapewne mozna zapomnieć... bo mx i enduro w PL to cięzki temat, niby sa tory, ludzie jeżdza... ale w oczach normalnego człowieka to zło najgorsze :D

także media milczo... i ciezko o cos ciekawego.

o tadku błazusiaku wspomnianym warto cos wrzucic - w PL praktycznie nieznany, w USA np. kazdy dzieciak co choć raz widział crossówke z daleka, moze kojarzyć to nazwisko...