Praca magisterska :)
• Strona 1 z 1
Praca magisterska :)
Witam wszystkich użytkowników mam na imię Emilia i tak jestem kobietą
Zarejestrowałam się na forum ponieważ jestem studentką Turystyki i rekreacji w Rzeszowie i pisze pracę magisterską na temat ,,Motocross i Enduro jako forma rekreacji w Polsce''. W związku z tym szukam różnych ciekawych artykułów, książek w tym temacie ponieważ na naszym rynku jest tego niestety bardzo mało:/ Może jest ktoś uprzejmy kto chciał by się ze mną podzielić swoją wiedzą i doświadczeniem i posiada materiały, które mogły by mi pomóc. Będę bardzo wdzięczna:)
Pozdrawiam

Pozdrawiam
- Emi1518
- Świeżak
Czesc ,chętny pewnie nie zabraknie
kwestia czasu :p przechodząc do twojego pytania jest ono bardzo ogólne i nie wiadomo od czego można zacząć .motocross jak i enduro u nas w kraju robi coraz popularniejszy jednak na jazdę typowo enduro blokują prawa i zasady ,wstęp do lasu gdzie jest wedle prawa zabroniony .jak cos byś chciała to pisz na priv może pomogę
niedawno wyszedł film o polskiej sławie startujące w super enduro tadku blazusiaku na którym ohla byś się m.in wzorować 

Four Stroke Power !
Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251

Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251
-
braaaap - Świeżak
o ksiązce zapewne mozna zapomnieć... bo mx i enduro w PL to cięzki temat, niby sa tory, ludzie jeżdza... ale w oczach normalnego człowieka to zło najgorsze
także media milczo... i ciezko o cos ciekawego.
o tadku błazusiaku wspomnianym warto cos wrzucic - w PL praktycznie nieznany, w USA np. kazdy dzieciak co choć raz widział crossówke z daleka, moze kojarzyć to nazwisko...
poszperaj moze info o jakiś zawodnikach, czy amatorach, sprawdź np sebastiana krywulta - tegoroczny mistrz EUROPY w klasie masters. moge też zachęcić do znalezienia info o mojej dobrej koleżance - Agnieszka Smolińska, dziewczyna która pare lat temu wiedziała o mtoocyklach tyle że mają 2 koła. dzisiaj startuje w róznych zawodach, i zajmuje niezłe pozycje.

także media milczo... i ciezko o cos ciekawego.